eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodawa › Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Pomarzanach Fabrycznych - etap 2



Ogłoszenie z dnia 2023-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Pomarzanach Fabrycznych – etap 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KŁODAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019214

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: DĄBSKA 17

1.5.2.) Miejscowość: Kłodawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-650

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632730622

1.5.8.) Numer faksu: 632730688

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@klodawa.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klodawa.wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/klodawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Pomarzanach Fabrycznych – etap 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdc45bd7-aba3-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181211

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064848/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Pomarzanach Fabrycznych – etap 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093170

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4226800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz rozbudowa i modernizacja mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków o wydajności nominalnej Qdśr = 1.530 m3/d i 9.800 RLM w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Pomarzanach Fabrycznych – etap 2”.
2. Inwestycja realizowana będzie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
3. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym – dalej PFU (Załącznik Nr 7 do SWZ) zawierającej projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1679) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454) - w formie papierowej (4 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze) oraz na nośniku pendrive ( 2 egzemplarze);
2) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń dokumentacji projektowej, w zakresie wynikającym z przepisów ustaw, m.in. z dnia: 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2625 ze zm.), 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2556 ze zm.), Prawo budowlane, wraz z aktami wykonawczymi oraz wszystkich innych niewymienionych, a koniecznych i niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia dla planowanego przedsięwzięcia; zamawiający informuje, iż posiada decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach planowanego przedsięwzięcia, która jest ostateczna;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego);
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej zgodnie z PFU;
5) wykonanie obsługi geodezyjnej;
6) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie zrealizowanej inwestycji, wszystkich innych decyzji, uzgodnień i zgłoszeń niezbędnych dla pracy i eksploatacji obiektów, urządzeń i instalacji;
7) przeszkolenie obsługi.
4. Elementy technologiczne wchodzące w zakres prac:
1) Modernizacja budynku stacji odwadniania i higienizacji osadów ściekowych w następującym zakresie:
a) demontaż prasy taśmowej oraz rurociągów technologicznych i armatury w pomieszczeniu nr II budynku,
b) naprawa i uzupełnienie tynków wewnątrz budynku,
c) malowanie pomieszczeń,
d) ułożenie glazury na ścianach w pomieszczeniu nr I do wysokości 2,0 m,
e) położenie płytek podłogowych w pomieszczeniu nr I,
f) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
g) zamurowanie drzwi między pomieszczeniami nr I i nr II,
h) zamurowanie otworu w pomieszczeniu nr I zgodnie z propozycją rozwiązań wskazaną w PFU,
i) termoizolacja budynku i wykonanie nowej elewacji wraz z malowaniem,
j) wymiana instalacji wod.-kan. i co.,
k) wykonanie instalacji wentylacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
l) demontaż instalacji elektrycznej i grzewczej,
m) montaż nowej instalacji elektrycznej,
n) wymiana oświetlenia pomieszczeń.
2) Wyposażenie technologiczne budynku:
a) dostawa i montaż prasy śrubowo-talerzowej, pompy nadawy, układu roztwarzania i dozowania polielektrolitu, układu higienizacji i transportu osadu odwodnionego,
b) wykonanie rurociągu osadu z istniejącego przewodu w pomieszczeniu nr III do pomieszczenia prasy nr I,
c) wykonanie fundamentu pod silos na wapno,
d) montaż silosa o poj. min. 10 m3 wraz z przenośnikiem do pomieszczenia,
e) ciągnik o mocy min. 100 kM, z napędem przednim, wyposażony w kabinę – do zebrania osadu odwodnionego,
f) przyczepa ciągnikowa o ładowności min. 7t, długość skrzyni min. 4 mb, szerokość skrzyni min. 2,0 mb, wysokość ścian skrzyni – podwójne burty (dzielone) – 500 + 500, zawieszenie paraboliczne, system wywrotu trójstronny – do transportu osadu odwodnionego.
3) Budowa układu ścieków dowożonych:
a) wykonanie fundamentu dla stacji zlewczej,
b) wykonanie płyty ociekowej,
c) dostawa i montaż kontenerowej stacji zlewczej ścieków dowożonych,
d) budowa żelbetowego zbiornika uśredniającego ścieków dowożonych,
e) wyposażenie zbiornika uśredniającego w pompy oraz strumienicę napowietrzającą,
f) wykonanie rurociągu odprowadzającego ścieki dowożone ze stacji zlewczej do zbiornika uśredniającego,
g) wykonanie rurociągu tłocznego ze zbiornika uśredniającego do istniejącej studni rewizyjnej na kanalizacji sanitarnej wewnątrz obiektowej.
4) Wykonanie prac związanych z drogami, placem w obrębie budynku odwadniania i higienizacji osadu oraz stacji zlewczej ścieków dowożonych.
5) Przeprowadzenie rozruchu układu odwadniania i higienizacji osadu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5482298,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5482298,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5482298,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGTB Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883147489

7.3.3) Ulica: Płocka 15

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część zamówienia, którą powierzono do wykonania: branża projektowa, branża technologiczna, budowlana, drogowa, elektryczna, AKPiA, sanitarna.
Nazwa podwykonawcy: MCC S.A., pozostali podwykonawcy nie są znani na etapie składania oferty.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5482298,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.