eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦WIADCZ. US£UG MEDYCZNYCH Z ZAKRESU MED. PRACY DLA ¯O£NIERZY I PRACOWNIKÓW WAT PRZEZ PODMIOT WYKONUJ¡CY ¦WIADCZENIE W PROMIENIU DO 5 KM OD SIEDZIBY ZAMAWIAJ¡CEGO W GRANICACH M. ST. WARSZAWY



Og³oszenie z dnia 2021-09-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZ. US£UG MEDYCZNYCH Z ZAKRESU MED. PRACY DLA ¯O£NIERZY I PRACOWNIKÓW WAT PRZEZ PODMIOT WYKONUJ¡CY ¦WIADCZENIE W PROMIENIU DO 5 KM OD SIEDZIBY ZAMAWIAJ¡CEGO W GRANICACH M. ST. WARSZAWY

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojskowa Akademia Techniczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wat.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZ. US£UG MEDYCZNYCH Z ZAKRESU MED. PRACY DLA ¯O£NIERZY I PRACOWNIKÓW WAT PRZEZ PODMIOT WYKONUJ¡CY ¦WIADCZENIE W PROMIENIU DO 5 KM OD SIEDZIBY ZAMAWIAJ¡CEGO W GRANICACH M. ST. WARSZAWY

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b134b2d7-16c2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00182334

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00024913/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.8 ¦wiadczenie us³ug medycznych z zakresu Medycyny Pracy dla ¿o³nierzy i pracowników Wojskowej Akademii Technicznej w promieniu do 5 km od siedziby Zamawiaj±cego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Tak

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://wat.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wat.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym oferta, wszelkie wnioski, dokumenty, o¶wiadczenia, zawiadomienia oraz informacje udostêpniane i przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Za datê wp³ywu wniosków, dokumentów, o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie.
2. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób, ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ.
3. Zainteresowany z³o¿eniem oferty Wykonawca winien zapoznaæ siê z aktualn±
Instrukcj± dla Wykonawców dostêpn± na Platformie w zak³adce Regulacje i procedury procesu zakupowego.
4. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES;
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
5. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie podpisu elektronicznego:
1) rekomendowan± przegl±dark± do z³o¿enia oferty jest MS Internet Explorer
lub Firefox w wersji wspieranej przez producenta;
2) uruchomienie oprogramowania do sk³adania podpisu wymaga równie¿ zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-
bitowej, pozwalaj±ce na przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych plików cookie oraz obs³uguj±cej szyfrowanie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny Platformy ezamawiaj±cy (ezamawiaj±cy.pl) do wyj±tków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnieñ administracyjnych na komputerze;
3) nale¿y zainstalowaæ dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikacjê Szafir Host, który odpowiada za obs³ugê funkcjonalno¶ci podpisu elektronicznego w
Platformie ezamawiaj±cy. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host nale¿y prze³adowaæ bie¿±c± stronê;
4) przed uruchomieniem Platformy ezamawiaj±cy, w pierwszej kolejno¶ci
nale¿y pod³±czyæ czytnik z kart± kryptograficzn± do komputera.
6. Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska znajduj± siê na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotujstanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.
7. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo aplikacyjne
umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
8. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: .pdf, .xls, .doc, .zip.
9. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.
Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zki informacyjne wykonawcy wynikaj±ce z RODO.
1) Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia obowi±zku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ (bêd± to w szczególno¶ci osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty udostêpniaj±ce zasoby, pe³nomocnicy, cz³onkowie organów zarz±dzaj±cych). Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO),
2) Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO,
3) w celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em Wykonawcy w postêpowaniu, Zamawiaj±cy zobowi±zuje Wykonawcê do z³o¿enia o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Obowi±zek informacyjny zostanie spe³niony poprzez akceptacjê w formularzu ofertowym o¶wiadczenia RODO.

Informacje dotycz±ce RODO, znajduj± siê w Rozdziale XXVII ust 1 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 83/ZME/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± us³ugi medyczne polegaj±ce na wykonywaniu zleconych przez Zamawiaj±cego:
a) badañ lekarskich ¿o³nierzy i pracowników z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz wydawaniu orzeczeñ lekarskich do celów przewidzianych w Kodeksie pracy, w przypadku skierowania pracownika na badanie kontrolne Wykonawca ma obowi±zek zbadania i wydania orzeczenia w dniu, w którym pracownik zg³asza siê ze skierowaniem;
b) badañ lekarskich i szczepieñ profilaktycznych wykonywanych na podstawie rozporz±dzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 lutego 2014 r. w sprawie programu szczepieñ ochronnych dla ¿o³nierzy zawodowych oraz sposobu rejestracji przeprowadzanych szczepieñ ochronnych (Dz. U. poz. 198 z pó¼n zm.);
c) corocznych (w okresie letnim) badañ lekarskich nowo wcielanych kandydatów na ¿o³nierzy zawodowych, zgodnych z zakresem jaki przewiduje „ksi±¿eczka zdrowia ¿o³nierza” str. 36 – 38;
d) badañ lekarskich i wydawaniu orzeczeñ do celów zgodnych z ustaw± z dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materia³ami wybuchowymi, broni±, amunicj± oraz wyrobami i technologi± o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1545 z pó¼n. zm.);
e) okresowych kontroli jako¶ci jednego z posi³ków w ci±gu jednego dnia, jak równie¿ stanu sanitarnego sto³ówek wojskowych/¿o³nierskich zgodnie z Decyzj± Nr 53/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 5 marca 2013 r. w sprawie wprowadzenia do u¿ytku „Instrukcji o zabezpieczeniu sanitarnohigienicznym i przeciwepidemicznym wojska w czasie pokoju, kryzysu i wojny” we wszystkie dni ustawowo i dodatkowo wolne od pracy oraz w przypadku takiej potrzeby w dni powszednie (Dz. Urz. MON poz. 62);
f) badañ lekarskich i orzekaniu w stosunku do ¿o³nierzy Zamawiaj±cego, w celach niezbêdnych ze wzglêdów s³u¿bowych (w szczególno¶ci uczestnictwa w zawodach sportowych, uzyskiwania uprawnieñ do prowadzenia pojazdów, nauki poza granicami kraju);
g) ¶wiadczeñ z zakresu leczenia stomatologicznego dla ¿o³nierzy Zamawiaj±cego zgodnie rozporz±dzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 8 wrze¶nia 2011 r. w sprawie dodatkowych ¶wiadczeñ zdrowotnych lekarza dentysty i materia³ów stomatologicznych przys³uguj±cych ¿o³nierzom zawodowym (Dz. U. Nr 210 poz. 1252 z pó¼n. zm.);
h) innych badañ oraz wydawaniu orzeczeñ niezbêdnych Zamawiaj±cemu do celów s³u¿bowych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne us³ugi lekarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji badani innego ni¿ kontrolne, licz±c od dnia zg³oszenia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust w jednakowej wysoko¶ci, liczony dla ka¿dego wykonanego badania nie uwzglêdnionego w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wymaga podmiotowego ¶rodka dowodowego w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy wymaga podmiotowego ¶rodka dowodowego w tym zakresie.
a) aktualny wypis z rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz±
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy wymaga podmiotowego ¶rodka dowodowego w tym zakresie.
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku je¿eli Wykonawca:
a) dysponuje op³acon± polis± ubezpieczenia OC i bêdzie j± utrzymywa³ przez czas trwania umowy zgodnie z ustaw± z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (Dz. U. z 2021 r. poz. 711 z pó¼n. zm.)
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga podmiotowego ¶rodka dowodowego w tym zakresie.
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku je¿eli Wykonawca:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie: wykona³ jedn± us³ugê obejmuj±c± swym zakresem ¶wiadczenie us³ug medycznych z zakresu medycyny pracy, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³ brutto oraz za³±czy dowody okre¶laj±ce, ¿e us³uga zosta³a wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w my¶l ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Aktualny wypis z rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz±
2. Wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, lub s± wykonywane nale¿ycie.
3. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia zgodnie z ustaw± z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (Dz. U. z 2021 r. poz. 711 z pó¼n. zm.).
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej wymaganych przez Zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które
w wystarczaj±cy sposób potwierdz± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w zawartej umowie w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) Zamawiaj±cemu przys³uguje uprawnienie do dokonywania zmian ilo¶ciowych
w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu umowy wymienionych w za³±czniku nr 1 do umowy oraz wykonywania innych niezbêdnych badañ, szczepieñ i us³ug medycznych z zakresu przedmiotu umowy w ramach kwoty umowy okre¶lonej w § 2 ust. 1 i wed³ug cen przyjêtych w za³±czniku nr 1 do projektu umowy oraz zawartych w Cenniku Us³ug Medycznych Wykonawcy obowi±zuj±cym w dniu zawarcia umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do umowy, pomniejszonych o zadeklarowany w ofercie upust cenowy dla ka¿dej wykonanej us³ugi;
2) Wykonawca mo¿e wyst±piæ z wnioskiem w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany ceny materia³ów (poz. 9 – 14 SOPZ) – je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê;
3) Przez zmianê cen rozumie siê wzrost cen, jak i ich obni¿enie, wzglêdem cen przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie;
4) Szczegó³y dotycz±ce zmian umowy, okre¶lone zosta³y w § 2 Projektu umowy (za³±cznik nr 4 do SWZ).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-24 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê w formie elektronicznej nale¿y zamie¶ciæ na Platformie pod adresem: https://wat.ezamawiajacy.pl. w zak³adce „OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-24 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-23

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym nastêpuj±ce dokumenty:
1) Formularz oferty – systemowy;
2) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ;
3) O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia – stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SWZ;
4) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ;
5) zobowi±zanie, o którym mowa w Rozdziale VIII – stanowi±ce za³±cznik nr 5 do SWZ;
6) Pe³nomocnictwo (w przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.