eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszówBudowa Miasteczka Ruchu Rowerowego



Ogłoszenie z dnia 2025-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Miasteczka Ruchu Rowerowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PSZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pszowska 534

1.5.2.) Miejscowość: Pszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cccad866-2433-4f8e-82dd-a13389f0093f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Miasteczka Ruchu Rowerowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cccad866-2433-4f8e-82dd-a13389f0093f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181489

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043736/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa Miasteczka Ruchu Rowerowego w Gminie Pszów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00135458

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AIR.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa Miasteczka Ruchu Rowerowego realizowana w ramach przedsięwzięcia pn. Modernizacja kompleksu boisk sportowych „Moje boisko – Orlik 2021” wraz z budową Miasteczka Ruchu Rowerowego w Gminie Pszów, dofinansowanego ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.
2. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, w powiecie wodzisławskim, w miejscowości Pszów.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę Miasteczka Ruchu Rowerowego w Pszowie przy ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego. Inwestycja zlokalizowana jest w bliskim sąsiedztwie istniejących obiektów sportu i rekreacji tj. Boiska „Orlik 2012”, siłowni plenerowej oraz placu zabaw. Dojście do miasteczka zapewnione będzie poprzez ścieżkę biegnącą pomiędzy ul. Kraszewskiego a istniejącym ogrodzeniem boiska „Orlik” (Uwaga: część ścieżki o długości ok. 72mb i szerokości 1,5mb jest już zrealizowana i nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia – patrz: załącznik). Zaprojektowano nawierzchnię utwardzoną kostką brukową gr. 6 cm (kostka cegiełka, szara, bez fazy) na podbudowie z kruszywa łamanego ułożona na warstwie podsypki piaskowo-cementowej, obramowanie całego obszaru z obrzeży betonowych o wym. 6 x 20 cm na ławie betonowej. Na terenie przewidziano ustawienie znaków drogowych grupy mini oraz kosza na śmieci. Powierzchnia utwardzona miasteczka kostką brukową wynosi około 524m2, zaś obszar do obsiania trawą wynosi około 410m2.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Dokumentacja Projektowa (z wyłączeniem zakresu już zrealizowanego, tj. części ścieżki o długości ok. 72mb i szerokości 1,5mb – zgodnie z załącznikiem) i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, które to dokumenty stanowią załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45236250-7 - Wyrównywanie terenu parków

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327815,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "ALKOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270524449

7.3.3) Ulica: ul. Olszyny 3

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-373

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.