eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › "SUKCESYWNE DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„SUKCESYWNE DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192953946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 9b

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucmmit.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ucmmit_gdynia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„SUKCESYWNE DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-254b8622-b407-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182377

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109113/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 06/UCMMiT/TP-fn/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 143129,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do nebulizacji leków o składzie nebulizator(z rozpylaczem , dren ustnik.Zestaw kompatybilny z aparatem do nebulizacji Medel pro
Zestaw do nebulizacji leków o składzie nebulizator (z rozpylaczem ), dren ,maska z mocowaniem na głowę.Zestaw kompatybilny z aparatem do nebulizacji Medel pro

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1172,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czepki pielęgniarskie z przewiewnej włókniny, okrągły, wykończony delikatną gumką opinająca głowę, niejałowy,
Czepek chirurgiczny z perforowane włókniny wiskozowej 25g/m2 w formie pirackiej bandany wiązany na karku.
Prześcieradło jednorazowego użytku z włókniny SMS i lub SMMS o gramaturze min 30 g/m2 210x160cm (+/-20cm) kolor do wyboru Zamawiajacego (niebieski lub zielony,biały), niejałowe .
Myjka do mycia ciała pacjenta -w kształcie rekawicy zwężona w nadgarstku (zapobiega zsunieciu się z reki) nasączona mydłem do jednorazowego użytku - gotowa do użycia od rzau po wyjeciu z opakowania uwalnia swoje higieniczne właściwości już po kontakcie z niewielką iloscia wody. Zgrzewana termicznie , wykonana z dwóch warstw przednia :podkłady watolinowe, wymiary 24 x 17cm (+/_0,5cm) wykonana z włókniny 100g/m2.Opakowanie max 25 szt
"Ręczniki do wycierania pacjentów po toalecie 70 x 80 cm.+/_10cm
Ręczniki mają być miękkie, chłonne i napowietrzane, wykonane z celulozy, gramatura 40-50 gram."
Koszula operacyjna z włókniny poliestrowej , miękka , zakładana przez głowę , nieprześwitująca, niepyląca dł 90-95cm.Rozmiar uniwersalny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 20740,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nawilżacz do dozownika jednorazowy , zamknięty system do nawilżania mieszaniny oddechowej kompatybilny z dozownikiem rotametrycznym do punktu poboru tlenu AGA, zakres 0-171/min.Wyjście gwintu UNF9/16. Skład min.systemu: 1) Sterylna woda apirogenna do nawilżania tlenu w jednorazowym pojemniku poj. 500-650ml. ze sterylnie zapakowanym łącznikiem do dozownika tlenu. 2) System mikrodyfuzorów na spodzie pojemnika w celu odpowiedniego nawilżeniu tlenu ,wraz z dozownikiem tlenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 2730,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rękawice chirurgiczne, lateksowe bezpudrowe jałowe z warstwą , powierzchni rekawicy lekko teksturowana.Mankiet rekawicy równomiernie rolowany,wzmocniony brzeg.Kształt rekawicy anatomiczny,zróznicowany na lewą i prawa dłoń. grubość na palcu 0,175-0,22 mm, AQL≤ 1,0, sterylizowane radiacyjnie, poziom protein <30-50 ug/g rękawicy opakowanie zewnętrzne hermetyczne foliowe, długość 270-290 mm , badania na przenikalność dla wirusów zgodnie z ASTM F 1671, badania na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z EN-374-3 ,zgodność z normą EN 455-1-2-3-4. Dostepność w rozmiarach 6,5-9
Jednorazowy niesterylny pełnobarierowy podkład chłonny min.4 warstwowy, przeciwodleżynowy, oddychający(WVTR min.3600g/m2/24 godz.) z warstwą zewnętrzną trwale zinegrowaną na całej powierzchni.Superabsorbcyjna warstwa środkowa z wkładem żelowym, wysoko chłonna, pozostajaca sucha na powierzchni po zaabsorbowaniu płynów, chłonność 1800-2300 g.,rozmiar 61x91+/-3cm, rdzeń chłonny nie większy niż 52x80cm+/-3 cm z marginesami uszczelniającymi z laminatu z każdej strony części chłonnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 20120,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pojemnik plastikowy o poj. 2L.jednorazowego użytku na zużyty sprzęt medyczny (np. wenflony, strzykawki, igły, opatrunki), koloru czerwonego, o wysokości nie mniejszej niż 20cm.i nie wyższej niż 25cm. Wieko pojemnika zatrzaskowe, zamknięcie pojemnika uniemożliwiające jego ponowne otwarcie. W wieku pojemnika profilowany otwór.
Pojemnik plastikowy o poj. 10L.jednorazowego użytku na zużyty sprzęt medyczny (np. wenflony, strzykawki, igły, opatrunki) koloru czerwonego. Wieka pojemników zatrzaskowe, zamknięcie pojemnika uniemożliwiające jego ponowne otwarcie. W wieku pojemnika profilowany otwór.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 2560,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pielucho-majtki dla dorosłych (dzienne), pokryte na całej powierzchni laminatem włókniny i folii paroprzepuszczalnej z wewnętrznymi falbankami bocznymi zapobiegającymi wyciekom, zapinane na podwójne przylepco- rzepy, zapewniające trwałe i wielokrotne mocowanie,dodatkowa wewnętrzna warstwa z włókniny rozprowadzającej wilgoć po całej powierzchni wkładu chłonnego dopasowane anatomicznym kształtem z elastcznymi ściągaczami w talii z przodu i z tyłu rozmiarze: obwód pasa: 130-170cm, chłonnośc min. 2600 ml.
Pielucho-majtki dla dorosłych (dzienne), pokrytena całej powierzchni laminatem włókniny i folii paroprze[puszczalnej z wewnętrznymi falbankami bocznymi zapobiegającymi wyciekom, zapinane na podwójne przylepco- rzepy, zapewniające trwałe i wielokrotne mocowanie, dopasowane anatonomicznym kształtem z elastcznymi ściągaczami w talii z przodu i z tyłu rozmiarze: obwód pasa: 100-150cm, chłonność min. 2600 ml
Pielucho-majtki dla dorosłych (dzienne), pokrytena całej powierzchni laminatem włókniny i folii paroprze[puszczalnej z wewnętrznymi falbankami bocznymi zapobiegającymi wyciekom, zapinane na podwójne przylepco- rzepy, zapewniające trwałe i wielokrotne mocowanie, dopasowane anatonomicznym kształtem z elastcznymi ściągaczami w talii z przodu i z tyłu rozmiarze: obwód pasa: 75-110cm, chłonność min. 2300 ml
Podkład chłonny ok. 90 x 60cm, (+/- 5cm) z rozdrobnionej celulozy, jednakowej grubości na całej powierzchni , podkład nieprzepuszczający wilgoci, folia perforowana zewnętrzna, wewnętrzne pokrycie miękką włókniną, chłonność min.1500- 2000 ml.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 19040,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kaczka męska jedn. użytku, tradycyjna o pojemność 800-1000ml. wykonana z pulpy celulozowej,
Miska głęboka jednorazow. uż. o pojemność min. 4000ml,pojemnośc użytkowa min.2000ml wykonana z pulpy celulozowej, z możliwością stosowania w niej detergentu, ciepłej wody i mydła, co nie powoduje jej szybkiego rozmiękania (czas stosowania bez rozmiękania min.15 min)
Miska głęboka okrągła jednorazowa pojemność min. 3000ml. wykonana z pulpy celulozowej.czas stosowania bez rozmiękania min.15 min)
Nerka jednorazowa wymiary (około): 250x120x40mm, wykonana z pulpy celulozowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 12390,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowy niejałowy komplet chirurgiczny składający się z bluzy i spodni. Spodnie z gumką w pasie, nogawki spodni bez ściągaczy. Bluza z krótkim rękawem wycięcie pod szyją SMS nieprześwitujący gramatura minimum 30-40g/m2, RozmiarS,M, L,XL,XXL do wyboru zamawiającego. Pakowany pojedynczo

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 9750,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowe, antyposlizgowe ochraniacze na obuwie, długie do kolan zapewniające ochronę przed czynnikami biologicznymi i substancjami chemicznymi, zgodnie z kategorią III odzieży ochronnej.Ochraniacze wykonane z laminowanej włókniny polipropylenowej,z elastyczna gumką na górnej krawędzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z zaciskaczem rolkowym, jałowy, nietoksyczny, bez zawartości PCV i ftalanów(oznaczone na kazdym opakowaniu jednostkowym), z dużą komorą kroplową min 60mn zaopatrzoną w antybakteryjny filtr powietrza, igła biorcza dwukanałowa, dren o długości min.180cm, zakończony końcówką Luer lock. Opakowanie jednostkowe foliowo - papierowe;
Zestaw uniwersalny do żywienia dojelitowego służący do połączenia worka z dietą lub butelki z dietą, ze zgłębnikiem, umożliwiający żywienie pacjenta metodą ciągłego wlewu za pomocą pompy do żywienia dojelitowego Flocare® 800. Zestaw ze złączem i portem medycznym ENFit™.
Jednorazowa sterylna prowadnica metalowa pokryta plastikową powłoką z możliwością ukształtowania dla rurek intubacyjnych powyżej 7,0
Strzykawka 100ml typu JANETA lub równoważna, sterylna z dołączonym łącznikiem LUER, opakowanie jednostkowe typu blister-pack, Wyrób niepirogenny, nietoksyczny.
Strzykawka 60ml biała do pompy automatycznej PERFUSOR SECURA FT BRAUN .Skala do 60ml,średnica tłoka 30mn,całkowita długość tłoka 155mn, końcówka luer-lock.
Orginalne dreny do pompy objętościowej Infusomat Im ,czarny,długość min 145m
Orginalne dreny do pompy objętościowej Infusomat Im ,biały,długość min 145cm
Cewnik Foley z balonikiem 10ml dł.41-43cm, wykonany ze 100% silikonu, dwudrożny z końcówkami kodowanymi kolorami, pakowany podwójnie.Opakowanie wewnętrzne folia sterylne, sterylizowane tlenkiem etylenu.Rozmiar do wyboru zamawiającego
Przyrząd do aspirowania leków i płynów z opakowań zbiorczych z filtrem p/bakteryjnym 0,45µm posiadający zastawkę bezzwrotną zapobiegającą przypadkowemu wydostawaniu się leku na zewnątrz np. typ Mini Spike V lub równoważny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 20215,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Maska tlenowa bez worka do podawania tlenu, z drenem ok 2 m., dla dorosłych
Maska do tlenoterapii wysokim stężeniem tlenu z rezerwuarem tlenu(workiem) zastawki jednokierunkowe i drenem min 200 cm. Regulacja obwodu głowy.Rozmiar dla dorosłych
Automatyczna staza samozaciskowa z elastycznej taśmy, posiadająca łatwe w uzyciu zapięcie z możliwością stopniowego uwalniania ucisku jednym przyciskiem. Do sterylizacji w autoklawie para wodna
Cewnik do podawania tlenu przez nos zwany też „okularami” lub „wąsami” o dł. minimum 150 cm (dla dorosłych),końcówka z rozciagliwego materiału .Ppakowany indywidualnie

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1730,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Perforowany papier termiczny format A4 do Aparatu EKG Mortara Eli 250, rozm. 216x280x250 lub 210mn

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1258,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obwód oddechowy do respiratora parapack

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1740,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DUALPACK 2 x200 mlwkład, dren 150cm z łącznikiem Y z podwójną zastawką- REF 844023B

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3444,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sterylny worek do długoterminowej zbiórki moczu, 2L, szeroki, miękki dren antyzałamaniowy 120cm, zastawka antyzwrotna, opcja ze zintegrowanym wieszakiem, szczegółowa skala co 25ml do 100ml, z filtrem antybakteryjnym (z wieszakiem), biała tylna ściana worka do łatwej wizualizacji barwy moczu, poprzeczny kranik spustowy kompatybilny z workiem wiążącym mocz, nadrukowana instrukcja opróżniania worka, wentylowana zakładka na kranik spustowy, podwójnie, wzmocnione zgrzewy, płaski, łatwy do dezynfekcji port bezigłowy (z wieszakiem) do pobierania próbek o powierzchni 50 mm2 z okienkiem do kontroli procesu, użycie min. 7 dni
Cewnik Foley z balonikiem 10ml, dł 40-41 cm lateksowy-silikonowany, dwudrozny, z końcówkami kodowanymi kolorami, pakowanie podwójnie folia-folia, sterylne, sterylizowane radiacyjnie.Rozmiar do wyboru zamawiajacego
Cewniki jednorazowego użytku sterylne do odsysania górnych dróg oddechowych zakończone prosto(atraumatyczny, zaokrąglony otwór końcowy z otworem centralnym i dwoma otworami (bocznymi) naprzeciwległymi, , pakowany pojedynczo z widoczną datą ważności i sposobem sterylizacj.Barwne i numeryczne oznaczenie rozmiaru na konektorze oraz fabrycznie nadrukowane rozmiary na opakowaniu. Rozmiar 8,10,14,16,18,20,kodowany kolorami końcówek. Rozmiar do wyboru Zamawiającego.Miękkie, wykonane z PCV lub innego tworzywa termoplastycznego- o zmrożonej powierzchni ułatwiającej wprowadzenie przez rurkę dotchawiczą, nie załamujące się, nie zwinięte w spiralę.Końcowka cewnika posiadająca wewnętrzne karbowanie, umożliwiające precyzyjne umocowanie drenu do odsysania.
"Cewnik do odsysania w systemie zamkniętym na 72 godziny do rurek intubacyjnych o długości 54 cm. +/-/2, do rurek tracheotomijnych o długości 34 cm, skalowany co 1 cm, rozmiar kodowany kolorystycznie
oraz numerycznie na cewniku, z jednym otworem centralnym i 2 bocznymi ułożonymi naprzemiennie, z blokadą próżni wyposażoną w zatyczkę na uwięzi, pozbawiony DEHP, kompatybilny z adapterem do dróg oddechowych z poz. 3. Rozmiar 14F i 16 F do wyboru Zamawiającego"
"Uniwersalny adapter do połączenia obwodu oddechowego z rurką intubacyjną lub tracheotomijną, z możliwością stosowania przez 7 dni, pozwalający bez rozłączania obwodu oddechowego na odsysanie w systemie zamkniętym, otwartym, wykonanie procedury bronchoskopii, mini-Bal, podanie leku, rozgałęziony pod kątem 45 stopni, podwójnie obrotowy, z portem do przepłukiwania cewnika, z silikonową, bezobsługową, samouszczelniającą się, dwudzielną zastawką.
"

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 12240,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1609,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2030,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1609,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1609,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15151,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15151,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15151,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15155,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104814,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836

7.3.3) Ulica: Częstochowska 38/52

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-121

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24192,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24192,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24192,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836

7.3.3) Ulica: Częstochowska 38/52

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-121

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24192,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3499,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4083,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3499,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3499,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15154,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17664,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15154,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GESPAR” – G.Pyjor, M.Sutkowski – Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240103920

7.3.3) Ulica: Matuszewska 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-876

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15154,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12830,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14952,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12830,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Greenpol” Instytut Kształtowania Środowiska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290100334

7.3.3) Ulica: Stefana Żeromskiego 10/4

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-066

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12830,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6723,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7128,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6723,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Profintern International FC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252813573

7.3.3) Ulica: Chmielna 27 M14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-021

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6723,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21106,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EM POLAND Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222369589

7.3.3) Ulica: Aleja Piłsudskiego 63

7.3.4) Miejscowość: Sulejówek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-070

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1474,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5105,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1474,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERGOS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470170222

7.3.3) Ulica: Legionów 55

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1474,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1914,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5303,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1914,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paramedica Polska sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w , przy ul. NIP:

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1070017638

7.3.3) Ulica: Farbiarska 47

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-862

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1914,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3714,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3714,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3714,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230

7.3.3) Ulica: Hubska 44

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-502

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3714,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14230,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14230,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14230,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836

7.3.3) Ulica: Częstochowska 38/52

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-121

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14230,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.