Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00131983/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i uruchomienia dwóch zestawów do wideokonferencji na potrzeby Centrum Studiów Międzynarodowych i Rozwoju Uniwersytetu Jagiellońskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +4812 663-39-63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.zyrkowska@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i uruchomienia dwóch zestawów do wideokonferencji na potrzeby Centrum Studiów Międzynarodowych i Rozwoju Uniwersytetu Jagiellońskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d46ce319-c17a-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181950
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131983
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 80.272.34.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i uruchomienia dwóch (2) kompletnych zestawów do wideokonferencji na potrzeby Centrum Studiów Międzynarodowych i Rozwoju Uniwersytetu Jagiellońskiego. W skład jednego (1) zestawu wchodzi jedna (1) kamera, dwa (2) mikrofony, dwa (2) głośniki, jeden (1) pilot sterujący, dwie (2) jednostki centralne spinające wszystkie elementy wraz z kablami połączeniowymi i zasilaczami dla każdej jednostki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23985,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23985,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23985,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poke Yoke Marcin Szopa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 945-188-50-05
7.3.3) Ulica: Kwiaty Polne
7.3.4) Miejscowość: Bibice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-087
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23985,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont pasa podrynnowego os. Albertyńskie 38 (klatki 1 i 6) i remont dachu os. Dywizjonu 303 garaże zespół nr 2 (nad garażami 56-64) w Krakowie
- Dostawa odwróconego automatycznego mikroskopu badawczego do obserwacji w jasnym polu fluorescencji z systemem akwizycji obrazu
- 93/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Przebudowa drogi wewnętrznej w obrębie ul. Rydla 18 i 22
- Zakup i dostawa ośmiu scyntylatorów na osłonę aktywną wysokoczułego spektrometru gamma na potrzeby Instytutu Fizyki UJ.
- Usługi cateringowe dla Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie - od sierpnia do grudnia 2025 roku - CZĘŚĆ II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- "Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarek, kserokopiarek i niszczarek, serwera, plotera i skanera".
- Zakup i dostawa sprzętu do Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w Bydgoszczy
- Dostawa i wdrożenie systemu AV w salach konferencyjnych H i I wraz z integracją
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczna Gmina Sztutowo"
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na edukację"
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.