eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³odzkoPRZEBUDOWA PLACÓW SPACEROWYCH W ZAK£ADZIE KARNYM W K£ODZKU



Og³oszenie z dnia 2021-09-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA PLACÓW SPACEROWYCH W ZAK£ADZIE KARNYM W K£ODZKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Karny K³odzko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320561

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bohaterów Getta 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 074 865 1800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZP_KLODZKO@SW.GOV.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Zak³ad Karny

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA PLACÓW SPACEROWYCH W ZAK£ADZIE KARNYM W K£ODZKU

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-28b13727-1606-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00181412

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00016963/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Przebudowa placów spacerowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu:
1 . miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl
2. e-PUAPu https://epuap.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na e-PUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na e-PUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.
2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie e-PUAP. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia b±d¼ wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”), Zamawiaj±cy przedstawia nastêpuj±ce informacje:
1. administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zak³adu Karnego w K³odzku z siedzib± przy ul. Bohaterów Getta 16, 57-300 K³odzko, e mail: zk_klodzko@sw.gov.pl, tel. 74/865-18-00.
2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: krzysztof.pielech@sw.gov.pl;
3 dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. b RODO, poniewa¿ przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, w której reprezentantami Wykonawcy s± osoby, których dane dotycz±, oraz do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osób, których dane dotycz±, przed zawarciem umowy, w tym zwi±zanych z przeprowadzeniem postêpowania, art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, o którym mowa w art. 2 ust. 2 Ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o S³u¿bie Wiêziennej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1427 z pó¼n.zm.) oraz art. 73a § 1 Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 523 z pó¼n. zm.). Monitoring obejmuje teren Zak³adu Karnego w K³odzku oraz obszar bezpo¶rednio przyleg³y, a zapisy z monitoringu s± przechowywane przez okres 7 dni;
obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
4. odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
5. w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
6. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7. dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmie ca³y czas trwania umowy;
8. przys³uguje Panu/Pani:
8.1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych,
8.2 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,
z zastrze¿eniem, ¿e skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
8.3 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, z zastrze¿eniem, ¿e prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
8.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych
w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9 nie przys³uguje Panu/Pani:
9.1 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
9.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
9.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DF.2232.5.2021.AR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane zwi±zane z przebudow± placów spacerowych w Zak³adzie Karnym w K³odzku. Zakres robót:
1.1. Rozebranie istniej±cych siatek zabezpieczaj±cych i murów dziel±cych teren na 4 pola spacerowe
1.2. Rozebranie wie¿yczki stra¿niczej.
1.3. Budowa murów wydzielaj±cych 8 nowych pól spacerowych.
1.4. Monta¿ ramp -pomostów obserwacyjnych i nowej wie¿yczki stra¿niczej.
1.5. Monta¿ siatek zabezpieczaj±cych.
1.6. Utwardzenie terenu.
1.7. Przebudowa kanalizacji deszczowej.
1.8. Przebudowa instalacji o¶wietleniowej.
1.9. Przebudowa instalacji teletechnicznej-monitoringu

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 327 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.2 Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta z najwiêksz± ³±czn± liczb± punktów „P” we wszystkich kryteriach. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± po uwzglêdnieniu wag mo¿e osi±gn±æ oferta, wynosi 100 punktów. Ocena nast±pi po zastosowaniu nastêpuj±cego wzoru arytmetycznego:
PO = C + G + T,

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym,
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy uzna ¿e Wykonawca spe³nia warunek w postêpowaniu je¿eli posiada wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych.
21.1.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
21.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
21.1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
Opis spe³nienia warunku:
1.2. Zamawiaj±cy uzna ¿e Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu je¿eli w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej 2 roboty o warto¶ci minimum 1.500.000,00 z³ brutto ka¿da zwi±zane z monta¿em konstrukcji stalowych oraz prac w technologi ¿elbetowych.
1.2. Zamawiaj±cy uzna ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu je¿eli dysponuje minimum jedn± osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy i kierownika robót budowlanych posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, która w dniu podpisania umowy bêdzie cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z ustaw± Prawo budowlane oraz ustaw± o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1-2 pkt 4, ustawy - wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
2. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Z 2020 r. Poz. 1076, 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
3. Za¶wiadczenie/a w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³atami podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
.4. Za¶wiadczenie/a albo inne dokumenty w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczaniem albo innymi dokumentami Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
5 Wykonawca którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona sk³ada o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego o których mowa w : art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP; art. 108 ust 1 pkt 6 ustawy PZP; Zamawiaj±cy w dokumentacji postêpowania za³±czy³ wzór dokumentu za³±cznik nr 7, z którego mo¿e skorzystaæ wykonawca lub mo¿e samodzielnie sporz±dziæ o¶wiadczenie którego tre¶æ bêdzie zgodna z zakresem wskazanym w ppkt 2).
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cy ofertê wspóln±.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu. Przez podmiotowe ¶rodki dowodowe Zamawiaj±cy rozumie nastêpuj±ce dokumenty:
1.1 Odpis z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencja i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
1.2 Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane o warto¶ci nie mniejszej ni¿  1.500 000,00 z³ brutto ka¿da oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ka¿da z tych robót budowlanych zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci informacje o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czy dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – za³±czniknr 5 do SWZ
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. wykaz sk³ada ka¿dy z wykonawców osobno z uwzglêdnieniem robót, w których wykonaniu wykonawca ten uczestniczy³ bezpo¶rednio i w zakresie w jakim posiada do¶wiadczenia (³±cznie dokumenty musz± potwierdzaæ spe³nienie przez Wykonawców warunku okre¶lonego przez Zamawiaj±cego w zakresie do¶wiadczenia) lub jeden z Wykonawców z uwzglêdnieniem robót, w których wykonaniu wykonawca ten uczestniczy³ bezpo¶rednio w takim zakresie aby zosta³ spe³niony warunek do¶wiadczenia okre¶lony przez zamawiaj±cego do udzia³u w postêpowaniu.
1.3 Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami. - za³±cznik nr 6 do SWZ
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. wykaz sk³ada ka¿dy z wykonawców osobno w zakresie w jakim posiada zdolno¶æ zawodow± (³±cznie dokumenty musz± potwierdzaæ spe³nienie przez Wykonawców warunku okre¶lonego przez Zamawiaj±cego w zakresie zdolno¶ci technicznej) lub jeden z Wykonawców w takim zakresie aby zosta³ spe³niony warunek zdolno¶ci zawodowej do udzia³u w postêpowaniu.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Dokumenty sk³adane przez wszystkich wykonawców:
1.1. Formularz ofertowy przygotowany przez Zamawiajacego - zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ
1.2. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
1.3. Je¿eli Wykonawca ma zamiar zleciæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcy, to musi wype³niæ i za³±czyæ do oferty za³±cznik nr 3 do SWZ Propozycja zlecenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom.
1.4. O¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie artyku³u 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ
1.5. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cych zasoby-za³±czik nr 9 do SWZ
1.6. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik
1.7. pe³nomocnictwo do reprezentowania w przypadku ubiegania siê wspólnie o zamówienie opisane w pkt 34.2.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1.Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci: 30.000,00 PLN.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
2.1 w pieni±dzu - na rachunek bankowy Zamawiaj±cego prowadzony w BGK nr 08 1010 1674 0055 5513 9120 0000 z opisem wadium do zamówienia: Realizacja zadania INWESTYCYJNEGO pn. „Przebudowa placów spacerowych w Zak³adzie Karnym w K³odzku znak sprawy: DF.2232.5.2021.AR, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniê¿nego przyjmuje siê termin uznania na rachunku Zamawiaj±cego,
2.2 w gwarancji bankowej.
2.3 w gwarancji ubezpieczeniowej,
2.4 w porêczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawcy bêd± ubiegaæ siê wspólnie o udzielenie zamówienia nale¿y ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówieñ publicznych. Niniejsze pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do dokumentacji postêpowania.
3. W stosunku do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia postanowienia i warunki zawarte w niniejszej SWZ dotycz±ce wykonawców stosuje siê odpowiednio do ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielania zaliczek na poczet wykonania przedmiotu umowy na pisemny wniosek Wykonawcy. Szczegó³y zaliczkowania wymagaj± sporz±dzenia odrêbnego uzgodnienia na podst. art. 442 ustawy PZP.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

7.3. Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian w postanowieniach zawartej umowy w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci
7.3.1. Zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo Budowlane , je¿eli s± one uzasadnione konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy.
7.3.2. Zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust 1 pkt 4 lit. 4) ustawy Prawo Budowlane, uzgodniona mo¿liwo¶æ wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, zg³aszanych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwentarskiego, pod warunkiem, ¿e zmiana ta spowodowana bêdzie okoliczno¶ciami których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili podpisania umowy i zaistnia³ymi w trakcie realizacji robót budowlanych.
7.3.3. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcê przepisów dotycz±cych stawki procentowej nale¿nego podatku VAT -je¿eli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nast±pi zmiana stawki VAT dla us³ug objêtych przedmiotem zamówienia – Strony dokonaj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego w stosunku do czê¶ci wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki VAT jeszcze nie wykonano. Zamawiaj±cy wymaga uwidocznienia w dokumentacji robót budowlanych pozycji w stosunku od której bêdzie liczona inna stawka VAT.
7.3.4. Zmiana w przypadku regulacji prawnych wprowadzonych w ¿ycie po dniu podpisania umowy, wywo³uj±cych potrzebê jej zmiany.
7.3.5. Zmiana personelu Wykonawcy
7.3.6. Rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy – w takim przypadku Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³. Wykonawcy z tego tytu³u nie przys³uguj± ¿adne dodatkowe roszczenia.
7.3.7. Zmiana terminów realizacji zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku:
7.3.7.1. Gdy wykonanie Zamówienia w pierwotnie okre¶lonym terminie nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili podpisywania umowy.
7.3.7.2. Dzia³ania si³ wy¿szych, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie Przedmiotu umowy w okre¶lonym pierwotnym terminie - termin zostanie przed³u¿ony o czas dzia³ania si³y wy¿szej oraz o czas potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania.
7.3.7.3. Zaistnienie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie prac budowlanych lub spe³nienie wymogów technologicznych – termin zostanie przed³u¿ony o czas trwania niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, uzgodniony wspólnie przez Strony.
7.3.7.4. Przerwy w dostawie pr±du, wody, fazy trwaj±ce ponad 7 dni - termin zostanie przed³u¿ony o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkody w prowadzeniu robót objêtych przedmiotem umowy, potwierdzony wspólnie przez Strony.
7.3.7.5. B³êdy w dokumentacji projektowej - termin zostanie przed³u¿ony o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkód w prowadzeniu robót objêtych przedmiotem umowy, potwierdzony wspólnie przez Strony.
7.3.7.6. Konieczno¶æ uzyskania decyzji lub uzgodnieñ, mog±cych spowodowaæ wstrzymanie robót – termin zostanie przed³u¿ony o czas niezbêdny do uzyskania wymaganych decyzji b±d¼ uzgodnieñ, potwierdzony wspólnie przez strony.
7.3.7.7. Konieczno¶æ wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz -termin zostanie przed³u¿ony o czas niezbêdny do wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz, potwierdzony wspólnie przez strony
7.3.8 Zamawiaj±cy mo¿e na wniosek Wykonawcy, dopu¶ciæ zmianê terminu wyko-nania zamówienia etapu pierwszego inwestycji w przypadkach opisanych w punkcie 7.3.7. Zamawiaj±cy w celu rozliczenia ¶rodków bud¿etowych dopuszcza wówczas wyp³atê ¶rodków finansowych za zakupione materia³y budowlane niezbêdne do wykonania przedmiotu Umowy. Wyp³ata ¶rodków za w/w materia³y, zakupione na poczet wykonania Umowy jest dopuszczalna pod warunkiem zdeponowania zakupionych materia³ów i podpisania protoko³u odbioru przez Zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-29 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 13.2. Oferty nale¿y z³o¿yæ za pomoc± dedykowanej platformy - https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-29 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.