Ogłoszenie z dnia 2021-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00122789/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane z branży ogólnobudowlanej oraz instalacyjnej w budynku KOWR OT w Opolu przy ul. 1 Maja 6- 3 zadania częściowe.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77/4000-900
1.5.8.) Numer faksu: 77/4000-951
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane z branży ogólnobudowlanej oraz instalacyjnej w budynku KOWR OT w Opolu przy ul. 1 Maja 6- 3 zadania częściowe.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e790b77-e62e-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011465/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Remont pomieszczeń w budynku administracyjnym KOWR OT w Opolu do kontaktów z interesantami -montaż klimatyzacji
1.1.17 Remont pomieszczeń w budynku administracyjnym KOWR OT w Opolu do kontaktów z interesantami - prace remontowo-budowlane
1.1.19 Remont klatki schodowej od strony parkingu wraz z wykonaniem przejścia między klatkami - Siedziba KOWR OT w Opolu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122789/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.11.2021.RB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 161481,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont klatki schodowej od strony parkingu wraz z wykonaniem przejścia między klatkami, w budynku KOWR OT w Opolu przy ul. 1 Maja 64.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431000-7 - Kładzenie płytek
45431200-9 - Kładzenie glazury
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 119905,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Montaż instalacji klimatyzacji w trzech pomieszczeniach zlokalizowanych na półpiętrze budynku KOWR OT w Opolu, przy ul. 1 Maja 6.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 16152,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót remontowo-budowlanych w ramach remontu pomieszczeń do kontaktu z interesantami w budynku KOWR OT w Opolu przy ul. 1 Maja 6.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 25423,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Na wyżej wymienione zadania częściowe nie złożono żadnej oferty.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający postanowił jak na wstępie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”
W niniejszym postępowaniu złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający postanowił jak na wstępie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Na wyżej wymienione zadania częściowe nie złożono żadnej oferty.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający postanowił jak na wstępie.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Rozbudowa stanowiska badawczego w hali laboratoryjnej Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej
- ODNOWA NAWIERZCHNI JEZDNI W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 457, M. POPIELÓW, OD KM 17+114 DO KM 18+112
- D/53/2025/A Sukcesywny zakup materiałów budowlanych oraz farb na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego
- Świadczenie usług medycznych - zadanie nr 1 i zadanie nr 2
- Zakup sprzętu informatycznego
- DOSTAWA LEKKICH SAMOCHODÓW SPECJALNYCH DLA KM PSP W OPOLU
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace remontowe" w ramach projektu pn.: "Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość"
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 61/2025
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.