eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotDostawa pojazdu typu bus (8 - osobowy)



Ogłoszenie z dnia 2025-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdu typu bus (8 - osobowy)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA SOPOTU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 25/27

1.5.2.) Miejscowość: Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-704

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.sopot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sopot.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c03a953b-122e-4404-8a60-67481a9d538a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pojazdu typu bus (8 - osobowy)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c03a953b-122e-4404-8a60-67481a9d538a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182375

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030371/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup pojazdu typu BUS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139350

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.AG.2025.MSt

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa BUS-a 8 osobowego przystosowanego do przewozu osób Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ
(Opis Przedmiotu Zamówienia, który jednocześnie stanowi specyfikację pojazdu dostarczaną wraz z ofertą).

2. Wymagania formalne pojazdu:
1) Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dotyczących dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego. Dostarczony bus musi posiadać wymagane dokumenty (instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną, zaświadczenie o przeprowadzeniu badań technicznych, świadectwa zgodności wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu wymagane przez prawo polskie ewentualnie inne nieuwzględnione powyżej, a konieczne w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów) umożliwiające rejestrację pojazdu – zgodnie z OPZ.
2) Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego udokumentować spełnienie przez oferowany pojazd parametrów wymaganych określonych przez Zamawiającego w OPZ.
3) Wymagania Zamawiającego określone w OPZ należy potraktować, jako wymagania minimalne.
4) Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego postępowania oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w sposób należyty oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności: koszt dostawy do Zamawiającego, podatek VAT.

3. Dostawa pojazdu:
1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć samochód do siedziby Zamawiającego tj. Urząd Miasta Sopotu ul. Tadeusza Kościuszki 25/27 81-704 Sopot. Samochód musi być dostarczony wraz z wszystkimi dokumentami niezbędnymi do rejestracji pojazdu przez Zamawiającego. Koszty transportu oraz ubezpieczenia pojazdu podczas jego transportu ponosi Wykonawca. Wykonanie dostawy samochodu potwierdzone zostanie protokołem zdawczo-odbiorczym dostawy samochodu „bez zastrzeżeń” podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. Protokół ten będzie stanowił podstawę wystawienia faktury przez Wykonawcę.
2) Protokół zdawczo-odbiorczy, o którym mowa w pkt 1 będzie zawierać m.in.: opis pojazdu, numer VIN, początkowy stan licznika, dane Zamawiającego i Wykonawcy oraz datę odbioru.
3) Przed podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego, o którym mowa w pkt 1 Zamawiający sprawdzi ogólny stan pojazdu i upewni się, że pojazd i jego wyposażenie są zgodne z ofertą Wykonawcy i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz, że brak jest usterek oraz uszkodzeń pojazdu.
4) W przypadku, gdy pojazd ma jakiekolwiek wady, braki lub nie spełnia wymogów określonych przez Zamawiającego w SWZ lub nie przekazano któregokolwiek z dokumentów, o których mowa w pkt 5, Zamawiający odmówi odbioru pojazdu.
5) Wraz z przekazaniem pojazdu wolnego od wad i spełniającego wymogi określone przez Zamawiającego w SWZ, Wykonawca przekaże Zamawiającemu m.in.:
• dwa komplety kluczyków, piloty,
• instrukcję obsługi pojazdu w języku polskim,
• książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu,
• książkę przeglądów serwisowych,
• świadectwo homologacji,
• wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdu,
• wszystkie dokumenty niezbędne do ubezpieczenia i rejestracji pojazdu.
6) Zamawiający zobowiązuje się do przeprowadzenia na własny koszt rejestracji samochodu.

4. Gwarancja:
1) Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z deklaracją ofertową na okres liczony od daty podpisania przez przedstawicieli Stron protokołu odbioru końcowego samochodu bez zastrzeżeń.
2) Zamawiający wymaga zadeklarowania odrębnie trzech okresów gwarancji na trzy rodzaje elementów:
• zespoły i podzespoły samochodu bez wyłączeń i limitu kilometrów: okres gwarancji od 24 do 60 miesięcy
• powłoka nadwozia – okres gwarancji od 24 do 72 miesięcy,
• perforacja karoserii ¬– okres gwarancji od 60 do 84 miesięcy.
Gwarancja stanowi jedno z kryteriów złożonej oferty.
3) Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dniu wydania pojazdu.
4) Gwarancja obejmuje wszystkie wykryte podczas użytkowania awarie, usterki, wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie zgodnego z instrukcją korzystania z samochodu.
5) Warunkiem gwarancji jest wykonanie określonych przeglądów w autoryzowanej stacji zgodnie z wytycznymi producenta podanymi w instrukcji obsługi i karcie gwarancyjnej.
6) Awarie i usterki powstałe w czasie obowiązywania gwarancji diagnozowane i usuwane będą w autoryzowanych serwisach dostępnych na terenie całego kraju. Serwis na czas naprawy, który będzie przekraczał 48 godzin zapewni samochód zastępczy o klasie nie niższej niż zakupiony pojazd.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34110000-1 - Samochody osobowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322988,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286048,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dom Samochodowy Germaz Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940005440

7.3.3) Ulica: ul. Strzegomska 139

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-428

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286048,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.