eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Pumptrack - rowerowy zawrót głowy w sercu Zduńskiej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2022-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Pumptrack - rowerowy zawrót głowy w sercu Zduńskiej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438250229

1.5.8.) Numer faksu: 438250202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pumptrack - rowerowy zawrót głowy w sercu Zduńskiej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fac0e507-ae68-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00181502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005412/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Pumptrack - rowerowy zawrót głowy w sercu Zduńskiej Woli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101728/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.271.20.2022.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 495887,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie w formule zaprojektuj i wybuduj, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, inwestycji pn. „Pumptrack – rowerowy zawrót głowy w sercu Zduńskiej Woli” na obszarze działek należących do Miasta Zduńska Wola, znajdujących się u zbiegu ulic prof. dr T. Kobusiewicza i ulicy Podmiejskiej. Projekt należy wykonać na mapie do celów projektowych.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na:
1) wykonaniu koncepcji architektonicznej, stanowiącej przedmiot dokumentacji projektowej,
2) wykonaniu dokumentacji projektowej na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji architektonicznej tj.:
a) wykonanie geologicznych badań gruntowych,
b) pozyskanie mapy do celów projektowych,
c) opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej,
d) zgłoszenie robót budowlanych,
3) wykonaniu robót budowlanych według zatwierdzonego projektu, polegających na budowie uniwersalnego toru rowerowego typu pumptrack z placem wypoczynku oraz przywróceniu terenu przyległego do stanu pierwotnego.
3. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu prac budowlanych znajdują się w dołączonym Programie Funkcjonalno – Użytkowym, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
4. Parametry toru uniwersalnego:
1) Powierzchnia całkowita toru (pasma jezdne wraz ze skarpami) ok 1100 - 1700 m2
2) Powierzchnia pasm jezdnych (powierzchnia nawierzchni bitum.) min. 430 - 480 m2
3) Długość pasm jezdnych toru (potocznie rozumiana jako dł. toru) ok. 230 - 240 mb
4) Szerokość użytkowa pasm jezdnych bitumicznych min. 180 cm
5) Wysokość typowych przeszkód (muld napędzających) ok 50 - 90cm
6) Wysokość zakrętów (band) i przeszkód (wybicia/lądowania) ok 90 - 120cm
7) Ilość zakrętów profilowanych (band) min. 4 szt.
8) Grubość podbudowy z kruszywa łamanego min. 10 cm
9) Grubość warstwy jezdnej typu AC8S – min. 5 cm
5. Tory projektuje się tak, by umożliwiały jazdę na jednośladach (głównie rower) oraz na deskorolkach, rolkach czy hulajnodze. Ponadto, tor powinien być zaprojektowany i wykonany w technologii nasypu gruntowego oraz wykończony nawierzchnią bitumiczną. Skarpy toru powinny zostać wykończone poprzez założenie trawnika.
6. Koncepcję należy opracować na mapie do celów opiniodawczych, którą udostępni Zamawiający, aby nie opóźniać prac projektowych oczekując na wydanie mapy do celów projektowych. Po zaakceptowaniu koncepcji, projekt należy kontynuować na mapach do celów projektowych.
7. Zakres opracowań :
1) wykonanie badań podłoża gruntowego i sporządzenia opinii geotechnicznej (na koszt Wykonawcy);
2) koncepcję zagospodarowania terenu - 2 egz.;
3) mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych (w ilości egz. niezbędnej do prawidłowego wykonania umowy);
4) projekt zagospodarowania terenu - 4 egz.;
5) projekt architektoniczno-budowlany - 4 egz.;
6) projekt wykonawczy - 4 egz.;
7) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 2 egz.;
8) przedmiar robót i kosztorys inwestorski - po 1 egz.;
9) wersja elektroniczna dokumentacji w formacie pdf oraz w formacie pozwalającym na jej edycję (rysunki w formacie dwg, opisy w formacie doc, kosztorysy w formacie ath), na nośniku CD, który zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu w jednym egzemplarzu;
10) inne opracowania i dokumenty niezbędne wg wiedzy Wykonawcy do uzyskania decyzji o pozwoleniu lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót.
8. Po wykonaniu projektu i uzyskaniu wszelkich uzgodnień należy przystąpić do realizacji zadania.
9. Ponadto, Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) uzyskania na rzecz Zamawiającego (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa) wszelkich właściwych opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji na podstawie opracowanej dokumentacji (wystąpienie ze stosownymi wnioskami leży po stronie Wykonawcy);
2) uzyskania akceptacji Zamawiającego projektu budowlanego przed zamiarem jego złożenia w Starostwie Powiatowym;
3) wykonania projektów budowlanych i wykonawczych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz przepisami ustawy Prawo budowlane;
4) przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do wszelkiej dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia oraz do wszelkich egzemplarzy tej dokumentacji na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ww. ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Projektant wyrazi również zgodę na dokonywanie w ww. dokumentacji zmian wynikających z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego.
10. Zamawiający w terminie do 14 dni od przyjęcia zgłoszenia bez zastrzeżeń na rozpoczęcie robót budowlanych przekaże Wykonawcy plac budowy. W wycenie należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, wynikające z SWZ, lub nieuwzględnionych w SWZ, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania.
11. Zamawiający informuje, że zadanie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej wraz z jej budową, przebudową.
12. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności.
13. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego. Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 600344 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600344 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600344 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VELO PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 200862110

7.3.3) Ulica: Sienna 64

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-825

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600344 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.