Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00154546/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
- 2023/BZP 00170946/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-11
- 2023/BZP 00170982/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-11
- 2023/BZP 00187929/01 - Wynik z dnia 2023-04-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i wymiana parownika w agregacie wody lodowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Siedlcach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324949
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kazimierzowska 31 A
1.4.2.) Miejscowość: Siedlce
1.4.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.4.7.) Numer telefonu: 256400881
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: srsiedlce@siedlce.sr.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.siedlce.sr.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
sąd powszechny
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181837
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00154546
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
84
Po zmianie:
98
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących okolicznościach:
1)zmiana zakresu przedmiotowego umowy oraz sposobu wykonania umowy- w stopniu koniecznym do dostosowania sposobu wykonywania przedmiotu umowy do obowiązujących przepisów prawa i wytycznych branżowych;
2)zmiany stawki podatku od towarów i usług – zmiana wynagrodzenia brutto proporcjonalnie do zmiany stawki podatku;
3)zmiany terminu wykonania umowy spowodowana niezależnym od Wykonawcy opóźnieniem w wyprodukowaniu lub dostawie do Wykonawcy nowego parownika – o czas opóźnienia w stosunku do pierwotnie planowanego terminu, przy zachowaniu wymaganych aktów staranności, w szczególności przedłożeniu Zamawiającemu
oświadczenia producenta urządzenia potwierdzającego fakt opóźnienia.
4)zaistnienia siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub w części.
Po zmianie:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących okolicznościach:
1)zmiana zakresu przedmiotowego umowy oraz sposobu wykonania umowy- w stopniu koniecznym do dostosowania sposobu wykonywania przedmiotu umowy do obowiązujących przepisów prawa i wytycznych branżowych;
2)zmiany stawki podatku od towarów i usług – zmiana wynagrodzenia brutto proporcjonalnie do zmiany stawki podatku;
3)zaistnienia siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub w części.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-04-19 09:00
Po zmianie:
2023-04-21 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-04-19 09:30
Po zmianie:
2023-04-21 09:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-05-11
Po zmianie:
2023-05-20
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- dostawa odczynników oraz dzierżawa automatycznego analizatora do technik metodą Elisa dla potrzeb MLD Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
- Dostawa fantoma ALS z systemem sterowania, oprogramowaniem i monitorem pacjenta w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawa sprzętu dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach .
- Dostawa medycznych środków materiałowych i produktów farmaceutycznych z podziałem na 3 części (zadania)
- Dostawa tonerów, tuszy, bębnów, etykiet oraz rolek termicznych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
- Dostawa koszulek z nadrukiem dla Instytutu Nauk o Zdrowiu - kierunek Dietetyka
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis instalacji klimatyzacyjnej oraz wody lodowej w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Krakowie
- WYMIANA CZYNNIKA CHŁODNICZEGO W INSTALACJI WODY LODOWEJ BUDYNKU TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
- Wymiana i uruchomienie klimakonwektorów w budynku Prokuratury Rejonowej Warszawa - Żoliborz w Warszawie wraz z zapewnieniem serwisu w okresie trwania gwarancji.
- Konserwacja i przegląd klimatyzacji w kontenerach Bezpieczne Podlasie .
- Usługa - wykonanie konserwacji i serwisowania klimatyzatorów przenośnych
- Usługa nadzoru konserwacyjnego, przeglądu oraz naprawy występujących usterek urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych, zamontowanych w obiekcie Zamawiającego przy ul. Trylińskiego 18 w Olsztynie
więcej: Części sprzętu chłodniczego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.