eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie instalacji zasilania awaryjnego z mobilnego agregatu prądotwórczego dla budynków Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji zasilania awaryjnego z mobilnego agregatu prądotwórczego dla budynków Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji zasilania awaryjnego z mobilnego agregatu prądotwórczego dla budynków Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85672495-b043-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182190

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030661/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie podłączenia do agregatu prądotwórczego budynków Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102636

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 9/WAG/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1626016,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji zasilania awaryjnego z mobilnego agregatu prądotwórczego dla budynków Urzędu Dzielnicy Wilanów przy ul. F. Klimczaka 2 i 4 w Warszawie.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa – Załącznik nr 6.1 do SWZ - dokumentacja projektowa zasilania awaryjnego z mobilnego agregatu prądotwórczego.
Stan istniejący
Budynek zasilany jest z sieci zawodowej energetyki Stoen Operator dwoma
przyłączami SN. W budynku zainstalowane są rozdzielnice SN (część Operatora sieci oraz
część Użytkownika), transformatory i dwusekcyjna rozdzielnica nn RGNN. Odbiory p.poż. w
budynku zasilane są z rozdzielnicy RGPP, która jest zasilana sprzed przeciwpożarowego
wyłącznika prądu. Rozdzielnica RGPP zainstalowana jest w oddzielnej obudowie i
zlokalizowana w pom. rozdzielni głównej. Istniejące rozdzielnice w pomieszczeniu rozdzielni
nn zostały sprefabrykowane przez ZPUE S.A.
Zakres prac obejmuje:
Zakres prac określa dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 6.1 do SWZ.
Wszystkie użyte materiały i części powinny być fabrycznie nowe, pozbawione wad.
Wymienione materiały i części Wykonawca zabierze i zutylizuje na własny koszt.
Miejsce realizacji inwestycji - obiekt użyteczności publicznej przy ul. F Klimczaka 2 i 4 w Warszawie.
Wyłączenia zasilania w energię elektryczną dopuszczalne wyłącznie w soboty i niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy.
Ze względu na charakter obiektu i zamontowane w nim urządzenia, wyłączenia zasilania w energię elektryczną muszą być uzgadniane z przedstawicielem Zamawiającego na co najmniej 7 dni przed planowanym wyłączeniem, które nie może być dłuższe niż 60 minut (maksymalnie 3 wyłączenia w ciągu doby). Informację o planowanych włączeniach Wykonawca przekaże w formie elektronicznej na adres wskazany w umowie.
Ze względu na terminarz ślubów wyłączenia zasilania dopuszczone są po godz. 18.00 w następujących dniach:
- 04 i 18 marzec,
- 15 i 29 kwiecień,
- 13 i 27 maj oraz
- 03 i 17 czerwiec 2023 r.
Harmonogram na pozostałą część roku zostanie przedstawiony Wykonawcy na 30 dni przed planowaną datą ślubów (należy założyć co drugą sobotę).
Ze względu na imprezy kulturalno-sportowe nie dopuszcza się wyłączenia zasilania w energię elektryczną w następujące dni:
- 01, 08, 15, 22, 29 lipca 2023 r.,
- 05, 12, 19 sierpnia 2023 r.
- 8 - 10 września 2023 r.
- 13 – 15 października 2023 r.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania innych terminów, których na chwilę obecną nie jest w stanie przewidzieć, a w których nie będzie możliwości wyłączenia zasilania w energię elektryczną takich jak: soboty i niedziele ze względu na ogłoszone wybory powszechne, referenda itd., imprezy okolicznościowe organizowane przez Urząd Dzielnicy Wilanów. Zamawiający powiadomi Wykonawcę na 30 dni wcześniej. Przykład: wybory ogłoszone na dzień 08.10.2023 r. – brak możliwości wyłączenia zasilania w dniach 07 i 08.10.2023 r. – termin realizacji umowy zostaje wydłużony o kolejny okres, który umożliwi Wykonawcy wyłączenie zasilania.
II. Warunek podpisania protokołu z wykonania prac
Warunkiem podpisania protokołu z wykonania prac dot. awaryjnego zasilania, jest przetestowanie instalacji poprzez podłączenie i uruchomienie agregatu prądotwórczego. Agregat o odpowiedniej mocy min. 500 kVA dostarcza Wykonawca na swój koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1028368,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1073790,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1028368,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-JOT Usługi Elektrotechniczne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322073817

7.3.3) Ulica: ul. Wczasowa 23C/2

7.3.4) Miejscowość: Otwock

7.3.5) Kod pocztowy: 05-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1028368,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.