eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleNasadzenie i pielęgnacja drzew przy ul. Nastrojowej w Opolu



Ogłoszenie z dnia 2025-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nasadzenie i pielęgnacja drzew przy ul. Nastrojowej w Opolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Opolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: TBS Opole

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531308741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hallera 9A

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-867

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@otbs.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otbs.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nasadzenie i pielęgnacja drzew przy ul. Nastrojowej w Opolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-757ed08a-ff2b-497d-b5d3-8065b5e23780

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1080107

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1080107

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia dot. RODO zawarto w SWZ (Rozdział II Ochrona danych osobowych )

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Postanowienia dot. RODO zawarto w SWZ (Rozdział II Ochrona danych osobowych )

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-II/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Hallera 9a w Opolu w zasobach należących do spółki:
1. usługi nasadzenia przy ul. Nastrojowej 1-13 (dz. 1833, 1837 a.m 26 obręb Wójtowa Wieś): 100 drzew z gatunku grab – 38 szt., klon - 39 szt., klon jawor – 23 szt., wszystkich wymienionych o minimalnym obwodzie pnia 12 cm, mierzonym na wysokości 100 cm, w związku z realizacją decyzji nr DWO-RRŁ. 7120.31.2024.BF wydanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego oraz realizacją planu nasadzeń zastępczych;
2. Drzewa muszą być wolne od chorób i szkodników, a korzenie prawidłowo rozwinięte;
3. Oczyszczenie i wyrównanie powierzchni pod zieleń zgodnie ze sztuką ogrodniczą;
4. Wymiana podłoża i sadzenie drzew w doły z ziemią urodzajną o wymiarach dopasowanych do bryły korzeniowej oraz z zachowaniem odpowiednich odstępów oraz głębokości;
5. Zabezpieczenie drzew za pomocą 3 palów i taśm;
6. Monitorowanie pionowości drzew i ich stabilności po umocowaniu;
7. Drzewa muszą być proste, bez odrostów poniżej miejsca szczepienia, z dobrze zrośnięta koroną;
8. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej dotyczącej lokalizacji i parametrów nasadzeń;
9. Fotograficzna dokumentacja stanu nasadzeń przed odbiorem;
10. Uporządkowanie terenu i zagospodarowanie odpadów powstałych w trakcie realizacji nasadzeń;
11. Naprawa ewentualnych uszkodzeń infrastrukturalnych powstałych podczas prac nasadzeniowych;
12. Pielęgnacja gwarancyjna wykonanych nasadzeń przez 36 kolejnych miesięcy liczonych od dnia protokolarnego odbioru nasadzeń w tym podlewanie, nawożenie, przycinanie, ochrona przed szkodnikami;
13. Opracowanie szczegółowego harmonogramu pielęgnacji:

- Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia szczegółowego harmonogramu pielęgnacji, który obejmuje cały zakres działań związanych z utrzymaniem nasadzeń,
- Harmonogram musi zostać przedstawiony Zamawiającemu do zatwierdzenia co najmniej 7 dni przed zgłoszeniem zakończenia prac nasadzeniowych. Dokument ten powinien obejmować szczegółowy plan działań pielęgnacyjnych, takich jak podlewanie, nawożenie, przycinanie, kontrola stanu zdrowotnego drzew, zwalczanie szkodników i chorób,
- W harmonogramie należy uwzględnić częstotliwość wykonywania prac pielęgnacyjnych, takich jak podlewanie (szczególnie w okresach suszy), pielenie mis, nawożenie zgodne z potrzebami gleby oraz przycinanie gałęzi,
- Harmonogram pielęgnacji powinien uwzględniać regularne inspekcje stanu zdrowia drzew, w tym monitorowanie ewentualnych uszkodzeń mechanicznych, chorób czy obecności szkodników,
- W razie wykrycia problemów zdrowotnych, harmonogram musi przewidywać natychmiastowe działania naprawcze, np. usuwanie chorych gałęzi lub stosowanie odpowiednich środków ochrony roślin,
- W harmonogramie należy uwzględnić okresowe przeglądy stabilności drzew (np. palików i mocowań), które mogą wymagać naprawy lub wymiany,
- Kontrola systemu drenażowego wokół korzeni oraz sprawdzanie stanu gleby również powinny być zaplanowane w regularnych odstępach czasowych,
- W harmonogramie musi być przewidziane regularne raportowanie do Zamawiającego na temat postępów prac pielęgnacyjnych oraz wszelkich interwencji, jakie były konieczne w celu utrzymania zdrowotności nasadzeń,
- W przypadku wystąpienia jakichkolwiek odchyleń od harmonogramu, Wykonawca musi poinformować Zamawiającego i uzgodnić dalsze działania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:
a) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał minimum jedną usługę polegające na sadzeniu drzew wraz z dostawą materiału roślinnego, obejmujące co najmniej 30 szt. drzew,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 pkt 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 4 do SWZ).
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za treść oferty, prawidłowość złożonej oferty a także niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Załącznik nr 6 do SWZ – Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-16 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1080107

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-16 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.