eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MełgiewBudowa placów zabaw na terenie gminy Mełgiew



Ogłoszenie z dnia 2025-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placów zabaw na terenie gminy Mełgiew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MEŁGIEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzancka 2

1.5.2.) Miejscowość: Mełgiew

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-007

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81)4605700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@melgiew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://melgiew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8177db85-3d6a-4f5e-b39b-1ff293673e60

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placów zabaw na terenie gminy Mełgiew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8177db85-3d6a-4f5e-b39b-1ff293673e60

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182084

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00007208/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa placów zabaw przy Szkole Podstawowej w Mełgwi, Krzesimowie, Jackowie, Krępcu

1.1.2 Budowa placu zabaw w parku w Nowym Krępcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie – część nr 1, część nr 2, część nr 3, część nr 4 realizowane jest w ramach projektu pn. „Równe szanse-podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w oddziałach prowadzonych przez Gminę Mełgiew” (nr FELU.10.02-IZ.00-0017/24) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00011667

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 383818,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w części nr 1 obejmuje budowę placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego, ul. Partyzancka 19 w Mełgwi, działka nr 436, 435/2 a w szczególności:
1) Prace przygotowawcze,
2) Przygotowanie nawierzchni na placu zabaw,
3) Dostawę i montaż urządzeń placu zabaw:
a) Huśtawka ważka – 1 szt.,
b) Piaskownica zamykana – 1 szt.,
c) Zadaszenie piaskownicy – 1 szt.,
d) Zestaw zabawowy – 1 szt.,
e) Pomost z belką – 1 szt.
4) wykonanie ogrodzenia wraz z dostawą i montażem furtki,
5) prace porządkowe.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń równoważnych w stosunku do urządzeń wskazanych w załączniku nr 11 do SWZ. Pod pojęciem „urządzenia równoważne” należy rozumieć urządzenia, z tolerancją różnicy wymiarów +/- 20%, przy zachowaniu wymaganych stref bezpieczeństwa dla poszczególnych urządzeń oraz założeniu, że powierzchnia całego terenu przeznaczonego pod inwestycje nie może przekroczyć 244,53 m2 dla części nr 1.
Zamawiający nie dopuszcza zmiany elementów składowych, w stosunku do przedstawionych na rysunkach poglądowych, nw. urządzeń:
1) Zestaw zabawowy – część nr 1.
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 11 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 10a do SWZ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:
1) dokumentacja projektowa dla części nr 1.
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla części nr 1.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).
Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 67266,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w części nr 2 obejmuje budowę placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Jaworzniaków, Krzesimów 116, działka nr 630/1 a w szczególności:
1) Prace przygotowawcze,
2) Przygotowanie nawierzchni na placu zabaw,
3) Dostawę i montaż urządzeń placu zabaw:
a) Zestaw zabawowy – 1 szt.,
b) Namiot – 1 szt.,
c) Huśtawka bocianie gniazdo – 1 szt.,
d) Piramida – 1 szt.,
e) Huśtawka metalowa podwójna – 1 szt.
4) Wykonanie ogrodzenia wraz z dostawą i montażem furtki,
5) Prace porządkowe.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń równoważnych w stosunku do urządzeń wskazanych w załączniku nr 11 do SWZ. Pod pojęciem „urządzenia równoważne” należy rozumieć urządzenia, z tolerancją różnicy wymiarów +/- 20%, przy zachowaniu wymaganych stref bezpieczeństwa dla poszczególnych urządzeń oraz założeniu, że powierzchnia całego terenu przeznaczonego pod inwestycje nie może przekroczyć 313,07 m2 dla części nr 2.
Zamawiający nie dopuszcza zmiany elementów składowych, w stosunku do przedstawionych na rysunkach poglądowych, nw. urządzeń:
1) Zestaw zabawowy – część nr 2.
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 11 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 10b do SWZ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:
1) dokumentacja projektowa dla części nr 2.
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla części nr 2.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).
Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 87171,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w części nr 3 obejmuje budowę placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Jana Brzechwy, ul. Laurowa 1 w Jackowie, działka nr 654/9 a w szczególności:
1) Prace przygotowawcze,
2) Przygotowanie nawierzchni na placu zabaw,
3) Dostawę i montaż urządzeń placu zabaw (etap I):
a) Huśtawka ważka podwójna – 1 szt.,
b) Domek letniskowy – 1 szt.,
c) Piaskownica – 1 szt.,
d) Zestaw zabawowy – 1 szt.,
4) Wykonanie ogrodzenia wraz z dostawą i montażem furtki,
5) Prace porządkowe,
6) Wykonanie nowego chodnika.
Przedmiotowe postępowanie nie obejmuje etapu II wskazanego w projekcie.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń równoważnych w stosunku do urządzeń wskazanych w załączniku nr 11 do SWZ. Pod pojęciem „urządzenia równoważne” należy rozumieć urządzenia, z tolerancją różnicy wymiarów +/- 20%, przy zachowaniu wymaganych stref bezpieczeństwa dla poszczególnych urządzeń oraz założeniu, że powierzchnia całego terenu przeznaczonego pod inwestycje nie może przekroczyć 341,04 m2 dla części nr 3.
Zamawiający nie dopuszcza zmiany elementów składowych, w stosunku do przedstawionych na rysunkach poglądowych, nw. urządzeń:
1) Zestaw zabawowy – część nr 3.
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 11 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 10c do SWZ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:
1) dokumentacja projektowa dla części nr 3.
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla części nr 3.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).
Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 47178,33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w części nr 4 obejmuje budowę placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Marii Wójcik, ul. Szkolna 3 w Krępcu, działka nr 398 a w szczególności:
1) Prace przygotowawcze,
2) Przygotowanie nawierzchni na placu zabaw,
3) Dostawę i montaż urządzeń placu zabaw:
a) Zestaw zabawowy – 1 szt.,
4) Wykonanie ogrodzenia wraz z dostawą i montażem furtki,
5) Prace porządkowe.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń równoważnych w stosunku do urządzeń wskazanych w załączniku nr 11 do SWZ. Pod pojęciem „urządzenia równoważne” należy rozumieć urządzenia, z tolerancją różnicy wymiarów +/- 20%, przy zachowaniu wymaganych stref bezpieczeństwa dla poszczególnych urządzeń oraz założeniu, że powierzchnia całego terenu przeznaczonego pod inwestycje nie może przekroczyć 151,82 m2 dla części nr 4.
Zamawiający nie dopuszcza zmiany elementów składowych, w stosunku do przedstawionych na rysunkach poglądowych, nw. urządzeń:
1) Zestaw zabawowy – część nr 4.
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 11 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 10d do SWZ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:
1) dokumentacja projektowa dla części nr 4.
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla części nr 4.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).
Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 98285,44 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w części nr 5 obejmuje budowę placu zabaw na terenie zabytkowego parku w Nowym Krępcu, działka nr 521/5 znajdująca się w obszarze ochrony konserwatorskiej a w szczególności:
1) Prace przygotowawcze
2) Przygotowanie nawierzchni na placu zabaw
3) Dostawę i montaż urządzeń placu zabaw:
a) Zestaw zabawowy – 1 szt.,
b) Regulamin placu zabaw – 1 szt.,
4) Sadzenie krzewów żywopłotowych – 210 szt.,
5) Prace porządkowe.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń równoważnych w stosunku do urządzeń wskazanych w załączniku nr 11 do SWZ. Pod pojęciem „urządzenia równoważne” należy rozumieć urządzenia, z tolerancją różnicy wymiarów +/- 20%, przy zachowaniu wymaganych stref bezpieczeństwa dla poszczególnych urządzeń oraz założeniu, że powierzchnia całego terenu przeznaczonego pod inwestycje nie może przekroczyć 180,10 m2 dla części nr 5.
Zamawiający nie dopuszcza zmiany elementów składowych, w stosunku do przedstawionych na rysunkach poglądowych, nw. urządzeń:
1) Zestaw zabawowy – część nr 5.
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 11 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 10e do SWZ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:
1) dokumentacja projektowa dla części nr 5.
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla części nr 5.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).
Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 83917,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 20

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 20

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64759,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64759,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJCIECHOWSKI KAMIL LINOLAND

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060754070

7.3.3) Ulica: Łowicka

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-728

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64759,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 20

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 20

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79581,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79581,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJCIECHOWSKI KAMIL LINOLAND

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060754070

7.3.3) Ulica: Łowicka

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-728

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79581,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 20

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 20

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63370,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232470,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63370,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Pronat Roman Bochniarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430202162

7.3.3) Ulica: Stara Wieś Stasin

7.3.4) Miejscowość: Łęczna

7.3.5) Kod pocztowy: 21-010

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63370,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 20

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 20

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46667,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46667,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Pronat Roman Bochniarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430202162

7.3.3) Ulica: Stara Wieś Stasin

7.3.4) Miejscowość: Łęczna

7.3.5) Kod pocztowy: 21-010

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46667,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 29.01.2025 r. przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 60 000,00 zł brutto.
W niniejszym postępowaniu zostało złożonych trzynaście ofert. Dwie oferty podlegają odrzuceniu zgodnie z powyżej wskazanym uzasadnieniem. Oferta cenowa z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert, przekracza środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dokonał analizy finansowej – Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Mając na uwadze zaistniałą sytuację Zamawiający unieważnia prowadzone postępowanie pn. „Budowa placów zabaw na terenie gminy Mełgiew” w części nr 5 - Budowa placu zabaw na terenie parku w Nowym Krępcu, na podstawie art. 255 pkt. 3, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.