eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaskPrzebudowa ulicy Słowiczej i ulicy Kanarkowej we Wronowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Słowiczej i ulicy Kanarkowej we Wronowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łask

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 14

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8aa3eb8d-6c08-44d5-9240-5930dc4f5c59

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Słowiczej i ulicy Kanarkowej we Wronowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8aa3eb8d-6c08-44d5-9240-5930dc4f5c59

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039601/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa ul. Kanarkowej we Wronowicach

1.1.5 Przebudowa ulicy Słowiczej we Wronowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127606

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RO.271.4.2025, RO.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przebudowa ulicy Słowiczej we Wronowicach – część I. (RO.271.4.2025):

A) Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania
pn: ”Przebudowa ulicy Słowiczej w Łasku” na działkach nr ewidencyjny 37/15, 38/34, 286, 40/10, 43/9, 46/3, 49/9, 52/2, 821, 849, 866, 896, 37/14, 38/33 obręb 28 Wronowice gm. Łask o długości ok. 415,92 m.

B) W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:
a) jezdnię o nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych o szerokości 5,5 m,
b) chodnik jednostronny z kostki betonowej o szerokości 2 m,
c) jednostronne pobocze z kruszywa łamanego,
d) zjazdy do posesji o nawierzchni z kostki betonowej,
e) odcinek kanalizacji deszczowej.

C) W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót/czynności:
− Wytyczenie geodezyjne wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą;
− Roboty ziemne i przygotowawcze;
− Roboty rozbiórkowe;
− Wycinka drzew i nasadzenia zastępcze;
− Ułożenie obrzeży oraz krawężników betonowych;
− Wykonanie nawierzchni jezdni;
− Wykonanie nawierzchni chodnika;
− Wykonanie nawierzchni zjazdów;
− Zabezpieczenie urządzeń podziemnych oraz regulacja wysokościowa urządzeń naziemnych;
− Wykonanie stałej organizacji ruchu;
− Wykonanie poboczy ulepszonych;
− Budowa sieci kanalizacji deszczowej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 1552558,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Przebudowa ulicy Kanarkowej we Wronowicach – część II. (RO.271.5.2025):

A) Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn: ”Przebudowa ulicy Kanarkowej w Łasku” na działkach nr ewidencyjny 986, 985, 896, 984, 896 obręb 28 Wronowice gm. Łask o długości ok. 389,24 m.

B) W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:
a) jezdnia o nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych o szerokości 5,5 m,
b) chodnik jednostronny z kostki betonowej o szerokości 2 m,
c) jednostronne pobocze z kruszywa łamanego,
d) zjazdy do posesji o nawierzchni z kostki betonowej,
e) odwodnienie terenu.

C) W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót/czynności:
− Wytyczenie geodezyjne wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą,
− Roboty ziemne i przygotowawcze,
− Roboty rozbiórkowe,
− Wycinka drzew i nasadzenia zastępcze,
− Ułożenie obrzeży oraz krawężników betonowych,
− Wykonanie nawierzchni jezdni,
− Wykonanie nawierzchni chodnika,
− Wykonanie nawierzchni zjazdów,
− Zabezpieczenie urządzeń podziemnych oraz regulacja wysokościowa urządzeń naziemnych,
− Wykonanie stałej organizacji ruchu,
− Wykonanie poboczy ulepszonych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 1409266,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1223700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1587163,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1223700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Włodan Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311006586

7.3.3) Ulica: Porszewice 31

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1223700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 945444,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1607084,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 945444,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMAK sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291641617

7.3.3) Ulica: Poręby 26

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 945444,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.