eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 420 "Nasza Bajka" w Warszawie w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 420 "Nasza Bajka" w Warszawie w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 420 "Nasza Bajka"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147331295

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Urszuli Ledóchowskiej 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-972

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 513 17 74

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przedszkole420.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przedszkole420.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 420 "Nasza Bajka" w Warszawie w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0eb53d3b-b1ad-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107274/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/P420/Z.O/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Dostawa produktów ogólnospożywczych
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu Zamówienia: zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 do SWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6 (Różne produkty spożywcze), 15320000-7 (Soki owocowe i warzywne), 15330000-0 (Przetworzone owoce i warzywa), 15400000-2 (Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne), 15600000-4 (Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych), 15980000-1 (Woda mineralna).
3) Czas trwania lub termin wykonania: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2022 r. lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w §3 ust. 1 Umowy (Załącznik nr 2 do SWZ), w zależności od tego które z ww. zdarzeń nastąpi pierwsze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15320000-7 - Soki owocowe i warzywne

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15980000-1 - Napoje bezalkoholowe

4.5.5.) Wartość części: 100373,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Dostawa warzyw i owoców
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu Zamówienia: zgodnie z Załącznikiem nr 1.2 do SWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1 (Owoce, warzywa i produkty podobne).
3) Czas trwania lub termin wykonania: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2022 r. lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w §3 ust. 1 Umowy (Załącznik nr 2 do SWZ), w zależności od tego które z ww. zdarzeń nastąpi pierwsze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 116969,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: Dostawa ryb i mrożonek
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu Zamówienia: zgodnie z Załącznikiem nr 1.3 do SWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15200000-0 (Ryby przetworzone i konserwowane), 15220000-6 (Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb), 15331170-9 (Warzywa mrożone).
3) Czas trwania lub termin wykonania: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2022 r. lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w §3 ust. 1 Umowy (Załącznik nr 2 do SWZ), w zależności od tego które z ww. zdarzeń nastąpi pierwsze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 109177,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4: Dostawa mięsa i wędlin
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z Załącznikiem nr 1.4 do SWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9 (Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne).
3) Czas trwania lub termin wykonania: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2022 r. lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w §3 ust. 1 Umowy (Załącznik nr 2 do SWZ), w zależności od tego które z ww. zdarzeń nastąpi pierwsze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 100479,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5: Dostawa pieczywa
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu Zamówienia: zgodnie z Załącznikiem nr 1.5 do SWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15810000-9 (Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie).
3) Czas trwania lub termin wykonania: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2022 r. lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w §3 ust. 1 Umowy (Załącznik nr 2 do SWZ), w zależności od tego które z ww. zdarzeń nastąpi pierwsze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 45800,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6: Dostawa wyrobów garmażeryjnych
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu Zamówienia: zgodnie z Załącznikiem nr 1.6 do SWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15894300-4 (Dania gotowe).
3) Czas trwania lub termin wykonania: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2022 r. lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w §3 ust. 1 Umowy (Załącznik nr 2 do SWZ), w zależności od tego które z ww. zdarzeń nastąpi pierwsze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe

4.5.5.) Wartość części: 21341,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7: Dostawa nabiału
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu Zamówienia: zgodnie z Załącznikiem nr 1.7 do SWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3 (Produkty mleczarskie).
3) Czas trwania lub termin wykonania: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2022 r. lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w §3 ust. 1 Umowy (Załącznik nr 2 do SWZ), w zależności od tego które z ww. zdarzeń nastąpi pierwsze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 79870,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniki nr 1.1 - nr 1.7 do SWZ) zostały podane przez Zamawiającego błędne stawki podatku VAT.
Powyższe spowodowało, że Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w przedmiotowym postępowaniu w zakresie Części nr 1 złożyli oferty, które zawierały różne stawki podatku VAT w Formularzu asortymentowo – cenowym,
co w konsekwencji doprowadziło do sytuacji, w której oferty ww. Wykonawców stały się nieporównywalne. Błąd w Formularzu asortymentowo - cenowym ma natomiast wpływ na zachowanie zasady uczciwej konkurencji w przedmiotowym postępowaniu oraz na zapewnienie równego traktowania Wykonawców.
Zamawiający, dokonując unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy w zw. z art. 16 pkt 1) ustawy, miał ponadto na uwadze stanowisko Krajowej Izby Odwoławczej, gdzie wskazano, że dopuszczenie do różnych możliwości rozumienia dokumentacji zamówienia powoduje brak możliwości porównania złożonych ofert. W tym stanie rzeczy postępowanie nie zapewniało równego traktowania wykonawców i prowadziło do naruszenia art. 7 ust. 1 i 3 p.z.p., uniemożliwiając wybór oferty najkorzystniejszych zgodnie z przepisami ustawy. Nie można bowiem
zapominać o triadzie zamówień publicznych - treść dokumentacji zamówienia powinna być zgodna ze złożoną ofertą i obie powinny odpowiadać zawartej umowie. Jeśli nie ma tu ciągłości, to nie można zawrzeć skutecznej umowy o
zamówienie publiczne (wyrok KIO z dnia 27 stycznia 2021 r., sygn. akt KIO 3531/20).
Jednocześnie jak wynika z wyroku KIO z dnia 25 lutego 2020 r. (sygn. akt KIO 268/20) brak możliwości dokonania jednoznacznej oceny ofert pod kątem spełnienia wymagań SIWZ w zakresie zaoferowanego przedmiotu zamówienia i oceny kryterium stanowi wadę w postępowaniu, która uniemożliwia zawarcie umowy. Na etapie badania i oceny ofert, nie jest możliwe poprawienie opisu przedmiotu zamówienia i kryteriów oceny ofert, a zatem wada jest niemożliwa do usunięcia. Jedną z zasad udzielenia zamówienia jest konieczność zapewnienia równości wykonawców, która
może być zapewniona przez jednoznaczne i przejrzyste, jednakowe dla wszystkich postanowienia SIWZ, w tym opis kryterium. Sytuacja, w której wykonawcy mogą zaoferować różne zamówienia za różną, nieporównywalną
cenę, prowadzi do rozbieżności i braku równości wykonawców w postępowaniu.
Wobec powyższego Zamawiający podnosi, że przedmiotowe postępowanie w części nr 1 było dotknięte nieusuwalnymi wadami dokumentacji w zakresie nieprawidłowych stawek podatku VAT w Formularzu asortymentowo – cenowym, które to wady obciążają przedmiotowe postępowanie w sposób nieodwracalny. W wyniku nieprawidłowych działań Zamawiającego,
doszło do sytuacji, w której oferty złożone przez Wykonawców ubiegających się o przedmiotowe zamówienie są nieporównywalne. Oferty stały się nieporównywalne z powodu błędu Zamawiającego, który to błąd doprowadził do sytuacji, w której każdy z Wykonawców inaczej przygotował ofertę. Nie można jednocześnie stwierdzić, że któraś z ofert była przygotowana nieprawidłowo, bowiem każdy z Wykonawców podjął próbę poprawienia błędu Zamawiającego, poprzez określenie prawidłowych stawek VAT. Stąd Zamawiający nie miał możliwości dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101336,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120726,58 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115522,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115522,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115522,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DeepFruit Zaopatrzenia Jacek Radecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7981481390

7.3.3) Ulica: Olkowice 47

7.3.4) Miejscowość: Olkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-803

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115522,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W tej Części postępowania została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8) w zw. z art. 224 ust. 6 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33149,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33149,45 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146076,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146076,60 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68379,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68379,00 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13108,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24577,40 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69050,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73719,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69050,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jaworski Mariusz Brawo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 529 0016264

7.3.3) Ulica: H. Sienkiewicza 34a

7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-825

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69050,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.