eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinBUDOWA ¦WIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z POMIESZCZENIAMI OSP W KRZECZYNIE WIELKIM - ETAP IV.



Og³oszenie z dnia 2021-09-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA ¦WIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z POMIESZCZENIAMI OSP W
KRZECZYNIE WIELKIM – ETAP IV.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA LUBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ksiêcia Ludwika I 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768403100

1.5.8.) Numer faksu: 768403140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.ug.lubin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA ¦WIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z POMIESZCZENIAMI OSP W
KRZECZYNIE WIELKIM – ETAP IV.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e1f9d9cf-1608-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00181318

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001841/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 budowa ¶wietlicy wiejskiej wraz z OSP w Krzeczynie Wielkim - etap IV

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym: https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:
1) drog± elektroniczn±: zamowienia@ug.lubin.pl
2) poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl
Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wymaga rejestracji Wykonawcy na tej platformie.
4. Rejestracja i korzystanie z Platformy.
1) Ogólne zasady korzystania z Platformy:
a) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Lubin: https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl. SZCZEGÓ£OWE ZAPISY ZAWIERA SWZ.
2) Sk³adanie oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej:
a) forma elektroniczna - patrz SWZ.
b) postaæ elektroniczna opatrzona podpisem zaufanym - patrz SWZ.
c) postaæ elektroniczna opatrzona podpisem osobistym - patrz SWZ.
5. Oferty, oraz o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PadES,
b) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
7. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.:
a) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) W³±czona obs³uga JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
8. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf , odt, ods, doc, xls, docx, xlsx, jpg, jpeg, zip, 7z, XAdES.
9. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
- Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
10. SZCZEGÓ£OWE ZAPISY ZAWIERA SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pañstwa danych osobowych, przetwarzanych w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest Gmina Lubin. W zwi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych przys³uguje Pañstwu prawo: ¿±dania dostêpu do danych, ¿±dania sprostowania danych, ograniczenia przetwarzania czy usuniecia danych o ile nie s± ju¿ niezbêdne do celów, do których zosta³y zebrane. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±: a) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp, b) spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców KRS, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000041441, REGON 017282436, NIP 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Lubin prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl, c) inne podmioty, o których mowa w Rozdziale II pkt 1 ppkt 5 SWZ. Pe³na tre¶æ klauzuli informacyjnej dot. RODO znajduje siê w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.271.44.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na wykonaniu robót wykoñczeniowych budynku w czê¶ci obejmuj±cej pomieszczenia OSP w ramach zadania pn.: BUDOWA ¦WIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z POMIESZCZENIAMI OSP W KRZECZYNIE WIELKIM, na terenie dzia³ki 306, obr. Krzeczyn Wielki.
1.1. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostêpniona ze SWZ dokumentacja techniczna, w szczególno¶ci projekt budowlany i wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz przedmiary robót.
Wymagane cechy robót budowlanych zamawiaj±cy okre¶li³ w ww. dokumentach.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy PRZEWIDUJE mo¿liwo¶æ udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Zakres tego zamówienia obejmowaæ bêdzie oko³o 30 % warto¶ci zamówienia podstawowego i polegaæ bêdzie na powtórzeniu prac podobnych do zakresu zamówienia podstawowego (powtórzeniu podobnych robót budowlanych).
Ca³kowita warto¶æ tego zamówienia zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu warto¶ci zamówienia podstawowego.
Zamówienie udzielone zostanie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy tego zamówienia.
Warunki, na jakich zostan± udzielone te roboty budowlane:
• zamówienie bêdzie mog³o byæ udzielone w przypadku gdy Zamawiaj±cy bêdzie dysponowa³ ¶rodkami finansowymi na jego realizacjê,
• umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawc±,
• cena za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê kosztorysu ofertowego, przygotowanego w oparciu o przedmiar robót, przekazany Wykonawcy przez Zamawiaj±cego,
• ceny za poszczególne pozycje kosztorysowe nie bêd± mog³y byæ wy¿sze ni¿ ceny zaproponowane w zamówieniu podstawowym, chyba ¿e Wykonawca uzasadni ich wzrost,
• przedmiot zamówienia zostanie opisany za pomoc± dokumentacji projektowej,
• termin wykonania zamówienia bêdzie proporcjonalny do zakresu zamówienia,
• wzór umowy zostanie przekazany Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji,
• Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ na przedmiot zamówienia udzielenia gwarancji na okres taki sam jak okres udzielania gwarancji w zamówieniu podstawowym,
• kary umowne bêd± przewidziane w takich samych wypadkach i w wysoko¶ci nie wy¿szej jak w umowie zawartej w postêpowaniu na zamówienie podstawowe,
• obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego bêd± uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postêpowaniu na zamówienie podstawowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy, przy wyborze oferty najkorzystniejszej, bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
A/ CENA - 60 %
B/ OKRES GWARANCJI – 40 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
A. Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli dysponuje co najmniej:
a) dysponowanie co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadaj±ce im uprawnienia, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;

b) dysponowanie co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im uprawnienia, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
c) dysponowanie co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im uprawnienia, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) O¦WIADCZENIE WYKONAWCY, potwierdzaj±ce aktualno¶æ informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego w Rozdziale IX pkt. 2 SWZ– Za³±cznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, obejmuj±:

1) WYKAZ OSÓB, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - Za³±cznik nr 4 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

3. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ.
WRAZ Z OFERT¡ WYKONAWCA JEST ZOBOWI¡ZANY Z£O¯YÆ:

1) Wype³niony formularz oferty - Za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) o¶wiadczenie, o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ – Za³±cznik nr 2 do SWZ;
3) dowód wniesienia wadium (je¿eli dotyczy);
4) Kosztorysy ofertowe, opracowane metod± uproszczon± (zgodnie z zapisami w Rozdziale XV SWZ);
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy);
6) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, oraz o¶wiadczenie tego podmiotu potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CYCH SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓ£KI CYWILNE/ KONSORCJA)

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4.  W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (o¶wiadczenie zawarte jest w Formularzu Oferty za³. do SWZ).
5.  W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. SZCZEGÓ£OWE ZAPISY ZAWIERA SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w ROZDZIALE XXII SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-30 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym: https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-30 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-29

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Termin realizacji zamówienia wynosi: do 60 dni od daty przekazania placu budowy, nie d³u¿ej ni¿ do dnia 17 grudnia 2021 r.
2. Szczegó³owe zagadnienia dotycz±ce terminu realizacji umowy uregulowane s± we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.