Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00021224/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
- 2025/BZP 00056088/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP-01/I/2025 Dostosowanie budynków Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach do wymagań przeciw pożarowych wraz z oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym: Procedura: ZiW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół - Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ZDROJOWA 18
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zspmsgitcwmyslenicach/Article/get/id,179999.html#page=1
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9fca6169-f54d-46c8-aa88-64eab7499a1b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP-01/I/2025 Dostosowanie budynków Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach do wymagań przeciw pożarowych wraz z oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym: Procedura: ZiW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fca6169-f54d-46c8-aa88-64eab7499a1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182477
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00021224
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-01/I/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 921910,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych (procedura „zaprojektuj i wybuduj”) w ramach zadania inwestycyjnego pn. Dostosowanie budynków Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach do wymagań przeciw pożarowych wraz z oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym.
5.2. Zakres planowanych do realizacji robot instalacyjnych i budowlanych obejmuje:
- kompleksową wymianę istniejącego oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego,
- wykonanie niezbędnej rozbudowy istniejących central systemów przeciwpożarowych zainstalowanych w budynku umożliwiającej ich współpracę z elektrotrzymaczami drzwi przeciwpożarowych oraz transmiterami GSM do wysyłania informacji w formie wiadomości SMS o zdarzeniach rejestrowanych przez centrale,
- doposażenie istniejących drzwi przeciwpożarowych na korytarzach i klatkach schodowych w kompletny system elektrotrzymaczy wraz z ich podłączeniem do istniejących systemów przeciwpożarowych w budynku,
- doposażenie istniejących systemów przeciwpożarowych zainstalowanych w budynku, w tym central oddymiania klatek schodowych w transmitery GSM pozwalające na wysyłanie informacji w formie wiadomości SMS o zdarzeniach rejestrowanych przez centrale systemów przeciwpożarowych w budynku,
- wymiana uszkodzonych, wyeksploatowanych i nieszczelnych drzwi przeciwpożarowych,
- wymiana drzwi przeciwpożarowych, które nie spełniają obecnych wymagań co do klasy odporności ogniowej oraz dymoszczelności,
- doposażenie drzwi przeciwpożarowych w samozamykacze w miejscach gdzie jest ich brak a są wymagane,
- konserwacja i regulacja ślusarki okiennej i drzwiowej przeciwpożarowej nie podlegającej wymianie,
- demontaż istniejącego przeciwpożarowego wyłącznika prądu przy wejściu do budynku od ul. Szkolnej i ponowny montaż w licu ściany,
- wymiana oznakowania sprzętów służących do ochrony przeciwpożarowej budynku: hydranty, gaśnice, wyłączniki prądu, ręczne ostrzegacze pożarowe, ręczne przyciski oddymiania, na nowe, zgodne z aktualnie obowiązującymi normami oraz uzupełnienie w przypadku ich braku,
- wymiana oznakowania dróg ewakuacyjnych na nowe zgodne z obowiązującymi normami, oraz uzupełnienie w przypadku ich braku,
- wymiana oznakowania dróg przeciwpożarowych i hydrantów zewnętrznych na nowe zgodne z obowiązującymi normami, oraz uzupełnienie w przypadku ich braku,
- wykonanie prawidłowego oznakowania wszystkich wyłączników prądu,
- wykonanie niezbędnych robót wynikających z opracowanej uprzednio ekspertyzy przeciwpożarowej budynku zezwalających na zwiększenie obecnej ilości osób mogących przebywać w budynku Internatu,
- roboty towarzyszące remontowo-budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania całości wyżej opisanych robót,
- wszystkie inne roboty, które wynikną z wykonanej ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej budynku,
- wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku.
5.3 Ogólny zakres całości zamówienia obejmuje:
- wykonanie szczegółowej inwentaryzacji obiektu objętego niniejszym programem funkcjonalno-użytkowym w tym istniejących systemów i urządzeń p.poż. zainstalowanych w budynku w stopniu umożliwiającym prawidłowe wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla całości przedsięwzięcia,
- wykonanie ekspertyzy przeciwpożarowej dla robót, które będą tego wymagały,
- opracowanie wielobranżowej koncepcji budowlanej dla zamierzonego przedsięwzięcia,
- opracowanie wielobranżowych projektów obejmujących cały zakres realizowanego zadania w zakresie niezbędnym do uzyskania wymaganych pozwoleń, uzgodnień, opinii, z uwzględnieniem wymagań zawartych w ustawie z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725), oraz innych uzgodnień niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie jeśli takie będzie wymagane a także uzyskanie w razie konieczności odstępstw od obowiązujących przepisów,
- opracowanie wielobranżowych projektów technicznych obejmujących cały zakres realizowanego zadania według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454),
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych,
- opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowo-terminowego realizacji inwestycji - w uzgodnieniu z Zamawiającym,
- opracowanie harmonogramu płatności w uzgodnieniu z Zamawiającym,
- sprawowanie nadzoru autorskiego,
- wykonanie robót instalacyjnych, montażowych i budowlanych na podstawie w/w dokumentacji projektowej uprzednio zaakceptowanej przez Zamawiającego,
- opracowanie instrukcji obsługi i konserwacji zamontowanych urządzeń w języku polskim,
- przeprowadzenie regulacji i uruchomienia wraz z przekazaniem nowych instalacji i urządzeń do eksploatacji,
- opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynku,
- przeszkolenie przyszłego personelu obsługi nowych urządzeń,
- opracowanie dokumentacji powykonawczej we wszystkich branżach (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, kartami katalogowymi, informacją o udzielonej gwarancji i DTR),
- bezpłatne usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym.
Zamówieniem objęty jest cały zakres prac niezbędnych do opracowania ekspertyzy przeciwpożarowej całego budynku, kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, wykonania i odbioru robót instalacyjnych, montażowych i budowlanych oraz przeprowadzenia uruchomienia nowoprojektowanych urządzeń i instalacji wraz z przekazaniem ich do eksploatacji. Obiekt w zakresie objętym planowanymi robotami musi spełniać wszystkie obecnie obowiązujące wymagania w zakresie ochrony p.poż. Nowe urządzenia i instalację ochrony przeciwpożarowej zainstalowane w budynku powinny charakteryzować się wysokim poziomem technicznym i technologicznym oraz bezawaryjnością pracy, nieuciążliwą, bezpieczną, przyjazną dla użytkownika i optymalną kosztowo eksploatacją.
5.4 Szczegółowy opis prac znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ, tj. Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz ekspertyzie technicznej sporządzonej dla budynku Internatu.
5.5 Uwaga:
5.5.1 wykonanie ekspertyzy przeciwpożarowej dla całego wielobryłowego obiektu ujmować ma m.in. możliwość okresowych wynajmów do 350 osób w budynku Internatu (m.in. okres feryjny/wakacyjny), możliwość zwiększenia zakwaterowania uczniów w budynku Internatu w roku szkolnym do 199 osób.
5.5.2 Zamawiający załącza ekspertyzę techniczną sporządzoną dla budynku Internatu oraz postanowienie Małopolskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej z dn. 18.07.2024r. Wykonawca mimo załączonej ekspertyzy dla budynku Internatu, ma za zadanie wykonanie nowej dla całego obiektu w uzgodnieniu z PSP.
5.5.3 Prace budowlane realizowane w Zespole Szkół będą odbywać się w obiekcie czynnym (szkoła/internat/mieszkańcy). Wykonawca w całym okresie trwania umowy winien aktywnie zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, jak również dostosować zakres prac budowlanych do harmonogramu szkolnego (plan lekcji, konkursy, matura, egzaminy zawodowe itd.), celem realizacji działań statutowych jednostki wraz z utrzymaniem pełnego bezpieczeństwa. Jako priorytet ustala się zapewnienie bezpieczeństwa dla osób przebywających w budynku Zespołu Szkół podczas trwania prac budowlanych. Zamawiający zakłada, iż wykonawca będzie aktywnie współpracować z innymi podmiotami celem płynnej realizacji prac budowlanych.
5.5.4 Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym i sposób prowadzenia prac musi umożliwiać normalne funkcjonowanie w budynku w trakcie prowadzenia robót budowlanych. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników i innych osób znajdujących się na terenie jednostki (obiekt i teren nieruchomości) na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót.
5.5.5 W trakcie trwania roku szkolnego wszystkie prace uciążliwe dla otoczenia, generujące hałas i wibracje wewnątrz budynku i wpływające na jego normalne funkcjonowanie, mogą być wykonywane tylko w czasie nie kolidującym z zajęciami, tj.: od poniedziałku do piątku – wg aktualnego planu lekcji, bądź w soboty, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego o zamiarze prowadzenia prac (z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem) i uzyskaniu jego zgody.
5.5.6 Roboty wymagające czasowego odłączenia, ciepła, prądu i wody muszą być zorganizowane poza godzinami pracy jednostki, od poniedziałku do piątku, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o konieczności wykonania takich prac, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem i po uzyskaniu jego zgody.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe
31625100-4 - Systemy wykrywania ognia
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1042500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3709500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1640400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OlexBud2 sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8692010331
7.3.3) Ulica: Kąty 175
7.3.4) Miejscowość: Kąty
7.3.5) Kod pocztowy: 32-862
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Paweł Oleksy Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych OLEXBUD 32-862 Porąbka Iwkowska Katy 95: wykonanie niezbędnej rozbudowy istniejących central systemów przeciwpożarowych zainstalowanych w budynku umożliwiającej ich współpracę z elektrotrzymaczami drzwi przeciwpożarowych oraz transmiterami GSM do wysyłania informacji w formie wiadomości SMS o zdarzeniach rejestrowanych przez centrale, - wymiana uszkodzonych, wyeksploatowanych i nieszczelnych drzwi przeciwpożarowych, - wymiana drzwi przeciwpożarowych, które nie spełniają obecnych wymagań co do klasy odporności ogniowej oraz dymoszczelności.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1640400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawy mieszanek mlecznych, bezmlecznych i zupek
- Opracowanie podkładu geodezyjnego na potrzeby projektu Planu Urządzenia Lasu dla Nadleśnictwa Myślenice na lata 2028-2037
- Rozbiórka budynku usług publicznych- budynku byłego internatu przy ul. Jagiellońskiej 4 w Myślenicach"
- Dostępne, integrujące i wspierające rozwój uczniów Szkoły w Gminie Myślenice - Dostosowanie części budynków 3 szkół do realizacji edukacji włączającej
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Krzyszkowice (przysiółek Pustać) o dł. 681 mb
- Kompleksowe zagospodarowanie działki nr 1083 w Parku Jordana w Myślenicach - plac zabaw
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa dostępności do edukacji szkolnej w Mieście i Gminie Buk. Szkoła podstawowa, ul. Szkolna 64, 64-320 Dakowy Suche
- Naprawa ubytków nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu obornickiego
- Wykonanie oznaczenia schodów wg systemu FON oraz remont sal w Szkole Podstawowej w Dobieżynie
- Przebudowa parkingu w Skale wraz z utworzeniem przejścia dla pieszych oraz utwardzenie terenu - wykonanie miejsc postojowych przy arboretum w Wądrożu Wielkim
- Utworzenie zielonych terenów rekreacyjnych przy Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach
- Budowa infrastruktury elektroenergetycznej 15/0,4kV zasilającej ładowarki mobilne do zasilania autobusów elektrycznych - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Oświetlenie awaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.