eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Przegląd i konserwacja sprzętu technicznego



Ogłoszenie z dnia 2023-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przegląd i konserwacja sprzętu technicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712351100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 37

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzozmm@spzozmm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozmm.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przegląd i konserwacja sprzętu technicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73b53e16-ddda-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00110507/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przegląd i konserwacja sprzętu technicznego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73b53e16-ddda-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SWZ SEKCJA IV: PROCEDURA
POSTĘPOWANIA
1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazanie oświadczeń lub dokumentów, a także
wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem
niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego 2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi
ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Agata Krajewska, nr tel. 25 506 51 81, adres email:
iod@spzozmm.pl 3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: a) przeprowadzenie
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu
wykonawcą, c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy, d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań
kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty, e) udostępnienie dokumentacji postępowania i
zawartej umowy jako informacji publicznej, f) archiwizacji postępowania. 4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz
wszystkim zainteresowanym. 5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres
co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania. 6) Osobie, której
dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: a) prawo dostępu do danych (art. 15), b)
prawo sprostowania danych (art. 16), c) prawo do usunięcia danych (art. 17), d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art.
18). e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: a) prawo do usunięcia
danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO, b) prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO, c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21
Rozporządzenia RODO, 8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu
dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia,
co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. 9) Wystąpienie z żądaniem o którym
mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający
może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy. 10) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby
sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art. 13 i

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 10/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 21

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje kontrolę stanu technicznego obiektów budowlanych – roczny przegląd techniczny budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 07.07.1994r Prawo Budowlane art. 62, ust. 1 pkt 1 a) w zakresie sprawdzenia stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się zamówienia uzupełniające do 5% wartości umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: obsługę techniczną w zakresie przeglądów i konserwacji
1x w miesiącu dźwigów znajdujących się na wyposażeniu obiektów użytkowanych przez SPZOZ Mińsk Mazowiecki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się zamówienia uzupełniające do 5% wartości umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przypadku zaoferowania różnych kwot w pakietach w ramach jednego zadania w pozycjach
STAWKA ROBOCZOGODZINOWA STOSOWANA PRZY PRACACH DODATKOWYCH - (wymagana naprawa)
STAWKA RYCZAŁTOWA ZA DOJAZD STOSOWANA PRZY USŁUGACH NAPRAWCZYCH
na przedmiot zamówienia, Zamawiający przyjmie do oceny ofert najwyższą zaproponowaną stawkę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się zamówienia uzupełniające do 5% wartości umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przypadku zaoferowania różnych kwot w pakietach w ramach jednego zadania w pozycjach
STAWKA ROBOCZOGODZINOWA STOSOWANA PRZY PRACACH DODATKOWYCH - (wymagana naprawa)
STAWKA RYCZAŁTOWA ZA DOJAZD STOSOWANA PRZY USŁUGACH NAPRAWCZYCH
na przedmiot zamówienia, Zamawiający przyjmie do oceny ofert najwyższą zaproponowaną stawkę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych,
czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i
instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności
technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się zamówienia uzupełniające do 5% wartości umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przypadku zaoferowania różnych kwot w pakietach w ramach jednego zadania w pozycjach
STAWKA ROBOCZOGODZINOWA STOSOWANA PRZY PRACACH DODATKOWYCH - (wymagana naprawa)
STAWKA RYCZAŁTOWA ZA DOJAZD STOSOWANA PRZY USŁUGACH NAPRAWCZYCH
na przedmiot zamówienia, Zamawiający przyjmie do oceny ofert najwyższą zaproponowaną stawkę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja instalacji alarmu zabezpieczającego pomieszczenia przed włamaniem, sprawdzenie poprawności działania oraz wykonywanie innych czynności konserwacyjnych związanych z utrzymaniem w pełnej sprawności i bezawaryjnej pracy zamontowanych systemów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się zamówienia uzupełniające do 5% wartości umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przypadku zaoferowania różnych kwot w pakietach w ramach jednego zadania w pozycjach
STAWKA ROBOCZOGODZINOWA STOSOWANA PRZY PRACACH DODATKOWYCH - (wymagana naprawa)
STAWKA RYCZAŁTOWA ZA DOJAZD STOSOWANA PRZY USŁUGACH NAPRAWCZYCH
na przedmiot zamówienia, Zamawiający przyjmie do oceny ofert najwyższą zaproponowaną stawkę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje czynności konserwacyjne i przeglądowe czyszczenie przewodów kominowych, spalinowych i kanałów łączących paleniska z przewodami kominowymi oraz kontrolę stanu technicznego w zakresie oceny stanu przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach objętych kontrolą, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane art. 62 ust.1 pkt1 lit. C,
pkt 3 oraz na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109,
poz. 719).

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się zamówienia uzupełniające do 5% wartości umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przypadku zaoferowania różnych kwot w pakietach w ramach jednego zadania w pozycjach
STAWKA ROBOCZOGODZINOWA STOSOWANA PRZY PRACACH DODATKOWYCH - (wymagana naprawa)
STAWKA RYCZAŁTOWA ZA DOJAZD STOSOWANA PRZY USŁUGACH NAPRAWCZYCH
na przedmiot zamówienia, Zamawiający przyjmie do oceny ofert najwyższą zaproponowaną stawkę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zgodnie z przepisami prawa przeglądu i konserwacji instalacji elektrycznej oraz oświetlenia awaryjnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się zamówienia uzupełniające do 5% wartości umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przypadku zaoferowania różnych kwot w pakietach w ramach jednego zadania w pozycjach
STAWKA ROBOCZOGODZINOWA STOSOWANA PRZY PRACACH DODATKOWYCH - (wymagana naprawa)
STAWKA RYCZAŁTOWA ZA DOJAZD STOSOWANA PRZY USŁUGACH NAPRAWCZYCH
na przedmiot zamówienia, Zamawiający przyjmie do oceny ofert najwyższą zaproponowaną stawkę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia zgodnie z Prawem budowlanym art. 62 ust. 1 obejmuje przegląd, stałą konserwację i utrzymanie w ruchu wentylacji mechanicznej, klimatyzacji i agregatu wody lodowej oraz zapewnienie bezusterkowego i odpowiadającego wymogom bezpieczeństwa działania urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową, obowiązującymi przepisami odnoszącymi się do przedmiotu zadania i instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania
ich w pełnej sprawności technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, w szczególności wymianą filtrów hepa oraz filtrów w centralach wentylacyjnych nie rzadziej niż 1x rok, a także niezwłoczne usuwanie wady w przypadku awaryjnego zatrzymania pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się zamówienia uzupełniające do 5% wartości umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przypadku zaoferowania różnych kwot w pakietach w ramach jednego zadania w pozycjach
STAWKA ROBOCZOGODZINOWA STOSOWANA PRZY PRACACH DODATKOWYCH - (wymagana naprawa)
STAWKA RYCZAŁTOWA ZA DOJAZD STOSOWANA PRZY USŁUGACH NAPRAWCZYCH
na przedmiot zamówienia, Zamawiający przyjmie do oceny ofert najwyższą zaproponowaną stawkę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności technicznej w szczególności kontrolę pracy, nastawów na sterownikach, wymianę wkładu w filtrze BB, wymianę złóż w odżelaziaczu, wymianę złóż w filtrze węglowym, wymianę promiennika.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się zamówienia uzupełniające do 5% wartości umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przypadku zaoferowania różnych kwot w pakietach w ramach jednego zadania w pozycjach
STAWKA ROBOCZOGODZINOWA STOSOWANA PRZY PRACACH DODATKOWYCH - (wymagana naprawa)
STAWKA RYCZAŁTOWA ZA DOJAZD STOSOWANA PRZY USŁUGACH NAPRAWCZYCH
na przedmiot zamówienia, Zamawiający przyjmie do oceny ofert najwyższą zaproponowaną stawkę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych,
czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i
instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności
technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się zamówienia uzupełniające do 5% wartości umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przypadku zaoferowania różnych kwot w pakietach w ramach jednego zadania w pozycjach
STAWKA ROBOCZOGODZINOWA STOSOWANA PRZY PRACACH DODATKOWYCH - (wymagana naprawa)
STAWKA RYCZAŁTOWA ZA DOJAZD STOSOWANA PRZY USŁUGACH NAPRAWCZYCH
na przedmiot zamówienia, Zamawiający przyjmie do oceny ofert najwyższą zaproponowaną stawkę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych,
czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i
instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności
technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się zamówienia uzupełniające do 5% wartości umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przypadku zaoferowania różnych kwot w pakietach w ramach jednego zadania w pozycjach
STAWKA ROBOCZOGODZINOWA STOSOWANA PRZY PRACACH DODATKOWYCH - (wymagana naprawa)
STAWKA RYCZAŁTOWA ZA DOJAZD STOSOWANA PRZY USŁUGACH NAPRAWCZYCH
na przedmiot zamówienia, Zamawiający przyjmie do oceny ofert najwyższą zaproponowaną stawkę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje czynności przeglądowe i konserwacyjne, kontrolę stanu technicznego w zakresie szczelności instalacji gazów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się zamówienia uzupełniające do 5% wartości umowy

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przypadku zaoferowania różnych kwot w pakietach w ramach jednego zadania w pozycjach
STAWKA ROBOCZOGODZINOWA STOSOWANA PRZY PRACACH DODATKOWYCH - (wymagana naprawa)
STAWKA RYCZAŁTOWA ZA DOJAZD STOSOWANA PRZY USŁUGACH NAPRAWCZYCH
na przedmiot zamówienia, Zamawiający przyjmie do oceny ofert najwyższą zaproponowaną stawkę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądu technicznego, czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i instrukcją obsługi urządzenia, w celu utrzymania go w pełnej sprawności technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, w tym wymianą promiennika.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się zamówienia uzupełniające do 5% wartości umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przypadku zaoferowania różnych kwot w pakietach w ramach jednego zadania w pozycjach
STAWKA ROBOCZOGODZINOWA STOSOWANA PRZY PRACACH DODATKOWYCH - (wymagana naprawa)
STAWKA RYCZAŁTOWA ZA DOJAZD STOSOWANA PRZY USŁUGACH NAPRAWCZYCH
na przedmiot zamówienia, Zamawiający przyjmie do oceny ofert najwyższą zaproponowaną stawkę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych,
czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i
instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności
technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się zamówienia uzupełniające do 5% wartości umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przypadku zaoferowania różnych kwot w pakietach w ramach jednego zadania w pozycjach
STAWKA ROBOCZOGODZINOWA STOSOWANA PRZY PRACACH DODATKOWYCH - (wymagana naprawa)
STAWKA RYCZAŁTOWA ZA DOJAZD STOSOWANA PRZY USŁUGACH NAPRAWCZYCH
na przedmiot zamówienia, Zamawiający przyjmie do oceny ofert najwyższą zaproponowaną stawkę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych,
czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i
instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności
technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się zamówienia uzupełniające do 5% wartości umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przypadku zaoferowania różnych kwot w pakietach w ramach jednego zadania w pozycjach
STAWKA ROBOCZOGODZINOWA STOSOWANA PRZY PRACACH DODATKOWYCH - (wymagana naprawa)
STAWKA RYCZAŁTOWA ZA DOJAZD STOSOWANA PRZY USŁUGACH NAPRAWCZYCH
na przedmiot zamówienia, Zamawiający przyjmie do oceny ofert najwyższą zaproponowaną stawkę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje czynności przeglądowe i konserwacyjne, kontrolę w zakresie oceny stanu technicznego sprawności urządzeń i instalacji gazu ziemnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane art. 62 ust.1 lit. C.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się zamówienia uzupełniające do 5% wartości umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przypadku zaoferowania różnych kwot w pakietach w ramach jednego zadania w pozycjach
STAWKA ROBOCZOGODZINOWA STOSOWANA PRZY PRACACH DODATKOWYCH - (wymagana naprawa)
STAWKA RYCZAŁTOWA ZA DOJAZD STOSOWANA PRZY USŁUGACH NAPRAWCZYCH
na przedmiot zamówienia, Zamawiający przyjmie do oceny ofert najwyższą zaproponowaną stawkę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych,
czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i
instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności
technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się zamówienia uzupełniające do 5% wartości umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przypadku zaoferowania różnych kwot w pakietach w ramach jednego zadania w pozycjach
STAWKA ROBOCZOGODZINOWA STOSOWANA PRZY PRACACH DODATKOWYCH - (wymagana naprawa)
STAWKA RYCZAŁTOWA ZA DOJAZD STOSOWANA PRZY USŁUGACH NAPRAWCZYCH
na przedmiot zamówienia, Zamawiający przyjmie do oceny ofert najwyższą zaproponowaną stawkę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych,
czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i
instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności
technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się zamówienia uzupełniające do 5% wartości umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przypadku zaoferowania różnych kwot w pakietach w ramach jednego zadania w pozycjach
STAWKA ROBOCZOGODZINOWA STOSOWANA PRZY PRACACH DODATKOWYCH - (wymagana naprawa)
STAWKA RYCZAŁTOWA ZA DOJAZD STOSOWANA PRZY USŁUGACH NAPRAWCZYCH
na przedmiot zamówienia, Zamawiający przyjmie do oceny ofert najwyższą zaproponowaną stawkę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych,
czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i
instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności
technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się zamówienia uzupełniające do 5% wartości umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przypadku zaoferowania różnych kwot w pakietach w ramach jednego zadania w pozycjach
STAWKA ROBOCZOGODZINOWA STOSOWANA PRZY PRACACH DODATKOWYCH - (wymagana naprawa)
STAWKA RYCZAŁTOWA ZA DOJAZD STOSOWANA PRZY USŁUGACH NAPRAWCZYCH
na przedmiot zamówienia, Zamawiający przyjmie do oceny ofert najwyższą zaproponowaną stawkę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 20

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych,
czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i
instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności
technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się zamówienia uzupełniające do 5% wartości umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przypadku zaoferowania różnych kwot w pakietach w ramach jednego zadania w pozycjach
STAWKA ROBOCZOGODZINOWA STOSOWANA PRZY PRACACH DODATKOWYCH - (wymagana naprawa)
STAWKA RYCZAŁTOWA ZA DOJAZD STOSOWANA PRZY USŁUGACH NAPRAWCZYCH
na przedmiot zamówienia, Zamawiający przyjmie do oceny ofert najwyższą zaproponowaną stawkę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 21

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych,
czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i
instrukcją obsługi urządzeń, w celu utrzymania ich w pełnej sprawności
technicznej wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się zamówienia uzupełniające do 5% wartości umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przypadku zaoferowania różnych kwot w pakietach w ramach jednego zadania w pozycjach
STAWKA ROBOCZOGODZINOWA STOSOWANA PRZY PRACACH DODATKOWYCH - (wymagana naprawa)
STAWKA RYCZAŁTOWA ZA DOJAZD STOSOWANA PRZY USŁUGACH NAPRAWCZYCH
na przedmiot zamówienia, Zamawiający przyjmie do oceny ofert najwyższą zaproponowaną stawkę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany umowy zgodnie z załączonym do SWZ projektem istotnych postanowień - załącznik wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-26 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-26 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.