eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kłobucku oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestr.



Ogłoszenie z dnia 2021-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kłobucku oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestr.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kłobucki

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180754

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 13

1.4.2.) Miejscowość: Kłobuck

1.4.3.) Kod pocztowy: 42-100

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klobuck.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatklobucki.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181041

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00177294/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi dla Wydziału Komunikacji i Transportu
w Kłobucku oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
Tablice rejestracyjne muszą spełniać warunki określone:
 w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.
z 2021 r. poz.450 ze zm.),
 w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 ze zm.),
 w rozporządzeniu Ministra Transport, Budownictwa i Gospodarki Morskiej
z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 717),
 w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 547)
oraz wszelkimi obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

Szacunkowa ilość dostaw w okresie realizacji umowy będzie wynosiła:
W zakresie podstawowym:
samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe w ilości -14 000 szt.
motocyklowe w ilości - 900 szt.
motorowerowe w ilości - 500 szt.
W zakresie objętym prawem opcji:
samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe w ilości - 2 800 szt.
motocyklowe w ilości - 180 szt.
motorowerowe w ilości - 100 szt.
Minimalna wielkość dostaw:
samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe w ilości - 7 000 szt.
motocyklowe w ilości - 450 szt.
motorowerowe w ilości - 250 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

Po zmianie:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi dla Wydziału Komunikacji i Transportu
w Kłobucku oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
Tablice rejestracyjne muszą spełniać warunki określone:
 w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.
z 2021 r. poz.450 ze zm.),
 w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 ze zm.),
 w rozporządzeniu Ministra Transport, Budownictwa i Gospodarki Morskiej
z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 717),
 w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 547)
oraz wszelkimi obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

Szacunkowa ilość dostaw w okresie realizacji umowy będzie wynosiła:
W zakresie podstawowym:
samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe w ilości -14 000 szt.
motocyklowe w ilości - 900 szt.
motorowerowe w ilości - 500 szt.
W zakresie objętym prawem opcji:
samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe w ilości - 2 800 szt.
motocyklowe w ilości - 180 szt.
motorowerowe w ilości - 100 szt.
Minimalna wielkość dostaw:
samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe w ilości - 4200 szt.
motocyklowe w ilości - 270 szt.
motorowerowe w ilości - 150 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji

Przed zmianą:
4.1. Szacunkowa ilość dostaw w okresie realizacji umowy będzie wynosiła:
W zakresie podstawowym:
samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe w ilości -14 000 szt.
motocyklowe w ilości - 900 szt.
motorowerowe w ilości - 500 szt.
W zakresie objętym prawem opcji:
samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe w ilości - 2 800 szt.
motocyklowe w ilości - 180 szt.
motorowerowe w ilości - 100 szt.
Minimalna wielkość dostaw:
samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe w ilości - 7 000 szt.
motocyklowe w ilości - 450 szt.
motorowerowe w ilości - 250 szt.

4.2. Wartość zakresu podstawowego wskazana w pkt 4.1 SWZ ma jedynie charakter orientacyjny, służący do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia
i porównania ofert. Nie stanowi ona zobowiązania dla Zamawiającego do zlecenia dostaw w pełnym zakresie. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistej ilości zrealizowanych dostaw.

4.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy podczas trwania umowy pojawią się uzasadnione potrzeby realizacji dostaw w zakresie szerszym niż określony w zakresie podstawowym (pod warunkiem zabezpieczenia finansowego w budżecie Powiatu) – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego,
z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie dostawy w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.
O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie oświadczenia woli. Cena dostaw w ramach realizacji zakresu objętego opcją wynika z treści oferty wykonawcy.
4.4. Prawo opcji obejmuje prawo do zwiększenia zakresu dostawy wykonawcy
o dodatkową liczbę sztuk w ramach limitu wskazanego w pkt. 4.1 SWZ.
4.5. Wynagrodzenie Wykonawcy w ramach prawa opcji obliczane będzie według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistej ilości zrealizowanych dostaw.
4.6. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określają:
- Załącznik nr 1 do SWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
a także wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

Po zmianie:
4.1. Szacunkowa ilość dostaw w okresie realizacji umowy będzie wynosiła:
W zakresie podstawowym:
samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe w ilości -14 000 szt.
motocyklowe w ilości - 900 szt.
motorowerowe w ilości - 500 szt.
W zakresie objętym prawem opcji:
samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe w ilości - 2 800 szt.
motocyklowe w ilości - 180 szt.
motorowerowe w ilości - 100 szt.
Minimalna wielkość dostaw:
samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe w ilości - 4 200 szt.
motocyklowe w ilości - 270 szt.
motorowerowe w ilości - 150 szt.

4.2. Wartość zakresu podstawowego wskazana w pkt 4.1 SWZ ma jedynie charakter orientacyjny, służący do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia
i porównania ofert. Nie stanowi ona zobowiązania dla Zamawiającego do zlecenia dostaw w pełnym zakresie. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistej ilości zrealizowanych dostaw.

4.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy podczas trwania umowy pojawią się uzasadnione potrzeby realizacji dostaw w zakresie szerszym niż określony w zakresie podstawowym (pod warunkiem zabezpieczenia finansowego w budżecie Powiatu) – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego,
z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie dostawy w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.
O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie oświadczenia woli. Cena dostaw w ramach realizacji zakresu objętego opcją wynika z treści oferty wykonawcy.
4.4. Prawo opcji obejmuje prawo do zwiększenia zakresu dostawy wykonawcy
o dodatkową liczbę sztuk w ramach limitu wskazanego w pkt. 4.1 SWZ.
4.5. Wynagrodzenie Wykonawcy w ramach prawa opcji obliczane będzie według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistej ilości zrealizowanych dostaw.
4.6. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określają:
- Załącznik nr 1 do SWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
a także wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-09-21 10:00

Po zmianie:
2021-09-23 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-09-21 11:00

Po zmianie:
2021-09-23 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-10-20

Po zmianie:
2021-10-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.