Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135441/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg w Dragaczu - III etap, część 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRAGACZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Dragacz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dragacz 7A
1.5.2.) Miejscowość: Dragacz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-134
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dragacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-dragacz.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dragacz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg w Dragaczu - III etap, część 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f192b80-c199-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020529/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa dróg w Dragaczu - III etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135441
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.2.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 970000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z zadaniem pn.: „Budowa dróg w Dragaczu - III etap, część 1”.
Zakres przedmiotu zamówienia:
1) przygotowanie terenu pod budowę, roboty rozbiórkowe,
2) wykonanie pomiarów liniowych i wytyczenie punktów charakterystycznych oraz wysokościowych,
3) wykonanie wykopów,
4) wykonanie nasypów,
5) profilowanie i zagęszczenie podłoża – podbudowy,
6) ułożenie rur ochronnych,
7) ustawienie krawężników betonowych,
8) wykonanie przepustów,
9) wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni, poboczy, zjazdów,
10) regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych,
11) przebudowa hydrantów podziemnych,
12) wykonanie nawierzchni: jezdni, poboczy, zjazdów,
13) regulacja istniejącego rowu,
14) wykonanie oznakowania drogowego,
15) wykonanie wysiewu trawy z ułożeniem humusu,
16) inwentaryzacja powykonawcza.
Zestawienie powierzchni:
1) jezdnia: 2640 m2,
2) zjazdy: 210 m2,
3)pobocza: 690 m2.
Parametry techniczne:
1) Klasa drogi: - (wewnętrzne)
2) Długość odcinka: ok. 552,53 m
3) Kategoria ruchu: KR1
4) Prędkość projektowa: 30 km/h
5) Szerokość jezdni: 3,5 - 4,5 m
6) Nawierzchnia jezdni: kostka betonowa
7) Nawierzchnia pobocza: mieszanka niezwiązana C90/3
Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
- główny przedmiot:
kod 45000000-7 Roboty budowlane.
- dodatkowe przedmioty:
kod 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
kod 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Dokumentacja projektowa (z przedmiarem robót załączonym pomocniczo, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, projektem budowlanym, projektem stałej organizacji ruchu) oraz Załączniku nr 11 do SWZ – „Projekt postanowień umowy”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1193100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1783500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1193100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPEC-RYŚ Roboty budowlane Ryszard Zawalich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591159662
7.3.3) Ulica: Ciemniki 19
7.3.4) Miejscowość: Jeżewo
7.3.5) Kod pocztowy: 86-131
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD ZAWALICH
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD ZAWALICH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 970000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-17 do 2023-09-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.