Og³oszenie z dnia 2021-09-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00198531/01 - Wynik z dnia 2021-09-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi osiedlowej w miejscowo¶ci Wis³ok Wielki po by³ym PGR w Czystogarbie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Komañcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440755
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Komañcza 166
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Komañcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-543
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.7.) Numer telefonu: 134677035
1.5.8.) Numer faksu: 134677500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@komancza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.komancza.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi osiedlowej w miejscowo¶ci Wis³ok Wielki po by³ym PGR w Czystogarbie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-81964990-161f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00181974
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00009449/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Remont dróg osiedlowych w m. Szczawne i Wysoczany po by³ym PGR Szczawne, w m. Nowy £upków i Os³awica po by³ym PGR w Nowym £upkowie oraz w m. Wis³ok Wielki po by³ym PGR w Czystogarbie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej urzad@komancza.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415)
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
1. Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej „RODO” zamawiaj±cy informuje, ¿e :
Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postepowaniu jest Wójt Gminy Komañcza z siedzib±: Komañcza 166, 38-543 Komañcza, tel. 13 4677 035, e-mail urzad@komancza.pl.
2. Z inspektorem ochrony danych mo¿na siê skontaktowaæ listownie na adres Urzêdu Gminy Komañcza oraz poprzez e-mail: iod@komancza.pl.
3. Celem przetwarzania danych jest przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, wyboru najkorzystniejszej oferty, zawarcie oraz realizacja umowy.
4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp, dane osobowe Wykonawcy mog± byæ zamieszczane w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, odbiorc± danych mo¿e byæ bank realizuj±cy us³ugi bankowe dla Urzêdu Gminy w Komañczy - tj. Bank Gospodarstwa Krajowego, dostawca systemu finansowo-ksiêgowego - RADIX Sp. z o.o. Sp. k. z siedzib± w Gdañsku przy ul. Piastowskiej 33, z którym zawarto umowê powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz podmiot zapewniaj±cy elektronizacjê prowadzonych zamówieñ tj. platforma e- zamówienia , któremu równie¿ powierzono przetwarzanie danych. Szczegó³owe informacje mo¿na uzyskaæ kontaktuj±c siê z Administratorem.
5. Dane osobowe Wykonawcy nie bêd± przekazywane do pañstw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. pañstw trzecich).
6. Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane przez czas niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych powy¿ej, a po tym czasie przez okres wymagany:
a) art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, tj. protokó³ wraz z za³±cznikami przechowuje siê przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania chyba ¿e umowa zawarta jest na d³u¿y okres czasu wtedy administrator przechowuje protokó³ do zakoñczenia umowy;
b) umowy zgodnie z kategori± archiwaln± B10 - tj. 10 lat od roku nastêpuj±cego po zakoñczeniu umowy zawartej w trybie zamówienia publicznego,
c) pozosta³a dokumentacja dotycz±ca zamówieñ publicznych zgodnie z kategori± B5 - tj. 5 lat od roku nastêpuj±cego po zakoñczeniu sprawy.
8. W celu z³o¿enia oferty podanie danych osobowych jest wymogiem niezbêdnym.
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ miejsca szczegó³owe informacje zosta³y okre¶lone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Wp.271.5-V.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na remoncie drogi na dz. nr 14/12 w miejscowo¶ci Wis³ok Wielki w zakresie:
1. Roboty przygotowawcze:
1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych –0,130km
2) Rozebranie nawierzchni z p³yt drogowych betonowych – 36m2
2. Roboty ziemne
1) Koryta o g³êboko¶ci 20cm wykonane mechaniczne na ca³ej szeroko¶ci jezdni i chodników 400m2
2) Roboty ziemne w gruncie wykonywane koparkami podsiêbiernymi z wywozem urobku – 30m3
3) Nasypy wykonywane koparkami zgarniakowymi – 20m3
4) Zagêszczenie nasypów z gruntu sypkiego – 20m3
3. Odwodnienie:
1) Czê¶ci przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych – 7m
2) Studzienka wpadowa prefabrykowana betonowa -1 szt.
3) U³o¿enie ¶cieków drogowych korytkowych – 90m
4) U³o¿enie ¶cieków drogowych korytkowych – ¶ciek grzebieniowy – 20m2
4. Podbudowy
1) Profilowanie i zagêszczenie mechaniczne pod³o¿a pod warstwy konstrukcyjne – 543m2
2) Warstwa wzmacniaj±ca grunt pod warstwy technologiczne z geow³ókniny o szeroko¶ci 5m – droga 543m2
3) Warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubo¶ci po zagêszczeniu 20 cm – droga – 543m2
4) Warstwa górna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubo¶ci po zagêszczeniu 8 cm – 543m2
5) Warstwa dolna podbudowy z kruszywa ³amanego o grubo¶ci po zagêszczeniu 15 cm – zjazdy – 150m2
6) Warstwa górna podbudowy z kruszywa ³amanego o grubo¶ci po zagêszczeniu 8 cm – zjazdy – 150m2
5. Nawierzchnie
1) Nawierzchnia z mieszkanek mineralno bitumicznych grysowych z warstw± wi±¿±c± asfaltow± o grubo¶ci po zagêszczeniu 8 cm – droga – 400 m2
2) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych z warstw± ¶cieraln± asfaltow± o grubo¶ci po zagêszczeniu 4 cm – droga 400 m2
3) Nawierzchnia z mieszkanek mineralno bitumicznych grysowych z warstw± wi±¿±c± asfaltow± o grubo¶ci po zagêszczeniu 3 cm – zjazdy – 150 m2
4) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych z warstw± ¶cieraln± asfaltow± o grubo¶ci po zagêszczeniu 2 cm – droga 150 m2
5) Nawierzchnia z t³ucznia kamiennego z warstw± górna z t³ucznia o grubo¶ci po zagêszczeniu 8cm – pobocza – 130,2
6) Warstwa górna podbudowy z kruszywa ³amanego o grubo¶ci po zagêszczeniu – 130m2
6. Oznakowanie i urz±dzenia bezpieczeñstwa ruchu
1) S³upki do znaków drogowych z rur stalowych o ¶rednicy 70mm – 2szt.
2) Przymocowanie znaków – 2 szt.
7. Roboty wykoñczeniowe
1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – inwentaryzacja powykonawcza – 0,130 km
Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty w ramach realizowanego zamówienia wynosi 24 miesi±ce.
Szczegó³owy zakres prac do wykonania precyzuje dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót, stanowi±cy za³±cznik do niniejszej SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-25
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Opis sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku:Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e ww. warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
1) wykona³ w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia, które polega³y na wykonaniu budowy, przebudowy, remontu lub naprawy dróg o warto¶ci co najmniej 100.000,00 z³ brutto ka¿da
2) osoby skierowane do realizacji zamówienia:
a). wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: ¦rodki dowodowe na potwierdzenie warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów -inne odpowiednie dokumenty; (za³±cznik nr 3 do SWZ);
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik nr 4 do SWZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca w terminie do up³ywu terminu sk³adania ofert wniesie wadium w wysoko¶ci: 2.000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100).2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego nr 63 1130 1105 0005 2057 5820 0007 do up³ywu terminu sk³adania ofert w tytule przelewu nale¿y wpisaæ Wadium – oraz nazwê przetargu.
Uwaga:
Wadium wnoszone w pieni±dzu ¶ci¶le z dyspozycj± art. 97 ust. 8 ustawy Pzp, wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego .
Pozosta³e informacje dotycz±ce wadium zawarte zosta³y w SWZ.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo dla ustanowionego pe³nomocnika w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2. Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania: zwraca siê do zamawiaj±cego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê, itp.
3. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ
2) sposób sk³adania o¶wiadczeñ i dokumentów w ofercie wspólnej:
a) wykonawcy sk³adaj± jedn± ofertê do której za³±czone bêd± dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SWZ, o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców osobno w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z wytycznymi znajduj±cymi siê w pkt 11 SWZ;
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 7.1 sk³ada ka¿dy z wykonawców osobno;
c) o¶wiadczenia i dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;
d) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie;
e) wszyscy partnerzy bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami;
f) wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant (pe³nomocnik) pozosta³ych.
Uwaga: warunki, o których mowa w pkt. 7 SWZ (warunki uczestnictwa w przetargu) podmioty sk³adaj±ce ofertê wspóln± jako konsorcjum mog± spe³niaæ ³±cznie.
3) przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu umowê konsorcjum.
4. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o uzyskanie zamówienia. Pe³nomocnictwo musi byæ przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodno¶æ z orygina³em po¶wiadczono notarialnie opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci przewidzianych w art. 455 ustawy Pzp. oraz w przypadkach, o których mowa w SWZ oraz projekcie umowy stanowi±cym integraln± czê¶æ SWZ - za³±cznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-30 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem "Formularza do zlo¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostepnego na ePUAP i udostepnionego równie¿ na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-30 14:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-29
INNE PRZETARGI KOMAÑCZA
wiêcej: przetargi KOMAÑCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ¦CIEKÓW W MIEJSCOWO¦CI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstêpnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Remonty cz±stkowe dróg gminnych i wewnêtrznych na terenie gminy Lubin.
- Przebudowa skrzy¿owania dróg gminnych nr 107957B i nr 107923B w miejscowo¶ci Jab³onka-¦wierczewo
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2273R Bóbrka - £obozew polegaj±cej na budowie chodnika
- "Remont ogrodzenia i elewacji budynku nr 1 w PSG Kalisz"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.