eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębno › Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie



Ogłoszenie z dnia 2023-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 58

1.5.2.) Miejscowość: Dębno

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-debno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.debno.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_debno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fdc479c-b999-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119593

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 360921,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie:
1 Kompres gazowy z bazy bawełnianej 17-nitkowej, jałowy,pakowany w sterylne torebki 7,5x7,5cm 20x5sztuk w 1 torebce sterylnej 300 op.
2 Kompres gazowy z bazy bawełnianej 17-nitkowej, jałowy,pakowany w sterylne torebki 10x10cm 40x10sztuk w 1 torebce sterylnej 300 op.
3 Kompres gazowy z bazy bawełnianej 17-nitkowej, jałowy,pakowany w sterylne torebki 10x10cm 50x3szt.w 1 torebce sterylnej 20 op.
4 Osłonki lateksowe nawilżające na głowice USG 144 10 op
5 kompres gazowy niejałowy 5cm x 5cm 100 2600 op
8W 13 N przeznaczony
do celów
inwazyjnych
6 kompres gazowy niejałowy 7,5cmx7,5cm j.w. 100szt 1000 op
8W 13 N
7 kompres gazowy niejałowy 10 cm x 10 cm 100 szt 1200 op
8W 13 N
8 gaza jałowa 13N 1 m2 1 600 szt
9 gaza jałowa 13N 0,5 m2 1 400 szt
10 gaza niejałowa 13N 0,5 m2 1 200 szt
11 gaza niejałowa 17 N 1 m2 1 60 szt
12 kompres jałowy gazowy 5cmx5cm 3x 1 szt. 500 op.
13 kompres jałowy gazowy 7,5cmx7,5cm 3 x 1 szt 500 op
14 kompres jałowy gazowy 10cmx10cm 3 x 1 szt 500 op
15 chusta trójkątna włókninowa 1 200 szt
16 lignina arkusze 40cmx60cm 5kg 100 kg
17 opaska dziana 5cmx4m 1-poj. Pakow. 800 szt
18 opaska dziana 10cmx4m 1-poj. Pakow. 3000 szt
19 opaska dziana 15cmx4m 1-poj. Pakow. 2000 szt
20 opaska elastyczna tkana 15cmx5m 1-poj. Pakow. 1500 szt
z zapinką
21 opaska kohezyjna 4cm x 4 m 1 2000 szt
podtrzymująca
22 gazik włókninowy, nasączony 70% alkoholem, 50 op
pakowany pojedynczo do dezynfekcji powierzchni. 30mm x 32,5mmm 100
23 gaza niejałowa opatrunkowa 13N 1mb 100mb 500 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 31444,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie:
opaska gipsowa 12cmx3m 2szt 100 op
opaska gipsowa 14cmx3m 2szt 100 op
siatka opatrunkowa – mb głowa/udo 10mb w stanie swobodnym 50 op
siatka opatrunkowa – mb klatka piersiowa/brzuch 10mb w stanie swobodnym 20 op
wata opatrunkowa 500g 5 op
podkład podgipsowy 3 m x 12cm 5szt. 50 op
siatka opatrunkowa – mb dłoń/palce 10 mb w stanie swobodnym 10 op.
siatka opatrunkowa – mb podudzie/kolano 10 mb w stanie swobodnym 10 op
siatka opatrunkowa – mb dłoń, stopa 10 mb w stanie swobodnym 50 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 7316,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie:
1 przylepiec bez opatrunku na tkaninie 1.25cmx5m 24 20 op
2 przylepiec bez opatrunku 2,5cmx5m 12 70 op
na tkaninie
3 przylepiec bez opatrunku 5cmx5m 6 30 op
na tkaninie
4 przylepiec bez opatrunku 2,5cmx5m 12 10 op
na włókninie
5 przylepiec bez opatrunku na 2,5cmx5m 12 30 op
porowatej przezroczystej folii
6 przylepiec chirurgiczny włókn. 2,5cmx10m 1 20 op
7 przylepiec chirurgiczny włókn. 5cmx10m 1 50 op
8 przylepiec chirurgiczny włókn. 15cmx10m 1 40 op
9 przylepiec z opatrunkiem na tkaninie 6cm x 1m 1 20 op
10 plaster z opatrunkiem jałowy 7,2 cm x 5 cm 50 80 op
11 plaster z opatrunkiem jałowy 10cmx8cm 30 80 op
12 plaster z opatrunkiem jałowy 10cmx10cm 100 30 op
plaster z opatrunkiem jałowy 15cmx10cm 30 40 op
13 plaster z opatrunkiem jałowy 15cmx8cm 25 60 op
14 plaster z opatrunkiem jałowy 20 cm x 10 cm 25 30 op
15 plaster z opatrunkiem jałowy 25cmx10cm 25 60 op
16 plaster z opatrunkiem jałowy 35cmx10cm 25 20 op
17 plastry do mocowania kaniul 5-6 x 7-8 cm 100 szt 200 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 10548,44 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie:
pianka do czyszczenia skóry
1 zawierająca absorbent. 500 ml 1 150 op
pochłaniający zapach
2 pieluchomajtki dla dorosłych (bez lateksu)z osłonkami wewnętrznymi skierowanymi na zewnątrz roz. M 30 szt 400 op
3 pieluchomajtki dla dorosłych (bez lateksu)z osłonkami wewnętrznymi skierowanymi na zewnątrz roz. L 30 szt 540 op
4 pieluchomajtki dla dorosłych (bez lateksu)z osłonkami wewnętrznymi skierowanymi na zewnątrz roz. XL 30szt 20 op
5 pieluchy anatomiczne 690mm x 370mm 30szt 1100 op
6 majtki chłonne dla dorosłych rozm. L 30 szt 10 op
7 majtki chłonne dla dorosłych rozm.XL 30 szt 10 op
8 podkłady higieniczne z wkładem chłonnym 60x90 30szt 100 op
pieluchomajtki dla dzieci 8 -18kg 46 szt. 5 op
9 pieluchomajtki dla dzieci 2 -5 kg 78 szt 180 op
10 podkład ginekologiczny 34cmx9cm 10 szt 3000 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 110718,71 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie:
1 antybakteryjny opatrunek z 10cmx20cm 10 szt 30 op.
maścią zawierający jony srebra
2 antybakteryjny opatrunek z 10cmx10cm 10 szt 70 op.
maścią zawierający jony srebra
3 opatrunek z włókien 10 cm x 10 cm 3 30 szt
alginianów wapnia
4 opatrunek z włókien
alginianów wapnia 10 cm x 20 cm 5 szt 20 szt
opatrunek z foli poliuretanowej
7 opatrunek hydrokoloidowy 10cm x 10cm 1szt 200 szt
8 opatrunek hydrokoloidowy 20 cm x 20 cm 1 60 szt
9 opatrunek hydrokoloidowy 10 cm x 10 cm 10 szt 5 op.
Extra Thin
10 przezroczysty opatrunek
hydrożelowy 10 cm x 10 cm 10 szt 20 szt
11 przezroczysty opatrunek 20 cm x 20 cm 10 szt 10 szt.
hydrożelowy
12 opatrunek parafinowy 10 cm x 10 cm 10 szt 20 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 15329,67 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie:
1 Opatrunek piankowy z silikonową warstwą kontaktową 10 cm x 10 cm 10 szt 11 op
2 Opatrunek piankowy warstwowy, nieprzylepny.
Oparty na technologii hydrofiber / włókna 10 cm x 10 cm 10 szt 10 op
karbometylocelulozy.

3 Opatrunek hydrofiber niszczący biofilm z jonami srebra. 10 cm x 10 cm 10 szt 15 op
Zawiera kwas wersenowy, chlorek benzetoninowy.
Wzmocniony przeszyciami.
Opatrunek hydrofiber niszczący biofilm z jonami srebra.
4 Zawiera kwas wersenowy, chlorek benzetoninowy. 15 cm x 15 cm 5 szt 10 op
Wzmocniony przeszyciami.
Przeźroczysty niejałowy opatrunek samoprzylepny z folii
5 poliuretanowej na rolce. 15 cm x 10 m 1 szt 10 op
Opatrunek hydrożelowy w postaci żelu składający się z:
5 80% wody, 15% glikolu propylenowego, 15 g 1 szt 60 op
5% pektyny.
8 Opatrunek Superabsorber przylepny zbudowany z superchłonnego rdzenia polimerowego z silikonowa warstwa kontaktową z raną, do ran intesywnie wydzielających 10cm x 10 cm 10 szt 30 szt
9 Opatrunek Superabsorber przylepny zbudowany z superchłonnego rdzenia polimerowego, z silikonowa warstwą kontaktową z raną, do ran intesywnie wydzielających 15 cm x 15 cm 10 szt 30 szt
10 Opatrunek Superabsorber nieprzylepny zbudowany z superchłonnego rdzenia polimerowego do ran intesywnie wydzielających 10cm x 20 cm 10 szt 30 szt
11 Opatrunek z wastwą kontaktową hydrofiber, piankowy, antybakteryjny z jonami srebra, wielowarstwowy, chłonny, przylepny. Technologia hydrofiber. 12,5cm x 12,5 cm 10 szt 50 op
12 Opatrunek z warstwą kontaktową hydrofiber, piankowy, antybakteryjny z jonami srebra, wielowarstwowy, chłonny, przylepny. Technologia hydrofiber. 17,5cmx 17,5cm 10 szt 60 op
13 Opatrunek z warstwą kontaktową hydrofiber, piankowy, antybakteryjny z jonami srebra, wielowarstwowy, chłonny, przylepny. Wykonany w technologi hydrofiber. 21cm x 21cm 5 szt 60 op
14 Opatrunek piankowy, wielowarstwowy,chłonny, przylepny. Warstwa kontaktowa z raną hydrofiber, dodatkowa warstwa pianki zwiększa chłonność opatrunku, warstwa zewnętrzna odparowuje nadmiar wilgoci i jest wodoodporna. 17,5cmx 17,5cm 10 szt 100 szt
15 Opatrunek piankowy, wielowarstwowy,chłonny, przylepny. Warstwa kontaktowa z raną hydrofiber, dodatkowa warstwa pianki zwiększa chłonność opatrunku, warstwa zewnętrzna odparowuje nadmiar wilgoci i jest wodoodporna. 12,5cmx 12,5cm 10 szt 2 op
16 Opatrunek piankowy, wielowarstwowy,chłonny, przylepny. Warstwa kontaktowa z raną hydrofiber, dodatkowa warstwa pianki zwiększa chłonność opatrunku, warstwa zewnętrzna odparowuje nadmiar wilgoci i jest wodoodporna. 21cm x 21cm 5 szt 100 szt
17 Opatrunek hydrokoloidowy zbudowany z 3 hydrokoloidów, okluzyjny, wodoodporny. Zapewnia optymalne wilgotne środowisko gojenia oraz izoluje termicznie ranę. 10cm x 10cm 10 szt 100 szt
18 Opatrunek hydrokoloidowy zbudowany z 3 hydrokoloidów, okluzyjny, wodoodporny. Zapewnia optymalne wilgotne środowisko gojenia oraz izoluje termicznie ranę. 20cmx 20 cm 5 szt 200 szt
19 Cienki i przezroczysty opatrunek hydrokoloidowych zbudowany z 3 hydrokoloidów. 15 cm x 15 cm 5 szt 50 szt
20 Opatrunek alginowowo- wapniowyna, rany wydzielające, podkrwawiające w postaci sterylnego kompresu. 7,5cm x 12 cm 10 szt 20 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 80985,07 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie:
1 Siatka chir. przepuklinowa jałowa wykonana
z monofilamentowej przędzy polipropylenowej 65x125mm 1szt. 100 op
o porowatosci -65% Thin Light- mikropory
Siatka chir. przepuklinowa jałowa wykonana
2 z monofilamentowej przędzy polipropylenowej 150x200mm 1szt. 50 op
o porowatosci -65% Thin Light- mikropory
3 seton z gazy jałowy z nitką radiacyjną 2mx7,5cm 5 szt 30 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 2821,61 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie:
1 Rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe.Testowane dermatologicznie na ludziach potwierdzone certyfikatem niezależnej jednostki badawczej,białe, grubość na palcach 0,1 +/-0,01 mm, mikroteksturowane z dodatkową teksturą na palcach. AQL 1,5. Zgodność z normą EN 455, potwierdzone certyfikatem europejskiej jednostki notyfikowanej. Otwór dozujący opakowania wyposażony w folię zabezpieczającą przed kontaminacją ze środowiska. Oznakowane jako wyrób medyczny Klasy I i środek ochrony indywidualnej Kategorii III Zgodne z normą ISO 13485, ISO 9001, ISO 14001 i OHSAS 18001 potwierdzone certyfikatami jednostki notyfikowanej dostęp do pełnej rozmniarówki 100 szt 4000 op.
2 "Rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe grubość na palcu 0,1 +/-0,01 mm, bez zawartości chlory bez akceleratorów, zielone. Mikroteksturowane z dodatkową teksturą na palcach, AQL 1,5, zgodność z normą EN 455 potwierdzona przez europejską jednostkę notyfikowaną, oznakowane jako wyrób medyczny Klasy I i środek ochrony indywidualnej Kategorii III Otwór dozujący opakowania wyposażony w folię zabezpieczającą przed kontaminacją ze środowiska. Zgodne z normą ISO 13485, ISO 9001, ISO 14001 i OHSAS 18001 potwierdzone certyfikatami jednostki notyfikowanej. Produkt polecany dla alergików.
" dostęp do pełnej rozmiarówki 100szt. 30 op.
3 Rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe do mycia narzędzi z przedłużonym mankietem, z dodatkową teksturą na palcach, długość minimalna 300 mm (fabrycznie naniesiona informacja na opakowaniu), AQL 1,5 Siła zrywania min. 8,7 N potwierdzona raportem jednostki notyfikowanej zgodne z normą ISO 13485, ISO 9001, ISO 14001 i OHSAS 18001 potwierdzone certyfikatami jednostki notyfikowanej dostęp do pełnej rozmiarówki 100 szt 200 op.
4 Rękawice chirurgiczne bezpudrowe z wewnętrzną warstwą polimerową o strukturze sieci, grubość na palcu 0,27 mm, AQL max. 0,65, sterylizowane radiacyjnie, anatomiczne z poszerzoną częścią grzbietową dłoni, średni poziom protein < 10 ug/g rękawicy długość min. 270-285 mm dopasowana do rozmiaru Certyfikat CE jednostki notyfikowanej dla środka ochrony osobistej kategorii III. Zgodne z normą ISO 13485, ISO 9001, ISO 14001 i OHSAS 18001 potwierdzone certyfikatami jednostki notyfikowanej. dostęp do pełnej rozmiarówki 100szt. 200 op.
5 Rękawice lateksowe pudrowane o zewnętrznej powierzchni mikroteksturowanej;kształt anatomiczny z przeciwstawnym kciukiem,AQLmax 0,65, średnia grubość na palcu 0,20mm, na dłoni 0,17mm,na mankiecie 0,15mm,sterylizowane radiacyjnie, sredni poziom protein <20mcg/g rękawicy, mankiet rolowany;opak.zewn. papier-folia,badania na przenikalność wirusów zgodnie z ASTM F 1671 oraz EN ISO 374-5;wyrób medyczny klasy IIai środek ochrony indywidualnej kategorii III,typ B wg EN ISO 374-1; zgodnie z normą ISO13485, ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 dostęp do pełnej rozmiarówki 140szt 200 op.
6 Rękawice chirurgiczne, ortopedyczne, lateksowe, pudrowane o podwyższonej chwytności z powłoką polimeru akrylowo-hydrożelowego ułatwiającą zakładanie, dodatkowo silikonowane, pokryte przeciwdrobnoustrojowym CPC; średnia grubośćna palcu 0,34mm, na dłoni 0,24mm, na mankiecie 0,21mm, średnia siła zrywania min. 34N; AQL 0,65, sterylizowane radiacyjnie, anatomiczne mankiet rolowany; wyrób medyczny klasu IIa i środek ochrony indywidualnej kategorii III,typ B wg EN ISO 374-1; odporność na przekłucia > 5N, produkowane zgodnie z ISO 13485,ISO 14001, ISO 45001 potwierdzone certyfikatami jedn.notyfikowanej rozm. 7,5; 8,0; 8,5 80szt. 10 op.
7 Rękawice chirurgiczne bezlateksowe poliizoprenowe bezpudrowe z wewnętrzną warstwą polimerową o strukturze sieci, powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana, grubość na palcu 0,27 mm AQL max. 0,65, sterylizowane radiacyjnie, anatomiczne z poszerzoną częścią grzbietową dłoni, mankiet rolowany, długość min. 270-285 mm dopasowana do rozmiaru,Certyfikat CE jednostki notyfikowanej dla środka ochrony osobistej kategorii III. Zgodne z normą ISO 13485, ISO 9001, ISO 14001 i OHSAS 18001 potwierdzone certyfikatami jednostki notyfikowanej. dostęp do pełnej rozmiarówki 1 para 50 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 80108,78 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie:
1 opatrunek parafinowy z chlorhexydyną 5cm x 5cm 50szt. 10 op
2 opatrunek parafinowy z chlorhexydyną 15cmx 20cm 10szt. 35 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 1764,88 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie:
1 Opatrunek z włókien monofilamentowych, jałowy. Zastosowanie rany z martwicą, rany ziarninujace. 10 cm x 10 cm 5 szt 3 op.
2 Opatrunek siatkowy z żelująca warstwą kontaktową 10 cm x 10 cm 10 szt 3 op.
4 Opatrunek z alginianu wapnia, jałowy. Chłonie duże ilości wysięku. 10 cm x 10 cm 10 szt 5 op.
8 Hydroaktywny opatrunek włóknisty, jałowy. Możliwość przycinania i składania, można stosować jako opatrunek wypełniający ranę. 5 cm x 5 cm 10 szt 10 op.
9 Przeciwbakteryjny opatrunek z pianki poliuretanowej, jałowy. Substancja czynna PHMB zapewnia szybkie i długo trzymające się działanie p/bakteryjne. 9cn x 9cm 5 szt 10 op
10 Przeciwbakteryjny opatrunek z pianki poliuretanowej, jałowy. Substancja czynna PHMB zapewnia szybkie i długo trzymające się działanie p/bakteryjne. 14 cm x 20 cm 5 szt 6 op
11 Opatrunek z superabsorbentem, jałowy. 10cm x 10 cm 10 szt 6 op
12 Opatrunek z superabsorbentem, jałowy. 12,5cm x 12,5cm 10 szt 6 op
13 Opatrunek z superabsorbentem, jałowy. 12,5cm x 22,5cm 10 szt 6 op
14 Opatrunek chłonny z węglem aktywowanym, jałowy. 10 cm x 10 cm 20 szt. 5 op
15 Opatrunek chłonny z węglem aktywowanym, jałowy. 10 cm x 20cm 20 szt. 5 op
16 Opatrunek do mocowania kaniul 6cm x 7,5cm 50 szt. 60 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 9402,76 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie:
serwety operacyjne 45cmx45cm 3 szt. 150 op
1 jałowe, poddane praniu wstępnemu z elementem 17 nitkowe
RTG z tasiemką 4 warstwowe
serwety operacyjne 45cmx70cm
2 jałowe, poddane praniu wstępnemu z elementem 17 nitkowe 3 szt. 10 op
RTG i tasiemką 4 warstwowe
Kompresy gazowe 17 nitkowe 10 szt. 50 op
3 jałowe, w blistrze ze wskaźnikiem 12 warstwowe
wysterylizowania produktu z nitką RTG 10cm x 10cm
Kompresy gazowe, jałowe, z nitką RTG, 10 cm x 10 cm, 12W17N, pakowane po 10 szt. Opakowanie jednostkowe pojedyncze papier-folia. Na opakowaniu samoprzylepna naklejka do umieszczenia w dokumentacji medycznej.
4 10cm x 10 cm 16 x 10 szt. 150 op

Tupfer jałowy, o kształcie fasolki, średni z gazy 24-nitkowej mocno zwinięty z jednego kawałka gazy z nitką RTG. Rozmiar gazy przed zwinięciem 8 cm x 8 cm, pakowane po 10 szt. Na opakowaniu jednostkowym zewnętrznym typu papier-folia, samoprzylepna kontrolna etykieta dla pielęgniarki. Na opakowaniu jednostkowym wewnętrznym (jałowym) w postaci wysuwanego pudełka dodatkowa kontrolna etykieta dla instrumentariuszki. Sterylizowane parą wodną.
5 8 cm x 8 cm 30 x 10 szt. 10 op

Tupfer jałowy o kształcie kuli z gazy 20-nitkowej, zwinięty z jednego kawałka gazy z nitką RTG. Rozmiar gazy przed zwinięciem 47 cm x 40 cm, pakowane po 10 szt. Opakowanie jednostkowe pojedyncze papier-folia. Na opakowaniu samoprzylepna naklejka do umieszczenia w dokumentacji medycznej.
6 47 cm x 40 cm 7 x 10 szt. 80 op

Tupfer jałowy o kształcie kuli z gazy 20-nitkowej, zwinięty z jednego kawałka gazy z nitką RTG. Rozmiar gazy przed zwinięciem 24 cm x 24 cm, pakowane po 10 szt. Opakowanie jednostkowe pojedyncze papier-folia. Na opakowaniu samoprzylepna naklejka do umieszczenia w dokumentacji medycznej.
7 24 cm x 24 cm 18 x10 szt. 80 op
8 Tupfer miękki z gazy bawełnianej,niesterylny,rozm. śliwki 20x20cm 2x500sztuk 5 op.
9 Tupfer miękki z gazy bawełnianej,niesterylny,rozm. jajka 24x24cm 4x250sztuk 5 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 10480,39 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83263,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86360,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83263,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83263,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5203,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5933,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5933,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Citonet Szczecin sp. z o.o., ul. Rolna 4,71-730 Szczecin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.3) Ulica: ul. Żółkiewskiego 20/26

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5933,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12998,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15056,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12998,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12998,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138279,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184192,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138279,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Citonet Szczecin sp. z o.o., ul. Rolna 4,71-730 Szczecin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.3) Ulica: ul. Żółkiewskiego 20/26

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138279,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18800,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18800,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18800,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAUL HARTMANN POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310004993

7.3.3) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18800,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99623,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99623,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99623,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280008175

7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 38/52

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-121

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99623,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5933,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17301,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5933,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Citonet Szczecin sp. z o.o. ul. Rolna 4, 71-730 Szczecin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.3) Ulica: ul. Żółkiewskiego 20/26

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11523,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103638,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103638,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103638,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280008175

7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 38/52

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-121

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103638,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2179,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2179,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2179,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2179,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11532,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11532,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11532,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lohmann & Rauscher Polska Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252517202

7.3.3) Ulica: Moniuszki 14

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11532,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31560,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31560,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31560,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAUL HARTMANN POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310004993

7.3.3) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31560,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.