eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobierzyceUsługa polegająca na wycince i podcince drzew na terenie gm. Kobierzyce



Ogłoszenie z dnia 2025-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na wycince i podcince drzew na terenie gm. Kobierzyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobierzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Pałacowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Kobierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rpzemla@ugk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na wycince i podcince drzew na terenie gm. Kobierzyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10cbecd7-4d76-4caf-b6b8-39252d94dd8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043828/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Usługa polegająca na wycince i podcince drzew/krzewów na terenie gm. Kobierzyce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00117114

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RŚZiZP.271.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 231481,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę realizacji pn. „Usługa polegająca na wycince i podcince drzew na terenie gm. Kobierzyce.”
Zakres zamówienia obejmuje łącznie wycinkę 59 sztuk drzew i podcięcie 189 sztuk drzew zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ-wykaz drzew do wycinki.
Wskazana powyżej liczba drzew do wycięcia stanowi maksymalne zapotrzebowanie w okresie trwania umowy i może ulec zmianie ze względu na rzeczywiste uwarunkowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wskazanej ilości drzew do wycinki, a Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu w stosunku do Zamawiającego jakiekolwiek rozliczenia.
2. Rozliczenie za wycinkę drzew będzie dokonywane na podstawie rzeczywistej liczby wyciętych drzew zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy- wykaz drzew do wycinki.
3. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo do dysponowania terenem na cele związane z niniejszym zadaniem wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami prawnymi i administracyjnymi.
4. Przy wycince muszą być spełnione następujące warunki:
a) zakres prac zgodnie z posiadanymi zezwoleniami, oraz wskazaniami Zamawiającego,
b) pień usuniętych drzew musi zostać wykarczowany techniką frezowania 10 cm poniżej poziomu gruntu,
c) miejsce po wycince powinno być uzupełnione ziemią równo z poziomem terenu,
d) drewno z wycinki może być składowane na terenie prowadzonych prac pod warunkiem dostępności terenu i uzgodnienia miejsca i sposobu złożenia z upoważnionym przedstawicielem UGK oraz przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa. Następnie należy wykonać zrębkowanie i przewieźć je na działkę nr 4/29 obręb Magnice. Zrębka pozostaje własnością Zamawiającego i pozostaje złożona na wyżej wskazanej nieruchomości,
e) oczyszczenie terenu po wycince drewna
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Pozyskane drewno może być składowane na terenie prowadzonych prac pod warunkiem dostępności terenu i uzgodnienia miejsca i sposobu złożenia z upoważnionym przedstawicielem UGK oraz przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa. Na terenie Zamawiającego Wykonawca nie może składować drewna dłużej niż do dnia protokolarnego odbioru prac.
2. Drewno i konary z wycinki mogą być składowane na terenie prowadzonych prac pod warunkiem dostępności terenu i uzgodnienia miejsca i sposobu złożenia z upoważnionym przedstawicielem UGK oraz przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa. Następnie należy wykonać zrębkowanie i przewieźć je na działkę nr 4/29 obręb Magnice. Zrębka pozostaje własnością Zamawiającego i pozostaje złożona na wyżej wskazanej nieruchomości.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia wycinki (i wywózki drewna) w porze nocnej (tj. w godz. 22:00-6:00) ze względu na generowany hałas i formalne wymogi „Decyzji środowiskowej”
a) podczas wykonywania prac zabezpieczenie sąsiadującej infrastruktury (chodnik, jezdnia) oraz uporządkowanie terenu, nie stwarzając przy tym zagrożenia dla ludzi, mienia i ruchu drogowego,
b) Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy, zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami przy tego rodzaju czynnościach oraz z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa,
c) z uwagi na obecność siedliska pachnicy dębowej Osmoderma eremita w przypadku drzewa gatunek lipa szerokolistna o obwodzie pnia mierzonym na wysokości 130 cm wynoszącym 200 cm zlokalizowanego na terenie cmentarza w Magnicach (działka nr 5/4, obręb Magnice, zakres prac będzie obejmował dodatkowe czynności wskazane w decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu:
I
pień drzewa należy pociąć możliwie na jak najdłuższe odcinki (min. 2,5 – 3 metry), złożyć w miejsce niekolidujące na terenie cmentarza w Magnicach zapewniające odpowiednie warunki umożliwiające dalszy rozwój pachnicy dębowej i pozostawić do naturalnego rozkładu;
II
w przypadku wysypania się murszu z postaciami larwalnymi należy go zebrać, zabezpieczyć i złożyć w ww. miejscu zapewniającym odpowiednie warunki dla gatunku pachnicy dębowej umożliwiające zakończenie rozwoju – mursz wraz z osobnikami należy wówczas zapakować do pojemników plastikowych lub worków foliowych, a następnie niezwłocznie przenieść do dziuplastego drzewa należącego do rodzaju lipa Tilia sp. lub dąb Quercus sp. posiadającego obszerne próchnowisko;
III
prace należy prowadzić pod bezpośrednim nadzorem specjalisty entomologa.
 nadzór entomologa zapewnia Wykonawca.
d) wycinka 7 drzew zlokalizowanych na działce nr ewid. 10/1 obręb Pustków Żurawski, gm. Kobierzyce, wchodzącej w skład parku pałacowego wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A/3846/390/W, zakres prac będzie obejmował dodatkowe czynności wskazane w decyzji Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu:
W czasie prowadzenia prac objętych niniejszym pozwoleniem należy zachować szczególną ostrożność, by nie uszkodzić drzew a także innych elementów zabytkowego parku, znajdujących się w pobliżu, w szczególności nasadzeń historycznych.
Należy pozostawić trzon lipy ścięty na bezpiecznej wysokości, skracając jedynie jej wysokości i redukując koronę.
W obrębie rzutu korony drzew zakazuje się składowania materiałów ściętych, urobku, karpin czy pozostałych elementów powstałych podczas prowadzenia prac, zabrania się również sytuowania kontenerów na odpady na obszarze narażonym na uszkodzenie a także utylizacji w sposób inny niż wywiezienie jako odpad.
Po zakończeniu prac należy wykonać prace porządkowe polegające na zebraniu materiału i wywiezieniu poza teren parku. Pozostałe szczegóły znajdują się w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211100-3 - Usługi cięcia drewna

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

03416000-9 - Odpady drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91155,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91155,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa "BOROWSKI" Wojciech Borowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841012307

7.3.3) Ulica: ul. bystrzycka 19a

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91155,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.