eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzeprowadzenie usługi kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika, w jednostkach organizacyjnych Dolnośląskiej Wojewódzkiej Komendy OHP we Wrocławiu, dla uczestników projektu "Aktywni górą!"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie usługi kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika, w jednostkach organizacyjnych Dolnośląskiej Wojewódzkiej Komendy OHP we Wrocławiu, dla uczestników projektu „Aktywni górą!”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007001280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tamka 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-349

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kgohp@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohp.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pństwowa jednostka budżetowa sektora finansów publicznych, nieposiadająca osobowości prawnej

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961001269

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Wybrzeże J. Słowackiego 9

1.11.4.) Miejscowość: Wrocław

1.11.5.) Kod pocztowy: 50-413

1.11.6.) Województwo: dolnośląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: logistyka.dolnoslaska@ohp.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://dolnoslaska-bip.ohp.pl/public/?id=223890

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie usługi kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika, w jednostkach organizacyjnych Dolnośląskiej Wojewódzkiej Komendy OHP we Wrocławiu, dla uczestników projektu „Aktywni górą!”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e80799a1-dd14-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00162508/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Kreowanie wizerunku profesjonalnego pracownika - przeprowadzenie warsztatów z usługą stylisty, metamorfoza i zakup ubioru dla 1500 uczestników projektu pt. "Aktywni górą!" (POWER 2014-2020)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie dotyczy realizacji projektu pt. „Aktywni górą!” z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Działanie 1.3) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Dolnośląską Wojewódzką Komendę OHP we Wrocławiu.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e80799a1-dd14-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy eZamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy eZamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Instrukcje obsługi dotyczące platformy e-zamowienia zawarte są na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcjeinteraktywn_
category/dla-wykonawcy/
2. Korzystanie z Platformy eZamówienia jest nieodpłatne.
3. Sposób komunikacji opisuje instrukcja:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania konta, zasady i warunki korzystania z
Platformy eZamówienia określa regulamin dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu, oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” – zawierające interaktywne instrukcje.
5. Wszystkie inne szczegółowe informacje zawarte są w punkcie IX SWZ i w punkcie XIII SWZ - Opis sposobu przygotowania oferty.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DWK.KZP.271.AG-EFS.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Część nr 1
Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi polegającej na przeprowadzeniu warsztatów
z zakresu kreowania wizerunku, obejmującej zakup ubioru i metamorfozę uczestników, dla minimalnie 10 osób i maksymalnie 20 osób w miejscowości Bolesławiec
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

B. Część nr 2
Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi polegającej na przeprowadzeniu warsztatów
z zakresu kreowania wizerunku, obejmującej zakup ubioru i metamorfozę uczestników dla minimalnie 4 osób i maksymalnie 10 osób w miejscowości Góra
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

C. Część nr 3
Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi polegającej na przeprowadzeniu warsztatów
z zakresu kreowania wizerunku, obejmującej zakup ubioru i metamorfozę uczestników dla minimalnie 4 osób i maksymalnie 10 osób w miejscowości Przemków.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi polegającej na przeprowadzeniu warsztatów
z zakresu kreowania wizerunku, obejmującej zakup ubioru i metamorfozę uczestników dla minimalnie 4 osób i maksymalnie 10 osób w miejscowości Mysłakowice
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi polegającej na przeprowadzeniu warsztatów
z zakresu kreowania wizerunku, obejmującej zakup ubioru i metamorfozę uczestników dla minimalnie 4 osób i maksymalnie 10 osób w miejscowości Ziębice
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

F. Część nr 6
Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi polegającej na przeprowadzeniu warsztatów
z zakresu kreowania wizerunku, obejmującej zakup ubioru i metamorfozę uczestników dla minimalnie 4 osób i maksymalnie 9 osób w miejscowości Ząbkowice Śląskie
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

G. Część nr 7
Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi polegającej na przeprowadzeniu warsztatów
z zakresu kreowania wizerunku, obejmującej zakup ubioru i metamorfozę uczestników dla minimalnie 10 osób i maksymalnie 20 osób w miejscowości Dzierżoniów
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

H. Część nr 8
Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi polegającej na przeprowadzeniu warsztatów
z zakresu kreowania wizerunku, obejmującej zakup ubioru i metamorfozę uczestników dla minimalnie 4 osób i maksymalnie 11 osób w miejscowości Wałbrzych
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek wspólny dla wszystkich części zamówienia.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami które będą prowadziły zajęcia warsztatowe. Zamawiający wymaga, aby zajęcia warsztatowe prowadził wykwalifikowany specjalista ds. kreowania wizerunku lub wizażysta lub stylista, posiadający kwalifikacje potwierdzone uzyskanymi uprawnieniami do kreowania wizerunku osobistego (dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia o ukończeniu kursu/szkolenia). Może to być osoba mająca wykształcenie w zawodzie stylisty, wizażysty lub pokrewne np. studia kosmetologiczne, studium/technikum kosmetyczne, szkoła policealna w zakresie kreowania wizerunku, oraz musi posiadać minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w kreowaniu wizerunku, uzyskane w okresie dziesięciu lat od daty składania ofert. Doświadczenie zawodowe będzie liczone od dnia uzyskania dyplomu, certyfikatu, zaświadczenia o ukończeniu kursu/szkolenia.

W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający wymaga, żeby jeden wykładowca realizował zajęcia warsztatowe kreowania wizerunku maksymalnie w dwóch miejscowościach, ze względu na termin realizacji całego projektu i inne zajęcia realizowane w tej samej perspektywie czasowej.
Oznacza to, że w przypadku złożenia oferty na wszystkie zadania częściowe Wykonawca powinien dysponować minimum czteroma trenerami do przeprowadzenia zajęć.

Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie wstępne o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. – zał. nr 4, oraz na wezwanie Zamawiającego Wykaz osób realizujących zamówienie – zał. nr 5.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiana terminu realizacji zamówienia (rozpoczęcia lub zakończenia) – z powodu przyczyn losowych np. zmiana w harmonogramie lub zasadach realizacji projektu, w ramach którego przedmiotowe zamówienie jest realizowane, a których Wykonawca lub Zamawiający nie mógł przewidzieć, ani im zapobiec.
b) w szczególnie uzasadnionych przypadkach np. losowych (np. skargi uczestników projektu na osobę szkolącą), w każdym momencie trwania umowy, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się możliwość zmiany osób realizujących zamówienie, które zostały wykazane w wykazie osób realizujących zamówienie, pod warunkiem, że osoby te będą posiadać minimalne wymagania stawiane w warunkach udziału w postępowaniu – zgodnie z zasadami opisanymi w § 4 oraz uwzględnieniem kary umownej wskazanej w §7 ust. 7 umowy.
c) Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości osób dla każdej części z osobna, pod warunkiem że zwiększenie ilości osób będzie zgodne z zapisami zawartymi we wniosku o dofinansowanie projektu lub będzie zgodne z innymi dokumentami regulującymi realizacje projektu „Aktywni górą!”. Modyfikacja ilości osób spowoduje zmianę (zwiększenie) wysokości wynagrodzenia wykonawcy, z uwzględnieniem cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym.
d) w przypadku zmian unormowań prawnych dotyczących zmiany urzędowej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury,
e) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
f) zmiana polegająca na zmianie sposobu spełnienia świadczenia lub zakresu świadczenia może nastąpić w sytuacji wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19), lub innych chorób zakaźnych na zasadach określonych w § 11 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, należy złożyć do dnia 26.04.2023 r. do godz. 09:00 na platformie e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-26 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Zamówienie dotyczy realizacji projektu pt. „Aktywni górą!” z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Działanie 1.3) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Dolnośląską Wojewódzką Komendę OHP we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa nr KG.ZPM.012.1.59.2022 z dnia 15.11.2022 r. udzielonego przez Komendanta Głównego Ochotniczych Hufców Pracy w Warszawie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.