Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00127819/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Schody do nieba a nam podjazdu do lekarza potrzeba – zagospodarowanie terenu obok Ośrodka Zdrowia w Doruchowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DORUCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kępińska 13
1.5.2.) Miejscowość: Doruchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-505
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 736 32 21
1.5.8.) Numer faksu: 62 736 32 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@doruchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.doruchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/doruchow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Schody do nieba a nam podjazdu do lekarza potrzeba – zagospodarowanie terenu obok Ośrodka Zdrowia w Doruchowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3417ebf-eeb8-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007503/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Schody do nieba a nam podjazdu do lekarza potrzeba – zagospodarowanie terenu obok Ośrodka Zdrowia w Doruchowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127819/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365892,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu obok ośrodka zdrowia w Doruchowie.
W ramach inwestycji planuje się przebudowę placu parkingowego, schodów wejściowych do
ośrodka a także budowę podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakres robót obejmuje m. in.:
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni placu z mieszanek mineralno-bitumicznych wraz z
podbudową,
- rozbiórkę nawierzchni chodników z kostki betonowej wraz z obrzeżami i podbudową,
- rozbiórkę schodów i podestu z betonu zbrojonego,
- mechaniczne karczowanie drzew,
- korytowanie pod parking i chodniki,
- osadzenie krawężników i obrzeży,
- wykonanie podbudowy pod kostkę brukową,
- położenie kostki brukowej na podsypce piaskowej na placu parkingowym i chodnikach,
- wykonanie konstrukcji schodów oraz podestu z betonu zbrojonego,
- montaż okładziny z kamienia granitowego na schodach i podeście, kolor jasny, szary;
- montaż balustrady ze stali nierdzewnej spełniającej wymagania określone w § 298 Warunków
technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
- wykonanie ścian oporowych podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami z betonu zbrojonego,
- wykonanie podbudowy pod kostkę brukową na podjeździe,
- położenie kostki brukowej na podjeździe,
- montaż balustrady ze stali nierdzewnej na podjeździe, zgodnie z dokumentacją techniczną,
- uzupełnienie ziemi urodzajnej i siew trawy,
- dostawa oraz montaż elementów małej architektury.
Dokładny zakres prac do wykonania określa dokumentacja projektowa i ślepy kosztorys.
Wykonawca zatrudni kierownika budowy, który będzie bezpośrednio nadzorował prowadzone
prace w pełnym wymiarze czasu na przedmiotowym placu budowy.
Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym
w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz.
1333 z późniejszymi zmianami). Wykonawca zobowiązany jest do okazania przed
wbudowaniem Zamawiającemu lub Inspektorowi nadzoru inwestorskiego próbki każdego
materiału wraz z atestami, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną
każdego używanego na budowie wyrobu. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować
zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do
SWZ. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest
nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych
wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek
innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza
rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w
dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się
parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli
zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje
minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest
zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do
zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Prawo zamówień
publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez
zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty
budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa,
pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i
w innych krajach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 692948,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 740001,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 692948,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Projektowo-Budowlany PROJEKTOBUD Kępno
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250295102
7.3.4) Miejscowość: Myjomice 17c
7.3.5) Kod pocztowy: 63-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 692948,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-15INNE PRZETARGI DORUCHÓW
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Doruchów oraz transport do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w m. Olszowa
- Termomodernizacja budynku ul. Kaliska 3
więcej: przetargi DORUCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi wewnętrznej Kleczanów - Komorna od km 0+000 do km 0+500 na działce o nr ewid. 228 położonej w msc. Kleczanów celem zabezpieczenia dna wąwozu lessowego"
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej wiaty nr 1 na budynek magazynowy oraz modernizacja wiaty nr 2 w Tarnowie ul. Giełdowa 15, działka nr 257/8 obr. 200
- Przebudowa drogi gminnej nr 180513W ul. Polnej w Skrzeszewie w zakresie budowy chodnika przy ulicy Polnej w Skrzeszewie na odcinku od ul. Szkolnej do ul. Krótkiej
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1130R ul. Mickiewicza w Nowej Dębie
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadań wybranych w ramach X edycji Dąbrowskiego Budżetu Partycypacyjnego w Dąbrowie Górniczej
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych w zakresie wykonania doświetleń przejść dla pieszych
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





