Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00110655/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
- 2025/BZP 00134407/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czchów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Czchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-860
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6621716
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-068b14ad-c8b8-4e82-8eaa-5f33531eef021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-068b14ad-c8b8-4e82-8eaa-5f33531eef02
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181542
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019388/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110655
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITI.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 940143,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 Podbudowa:1.Czchów: Droga „Kwaśniówka”
2.Jurków: droga „Do Kopytki”
3.Tworkowa: droga „Gacówka”,
4.Złota: droga „Do Kowalika” „Do Średniawy”
5.Tymowa droga „Szkolna” „Wąsówka”
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, tj:
• Specyfikacji technicznej
• w przedmiarach robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233320-8 - Fundamentowanie dróg
4.5.5.) Wartość części: 104886,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 Podbudowa i nakładka z masy mineralno - bitumicznej:1.Czchów: Droga „ul. Świerada” „ul. Cmentarna” „ul. Podkącie”.
2.Jurków: droga „Antoszówka” „Szotówka”.
3.Tworkowa: droga „Do Urbańczyka”.
4.Złota: droga „Do Wolaka” „Nadole Koczwara”„Gałkowa Faliszewice” „Koło Piecha'' „za Klarowicza”.
5.Domosławice droga „Do Kuny”.
6.Tymowa droga „Przez Olszaniówkę” „Granice” „Do Białki”.
7.Piaski-Drużków droga „Na Głowaczkę koło Harcówki”.
8.Biskupice Melsztyńskie droga „Winnice”.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, tj:
• Specyfikacji technicznej
• w przedmiarach robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233320-8 - Fundamentowanie dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 835257,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134614,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187487,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134614,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Twins- Bud Piotr Cięciwa, Drużków Pusty 109, 32-862 Drużków Pusty
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691987176
7.3.4) Miejscowość: Drużków Pusty 109
7.3.5) Kod pocztowy: 32-862
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134614,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 693033,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999538,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 693033,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „PAWLAK” ŁUKASZ PAWLAK, Łabowa 81, 33-336 Łabowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343430146
7.3.4) Miejscowość: Łabowa 81
7.3.5) Kod pocztowy: 33-336
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 693033,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej nr 123 na terenie Leśnictwa Mokra
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
- PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OSIEDLA WYZWOLENIA 1,2,3,4,5 I 6 OD STRONY POŁUDNIOWEJ WRAZ Z CHODNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Przebudowa drogi wojewódzkiej w zakresie budowy chodnika w m. Wrzeście na terenie dz. nr 246 obr. ew. Wrzeście - Kępno, Gmina Redzikowo
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





