eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Warpno › Modernizacja trzech budynków użyteczności publicznej w Nowym Warpnie



Ogłoszenie z dnia 2023-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja trzech budynków użyteczności publicznej w Nowym Warpnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWE WARPNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685438

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Zwycięstwa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Warpno

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-022

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 913129660

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nowewarpno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowewarpno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowewarpno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja trzech budynków użyteczności publicznej w Nowym Warpnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a4e5aaa-c255-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181370

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009970/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja trzech budynków użyteczności publicznej w Nowym Warpnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134958

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NW.ZP-01.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1328211,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – modernizacja Ratusza przy pl. Zwycięstwa 1 w Nowym Warpnie

Miejsce robót – Ratusz, budynek przy pl. Zwycięstwa 1 w Nowym Warpnie, działka nr 961, obręb Nowe Warpno 1. Obiekt podlegający ochronie konserwatorskiej. Wpisany do rejestru zabytków pod nr A-424 z dnia 15 listopada 1956r. r. (KI.V.-0/79/56), dawny numer rejestru – 178. Obecnie w obiekcie funkcjonuje Urząd Gminy w Nowym Warpnie.

Przedmiotem robót jest:
- wykonanie i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wejściowej,
- naprawa, remont i konserwacja elementów ścian zewnętrznych głównej części obiektu w Nowym Warpnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44511110-9 - Szpadle

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.5.5.) Wartość części: 998500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – modernizacja budynku przy ul. Wojska Polskiego 2a w Nowym Warpnie

Miejsce robót – budynek użyteczności publicznej – Sala Miejska – przy. ul. Wojska Polskiego 2a w N owym Warpnie.

Zakres robót obejmuje:
- Wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych i cokołu,
- Wykonanie izolacji poziomej ścian – iniekcja ciśnieniowa,
- Zerwanie pokrycia papowego dachu wraz z deskowaniem,
- Deskowanie wraz wyrównaniem połaci dachu,
- Osadzenie wyłazu dachowego,
- Wykonanie nowego pokrycia z blachy cynkowo-tytanowej,
- Wymiana orynnowania z blachy cynkowo-tytanowej,
- Wymiana podbitki z desek wraz z impregnacją i malowaniem,
- Przemurowanie komina – cegła klinkierowa,
- Naprawa zarysowań na ścianach,
- Uzupełnienie tynków na ścianach i cokole,
- Termoizolacja – docieplenie ścian - styropian grafit gr. 15 cm, tynk silikonowy
- Licowanie cokołu płytkami klinkierowymi,
- Wymiana stolarki drzwiowej,
- Wykonanie instalacji oświetlenia na elewacji i instalacji odgromowej wraz z pomiarami,
- Reprofilacja nawierzchni chodników w celu odprowadzenia wód opadowych,
- Montaż nowego odcinka kanalizacji deszczowej i wpięcie do istniejącej studni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 402400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – modernizacja budynku przy ul. Kościuszki 3 w Nowym Warpnie

Miejsce robót – budynek użyteczności publicznej – przy. ul. Kościuszki 3 w N owym Warpnie.

Zakres robót obejmuje:
- Termoizolacja – docieplenie ściany szczytowej i tylnej – styropian grafit gr. 15 cm, tynk silikonowy
- Naprawa i malowanie elewacji ściany frontowej,
- Licowanie cokołu płytkami klinkierowymi,
- Wymiana rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej,
- Demontaż i montaż nowych zwodów pionowych instalacji odgromowej wraz z pomiarami instalacji,
- Naprawa ściany dobudówki
- Wymiana orynnowania dobudówki z blachy cynkowo-tytanowej
- Naprawa pokrycia z papy na dobudówce,
- Malowanie ścian dobudówki,
- Dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych- łazienka i korytarz:
• rozbiórka ścianek działowych,
• likwidacja drzwi do i w łazienkach,
• zamurowanie otworów drzwiowych
• wykucie nowego otworu drzwiowego wraz z montażem nowej stolarki
• wymiana okładzin ściennych i podłogowych,
• wymiana instalacji wod-kan łazienki,
• montaż urządzeń i wyposażenia i armatury dostosowanych dla niepełnosprawnych
• wymiana instalacji elektrycznej w łazience
• likwidacja drzwi na korytarzu
• malowanie części korytarza przy łazience
• malowanie kraty – wejście na piętro

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 232800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie wpłynęła oferta na część I zadania, natomiast warunkiem finansowania ze środków publicznych było wyłonienie wykonawców na wszystkie części zamówienia - co jest niezbędnym wymogiem Programu Rządowego Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie wpłynęła oferta na część I zadania, natomiast warunkiem finansowania ze środków publicznych było wyłonienie wykonawców na wszystkie części zamówienia - co jest niezbędnym wymogiem Programu Rządowego Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie wpłynęła oferta na część I zadania, natomiast warunkiem finansowania ze środków publicznych było wyłonienie wykonawców na wszystkie części zamówienia - co jest niezbędnym wymogiem Programu Rządowego Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.