Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00171539/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
- 2023/BZP 00313144/01 - Wynik z dnia 2023-07-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
DZP.261.30.2023 Świadczenie specjalistycznych usług prawnych na potrzeby FRSE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010393032
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 142a
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-305
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: DZP@FRSE.ORG.PL
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.frse.org.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181001
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00171539
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
zdolność techniczna lub zawodowa:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas realizacji przedmiotu Zamówienia posiadał osoby posiadające następujące właściwości:
a) specjalista ds. zamówień publicznych, który posiada wiedzę ekspercką z zakresu prawa zamówień publicznych, w tym doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z środków UE, w szczególności w zakresie:
posiadania uprawnień adwokata lub radcy prawnego;
prowadzenia postępowań o udzielnie zamówień publicznych w projekcie
o wartości dofinansowania ze środków UE nie mniejszej 15 mln zł oraz wartości całego projektu nie mniejszej niż 60 mln złotych;
prowadzenia postępowań o udzielnie zamówień publicznych w co najmniej jednym projekcie współfinansowanym ze środków UE lub dotacji z Ministerstwa;
przeprowadzenia co najmniej 1 audytu zakończonego sporządzeniem raportu dotyczącego prawidłowości wydatkowania środków w ramach projektów współfinansowanych ze środków UE;
przygotowania co najmniej jednych wyjaśnień dla instytucji nadzorującej
w zakresie nałożenia ewentualnych korekt finansowych;
przygotowania przynajmniej jednej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień w postępowaniach dofinansowanych ze środków UE;
b) specjalista ds. pomocy publicznej, który posiada wiedzę ekspercką z zakresu pomocy publicznej i projektów współfinansowanych ze środków UE w zakresie:
posiadania uprawnień adwokata lub radcy prawnego;
reprezentowania klienta w przynajmniej jednym postępowaniu notyfikacyjnym przed Komisją Europejską w zakresie przyznania pomocy publicznej;
reprezentowania klienta przynajmniej w jednym formalnym postępowaniu wyjaśniającym prowadzonym przez Komisję Europejską w związku z domniemanym udzieleniem nielegalnej pomocy publicznej;
przygotowanie co najmniej dwóch opinii prawnych dotyczących projektów współfinansowanych ze środków UE;
przygotowanie co najmniej jednej opinii prawnej dotyczącej umowy pomiędzy
KE a Narodową Agencją (PARP, NCBR, PAIH, ARiMR lub inna) dotycząca współpracy pomiędzy tymi podmiotami;
c) specjalista ds. compliance, który posiada wiedzę ekspercką z zakresu audytów compliance:
posiada uprawnienia adwokata lub radcy prawnego;
posiada ukończony kurs Approved Compliance Officer (ACO) lub inny równoważny kurs dla oficerów compliance;
prowadził co najmniej 1 audyt zakończony sporządzeniem raportu dotyczącego prawidłowości wydatkowania środków w ramach projektów współfinansowanych ze środków UE;
d) specjalista ds. podatkowych, który posiada wiedzę ekspercką z zakresu prawa podatkowego:
posiada uprawnienia doradcy podatkowego;
sporządził co najmniej jedną opinię dotycząca prawa podatkowego na zlecenie fundacji lub organizacji pożytku publicznego;
e) specjalista ds. praw autorskich, który posiada wiedzę ekspercką z zakresu prawa autorskiego:
posiada uprawnienia adwokata lub radcy prawnego;
przygotował co najmniej dwie umowy obejmującym swym zakresem przeniesienie praw autorskich lub udzielnie licencji w projektach współfinansowanych ze środków UE.
Po zmianie:
uprawninia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej czterema osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego, (zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982r. Prawo o adwokaturze (t. jedn. Dz. U. z 2022r., poz. 1184 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 6 lipca 1982r. o radcach prawnych
(t. jedn. Dz. U. z 2022r., poz. 1166), lub prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy
z dnia 5 lipca 2002r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej
w Rzeczpospolitej Polskiej (t. jedn. Dz. U. z 2020r., poz. 823) w tym osoba ta:
a) będzie posiadać co najmniej 12 miesięczne doświadczenie zawodowe
(liczone po uzyskaniu właściwego tytułu zawodowego) w zakresie obsługi prawnej podmiotów; oraz
b) jest wpisany na listę prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych lub Okręgową Radę Adwokacką.
zdolność techniczna lub zawodowa:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas realizacji przedmiotu Zamówienia posiadał osoby posiadające następujące właściwości:
a) specjalista ds. zamówień publicznych, który posiada wiedzę ekspercką z zakresu prawa zamówień publicznych, w tym doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z środków UE, w szczególności w zakresie:
posiadania uprawnień adwokata lub radcy prawnego;
prowadzenia postępowań o udzielnie zamówień publicznych w projekcie
o wartości dofinansowania ze środków UE nie mniejszej 15 mln zł oraz wartości całego projektu nie mniejszej niż 60 mln złotych;
prowadzenia postępowań o udzielnie zamówień publicznych w co najmniej jednym projekcie współfinansowanym ze środków UE lub dotacji z Ministerstwa;
przeprowadzenia co najmniej 1 audytu zakończonego sporządzeniem raportu dotyczącego prawidłowości wydatkowania środków w ramach projektów współfinansowanych ze środków UE;
przygotowania co najmniej jednych wyjaśnień dla instytucji nadzorującej
w zakresie nałożenia ewentualnych korekt finansowych;
przygotowania przynajmniej jednej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień w postępowaniach dofinansowanych ze środków UE;
b) specjalista ds. pomocy publicznej, który posiada wiedzę ekspercką z zakresu pomocy publicznej i projektów współfinansowanych ze środków UE w zakresie:
posiadania uprawnień adwokata lub radcy prawnego;
reprezentowania klienta w przynajmniej jednym postępowaniu notyfikacyjnym przed Komisją Europejską w zakresie przyznania pomocy publicznej;
reprezentowania klienta przynajmniej w jednym formalnym postępowaniu wyjaśniającym prowadzonym przez Komisję Europejską w związku z domniemanym udzieleniem nielegalnej pomocy publicznej;
przygotowanie co najmniej dwóch opinii prawnych dotyczących projektów współfinansowanych ze środków UE;
przygotowanie co najmniej jednej opinii prawnej dotyczącej umowy pomiędzy
KE a Narodową Agencją (PARP, NCBR, PAIH, ARiMR lub inna) dotycząca współpracy pomiędzy tymi podmiotami;
c) specjalista ds. compliance, który posiada wiedzę ekspercką z zakresu audytów compliance:
posiada uprawnienia adwokata lub radcy prawnego;
posiada ukończony kurs Approved Compliance Officer (ACO) lub inny równoważny kurs dla oficerów compliance;
prowadził co najmniej 1 audyt zakończony sporządzeniem raportu dotyczącego prawidłowości wydatkowania środków w ramach projektów współfinansowanych ze środków UE;
d) specjalista ds. podatkowych, który posiada wiedzę ekspercką z zakresu prawa podatkowego:
posiada uprawnienia doradcy podatkowego;
sporządził co najmniej jedną opinię dotycząca prawa podatkowego na zlecenie fundacji lub organizacji pożytku publicznego;
e) specjalista ds. praw autorskich, który posiada wiedzę ekspercką z zakresu prawa autorskiego:
posiada uprawnienia adwokata lub radcy prawnego;
przygotował co najmniej dwie umowy obejmującym swym zakresem przeniesienie praw autorskich lub udzielnie licencji w projektach współfinansowanych ze środków UE.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SWZ
Po zmianie:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-04-19 10:00
Po zmianie:
2023-04-24 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-04-19 10:15
Po zmianie:
2023-04-24 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-05-18
Po zmianie:
2023-05-23
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KONSERWACJA WIND ORAZ PLATFORMY DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA WYDZIALE ELEKTRYCZNYM POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ
- Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia budynku geriatrii w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego" w Warszawie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowalnych dla inwestycji realizowanej przez ZDM pn.: Cz.1 Budowa drogi dla rowerów przy al. Solidarności Cz. 2 Rozbudowa ul. S. Okrzei
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Kompleksowe utrzymanie czystości w Ośrodku Hutnik w Warszawie
- Zakup usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu szkoleń dla pracowników uczelni członkowskich UNIgreen w ramach projektu UNIgreen Skills - Mobility Training Program,
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kontroli związanych z badaniem zamówień publicznych weryfikowanych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
- Obsługa prawna Gminy Wołów.
- Obsługa prawna Biura Edukacji w latach 2025-2026
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Płock
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.