Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00152188/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup warzyw i owoców
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.powiatchelmski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup warzyw i owoców2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ac443fd-ab42-430f-add9-ca25fa543c6f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181700
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049732/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Zakup warzyw i owoców
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152188
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.1.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 343861,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla: ) Domu Pomocy Społecznej w Nowinach, Nowiny 101, 22-105 Okszów.4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212100-1 - Ziemniaki
03212213-6 - Groch suszony
03212220-8 - Jadalne nasiona roślin strączkowych
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221111-7 - Burak ćwikłowy
03221112-4 - Marchew
03221113-1 - Cebula
03221120-3 - Warzywa bulwiaste
03221200-8 - Warzywa owocowe
03221230-7 - Papryka
03221240-0 - Pomidory
03221260-6 - Grzyby
03221270-9 - Ogórki
03221300-9 - Warzywa liściaste
03221310-2 - Sałata
03221320-5 - Sałata liściasta
03221400-0 - Warzywa kapustne
03221410-3 - Kapusta
03222111-4 - Banany
03222118-3 - Owoce kiwi
03222210-8 - Cytryny
03222220-1 - Pomarańcze
03222240-7 - Mandarynki
03222230-4 - Grejpfruty
03222321-9 - Jabłka
03222322-6 - Gruszki
03222330-5 - Owoce pestkowe
03222332-9 - Brzoskwinie
03222341-5 - Winogrona stołowe
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 210000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla:Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Dorohusku, ul. Graniczna 1,22-175 Dorohusk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212100-1 - Ziemniaki
03212213-6 - Groch suszony
03212220-8 - Jadalne nasiona roślin strączkowych
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221111-7 - Burak ćwikłowy
03221112-4 - Marchew
03221113-1 - Cebula
03221120-3 - Warzywa bulwiaste
03221200-8 - Warzywa owocowe
03221230-7 - Papryka
03221240-0 - Pomidory
03221260-6 - Grzyby
03221270-9 - Ogórki
03221310-2 - Sałata
03221320-5 - Sałata liściasta
03221400-0 - Warzywa kapustne
03221410-3 - Kapusta
03222111-4 - Banany
03222118-3 - Owoce kiwi
03222210-8 - Cytryny
03222220-1 - Pomarańcze
03222240-7 - Mandarynki
03222230-4 - Grejpfruty
03222321-9 - Jabłka
03222322-6 - Gruszki
03222330-5 - Owoce pestkowe
03222332-9 - Brzoskwinie
03222341-5 - Winogrona stołowe
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 33064,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla: Domu Dziecka w Siedliszczu, ul. Szkolna 66, 22-130 Siedliszcze.4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212100-1 - Ziemniaki
03212213-6 - Groch suszony
03212220-8 - Jadalne nasiona roślin strączkowych
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221111-7 - Burak ćwikłowy
03221112-4 - Marchew
03221113-1 - Cebula
03221120-3 - Warzywa bulwiaste
03221200-8 - Warzywa owocowe
03221230-7 - Papryka
03221240-0 - Pomidory
03221260-6 - Grzyby
03221270-9 - Ogórki
03221300-9 - Warzywa liściaste
03221310-2 - Sałata
03221320-5 - Sałata liściasta
03221400-0 - Warzywa kapustne
03221410-3 - Kapusta
03222111-4 - Banany
03222118-3 - Owoce kiwi
03222210-8 - Cytryny
03222220-1 - Pomarańcze
03222240-7 - Mandarynki
03222230-4 - Grejpfruty
03222321-9 - Jabłka
03222322-6 - Gruszki
03222330-5 - Owoce pestkowe
03222332-9 - Brzoskwinie
03222341-5 - Winogrona stołowe
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 27436,71 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla: Domu Pomocy Społecznej w Rejowcu, ul. Przemysłowa 4, 22-360 Rejowiec.4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212100-1 - Ziemniaki
03212213-6 - Groch suszony
03212220-8 - Jadalne nasiona roślin strączkowych
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221111-7 - Burak ćwikłowy
03221112-4 - Marchew
03221113-1 - Cebula
03221120-3 - Warzywa bulwiaste
03221200-8 - Warzywa owocowe
03221230-7 - Papryka
03221240-0 - Pomidory
03221260-6 - Grzyby
03221270-9 - Ogórki
03221300-9 - Warzywa liściaste
03221310-2 - Sałata
03221320-5 - Sałata liściasta
03221400-0 - Warzywa kapustne
03221410-3 - Kapusta
03222111-4 - Banany
03222118-3 - Owoce kiwi
03222210-8 - Cytryny
03222220-1 - Pomarańcze
03222240-7 - Mandarynki
03222230-4 - Grejpfruty
03222321-9 - Jabłka
03222322-6 - Gruszki
03222330-5 - Owoce pestkowe
03222332-9 - Brzoskwinie
03222341-5 - Winogrona stołowe
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 73360,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185014,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222613,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185014,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Łyś Hurtownia Mango
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223027785
7.3.4) Miejscowość: Skokówka
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185014,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29483,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34893,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29483,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Łyś Hurtownia Mango
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223027785
7.3.4) Miejscowość: Skokówka
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29483,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25360,2 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30669,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25360,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Łyś Hurtownia Mango
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223027785
7.3.4) Miejscowość: Skokówka
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25360,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73198,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90082,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73198,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Łyś Hurtownia Mango
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223027785
7.3.4) Miejscowość: Skokówka
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73198,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH I DODATKÓW DO PALIW DO POJAZDÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w CHEŁMIE
- usługa szkolenia: "Prawo jazdy kat. C z modułem kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie prawa jazdy kat. C, C+E"
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Powiatu Chełmskiego wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w województwie lubelskim
- "Zakup samochodu typu bus do przewozu osób niepełnosprawnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Dorohusku"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - środowiskowej dla zadania pn. "Nadbudowa wraz z rozbudową istniejącej kwatery składowiska odpadów"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego im. Misia Uszatka w Nowym Mieście
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla SZKOŁY PODSTAWOWEJ im. ORŁA BIAŁEGO W NIEDŹWIADZIE w 2026 roku
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Króla Władysława Jagiełły w Medyce
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





