eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikRoboty budowlane w budynku przy ul. Floriańskiej 26 w celu dostosowania do realizacji projektu "Dzienny Dom Pomocy Senioralnej w Rybniku"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w budynku przy ul. Floriańskiej 26 w celu dostosowania do realizacji projektu „Dzienny Dom Pomocy Senioralnej w Rybniku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rybnik - Ośrodek Pomocy Społecznej w Rybniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003445760

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żużlowa 25

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324399328

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@opsrybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.opsrybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c47d4ad-84ac-4fbc-8883-f96b1aefb76c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w budynku przy ul. Floriańskiej 26 w celu dostosowania do realizacji projektu „Dzienny Dom Pomocy Senioralnej w Rybniku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c47d4ad-84ac-4fbc-8883-f96b1aefb76c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000202/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Roboty budowlane w budynku przy ul. Floriańskiej 26 w celu dostosowania do realizacji projektu Dzienny Dom Pomocy Senioralnej w Rybniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest zawiązane z realizacją projektu „Dzienny Dom Pomocy Senioralnej w Rybniku” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu FESL.07 - Fundusze dla społeczeństwa Działania FESL.07.04 – Usługi Społeczne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120301

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.2716.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 709438,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych celem dostosowania budynku przy ul. Floriańskiej 26 do realizacji projektu: „Dzienny Dom Pomocy Senioralnej w Rybniku” z uwzględnieniem projektowania uniwersalnego w celu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Budynek przy ul. Floriańskiej 26 o powierzchni całkowitej: 172,13 m², powierzchni zabudowy: 137,8 m² i kubaturze 714,13 m3 jest budynkiem o 1 kondygnacji nadziemnej, bez podpiwniczenia o prostej bryle na planie kwadratu, z wyciętymi podcieniami w północno – zachodniej i południowo – wschodniej części budynku oraz słupami w narożach. Pełnił on ostatnio funkcje punktu terenowego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rybniku, a po wykonaniu robót budowlanych i wyposażeniu będzie miejscem realizacji projektu: „Dzienny Dom Pomocy Senioralnej w Rybniku”.

Zamówienie nie ingeruje w strukturę przegród zewnętrznych, nie modyfikuje głównych elementów konstrukcyjnych budynku, ani nie obejmuje ingerencji w zagospodarowanie terenu, a ogranicza się do wprowadzenia zmian wewnątrz budynku, czyli zmian w obrębie części parteru opracowywanego obiektu.

Zakres prac obejmuje likwidację barier architektonicznych stanowiących przeszkodę w poruszaniu się osób na wózkach inwalidzkich oraz osób starszych bez ingerencji w formę architektoniczną budynku.
Zakres obejmuje również wyburzenie ścianek działowych w celu utworzenia nowego układu funkcjonalnego sanitariatów dostosowanych do obowiązujących norm oraz przepisów, a także budowę ścianek działowych w celu wydzielenia pomieszczeń oraz remont istniejących podcieni.

Prace budowlane objęte zakresem zamówienia to również:
- roboty ogólnobudowlane;
- wymiana drzwi wewnętrznych; wykonanie stolarki w podcieniach (okiennej i drzwiowej),
- wykonanie i częściowa modernizacja istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej, zmiana lokalizacji głównego wyłącznika prądu i zmiana lokalizacji tablicy głównej;
- zapewnienie dostępu do sieci internetowej oraz instalacji TV i CCTV;
- wykonanie remontu wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, wodno-kanalizacyjnej w zakresie sanitarnym i deszczowym, wentylacji mechanicznej opartej o podwieszaną centralę wentylacyjną nawiewno - wywiewną, klimatyzacji i c.w.u.;
- docieplenie stropodachu wentylowanego.

Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią załącznik nr 7 do SWZ.

Ze względu na zmiany, które nastąpiły w okresie po sporządzeniu dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Zamawiający informuje, że pierwotna dokumentacja projektowa zachowuje swoją aktualność mimo zmiany nazwy, z zastrzeżeniem, że:
1. w przedmiarze robót dla branży ogólnobudowlanej wykreśleniu uległa pozycja 38 (wyposażenie w tej części będzie realizowane przez Zamawiającego), a pozycja 39 uległa uszczegółowieniu,
2. rysunek PW.Z.04 – „Zestawienie wyposażenia sanitarnego i ogólnego – stan projektowany” został uzupełniony o dodatkową informację, wskazującą które pozycje na nim uwidocznione objęte są zakresem zamówienia, a które są wyłączone.
Powyższe zmiany są ujęte w treści załącznika nr 7 w postaci dodatkowych plików towarzyszących ww. dokumentom.
Budynek w którym wykonywane będą roboty budowlane nie jest w stanie czynnym, w związku z czym prace mogą być wykonywane w dowolnych godzinach (z zachowaniem ciszy nocnej) od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska.
Szczególnie istotne jest, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
- zraszania wodą / innego zabezpieczenia przed pyleniem dla terenu prowadzenia prac rozbiórkowych,
- zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy,
- stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie),
- transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów,
- stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych
w wytwórniach.
Ponadto, Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
- wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne
z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania,
- organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu,
- Zamawiający może z chwilą podpisania protokołu PT (przekazania środków trwałych/nakładów inwestycyjnych), przekazać uprawnienia z tytułu gwarancji i rękojmi za wady na Miasto Rybnik/ inną jednostkę organizacyjną miasta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 778550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1098999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 778550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALL PRO WOJCIECH PAWELA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422705957

7.3.3) Ulica: Marokanów 4C/4

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-217

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje sanitarne - EKO - KOMFORT KRZYSZTOF KAWECKI ul. Jasna 20, 44-251 Rybnik

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 778550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.