Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00161007/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów betonowych niezbrojonych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODRKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W MALBORKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220531610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. de Gaulle'a 70
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgkim.malbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.malbork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zgkim_malbork1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy materiałów betonowych niezbrojonych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f6046c6-4525-4fbf-8c8e-4264678110da
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00079960/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy materiałów betonowych niezbrojonych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161007
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGKiM/D/1/03/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów betonowych (spełniające normy z PN-EN 1338:2003 oraz EN 1338:2003/AC:2006) przez okres 18 miesięcy lub maksymalnie do dnia 30.09.2026r. Dostawy sukcesywne, na zamówienie telefoniczne konkretnej partii dostawy w terminie do 48 godzin, do wyczerpania się przedmiotu zamówienia lub do końca czasu trwania umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecania dostaw w wielkości minimalnej, zaczynającej się od ilości 1 (jednej) palety danego przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44114200-4 - Produkty betonowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113100-6 - Materiały chodnikowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono tylko jedną ofertę z oferowaną przez Wykonawcę ceną 188 500 zł netto.Zamawiający zamierzył wydać na ten cel kwotę maksymalnie 170 000 zł netto co przewyższa tę kwotę o 18 500 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tego limitu w związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Remont 4 pracowni szkolnych w Zespole Szkół Technicznych w Malborku
- Kompleksowa usługa prania wraz z transportem i dzierżawą bielizny ogólnoszpitalnej na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim).
- "Modernizacja Średniowiecznego Zabytku - budynku Ratusza Miejskiego w Malborku - Etap II i III"
- Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 1 w Malborku
- Sukcesywne dostawy trumien i urn.
- Przebudowa drogi gminnej nr 201052G -Stare Miasto w ramach RFRD
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w obrębie budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 w zakresie 1) Remontu wybranych klatek schodowych i korytarzy ; 2) Naprawy drogi dojazdowej w tylnej części budynku
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w Głuszycy".
- "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Kłodzko"
- sukcesywna dostawa żerdzi energetycznych żelbetonowych, żerdzi energetycznych strunobetonowych wirowanych, belek oraz płyt ustrojowych dla EnergiaPro Koncern Energetyczny SA.
więcej: Materiały chodnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.