Og³oszenie z dnia 2021-09-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00258379/01 - Wynik z dnia 2021-11-05
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Rokiciny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648221
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Tomaszowska 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rokiciny
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-221
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rokiciny.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rokiciny.net
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach gminnych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eabad839-15ff-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00180991
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001235/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach gminnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.rokiciny.net3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu mini portal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, kontakt z Inspektorem: iod@ekofit.pl
3) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;
4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z po¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) Obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
**W postêpowaniu o udzielenie zamówienia z³o¿enie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w a rt.18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Wykonawcy nie przys³uguje:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIK.271.9.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczna czê¶ci, jaka mo¿e zostaæ udzielona jednemu wykonawcy: 4
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Czê¶æ I – Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku Urzêdu Gminy w Rokicinach
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, monta¿ i uruchomienie fabrycznie nowej, kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 39,6 kWp, na budynku Urzêdu Gminy w Rokicinach.
Zakres przedmiotu zamówienia podzielony jest na nastêpuj±ce etapy:
1) Etap przygotowawczy i dokumentacyjny obejmuje:
a) Wykonanie dokumentacji technicznej wykonawczej i powykonawczej dotycz±cej instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbêdnymi rzutami, rysunkami oraz za³±czeniem kart katalogowych oraz wymaganych certyfikatów dopuszczaj±cych urz±dzenie do stosowania – po 2 egzemplarze,
b) Przygotowanie wniosku o zainstalowanie dwukierunkowego licznika energii elektrycznej i przekazanie podpisanego przez Gminê Rokiciny wniosku do lokalnego zak³adu energetycznego (PGE Dystrybucja). Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu potwierdzenia z³o¿enia przedmiotowego wniosku do operatora sieci dystrybucyjnej,
c) Przeprowadzenie szkolenia dla u¿ytkownika montowanego urz±dzenia w zakresie sposobu jego u¿ytkowania oraz przygotowanie i przekazanie w wersji papierowej instrukcji obs³ugi i eksploatacji,
d) Wszystkie dokumenty powinny byæ tak¿e nagrane na p³ytê CD w formacie pdf. i przekazanie Zamawiaj±cemu – 1 egzemplarz.
2) Etap wykonawczy obejmuje:
a) Zakup, dostawê, monta¿ i pod³±czenie oraz uruchomienie fabrycznie nowej, kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 39,6 kWp.
b) Niezw³oczne usuwanie przez Wykonawcê z terenu realizacji przedmiotu zamówienia zbêdnych materia³ów i odpadów,
c) W przypadku wyst±pienia jakichkolwiek zniszczeñ lub uszkodzeñ powsta³ych w toku monta¿u urz±dzeñ i wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowi±zany jest do naprawy powsta³ych uszkodzeñ i doprowadzenia sytuacji i terenu do stanu pierwotnego,
d) Przeprowadzenie rozruchu technologicznego instalacji.
3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – U¿ytkowy – za³±cznik nr 11 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Czê¶æ II – Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku Szko³y Podstawowej im. T. Ko¶ciuszki w £aznowie
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, monta¿ i uruchomienie fabrycznie nowej, kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 31,5 kWp, na budynku Szko³y Podstawowej im. T, Ko¶ciuszki w £aznowie.
Zakres przedmiotu zamówienia podzielony jest na nastêpuj±ce etapy:
1) Etap przygotowawczy i dokumentacyjny obejmuje:
a) Wykonanie dokumentacji technicznej wykonawczej i powykonawczej dotycz±cej instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbêdnymi rzutami, rysunkami oraz za³±czeniem kart katalogowych oraz wymaganych certyfikatów dopuszczaj±cych urz±dzenie do stosowania – po 2 egzemplarze,
b) Przygotowanie wniosku o zainstalowanie dwukierunkowego licznika energii elektrycznej i przekazanie podpisanego przez Gminê Rokiciny wniosku do lokalnego zak³adu energetycznego (PGE Dystrybucja). Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu potwierdzenia z³o¿enia przedmiotowego wniosku do operatora sieci dystrybucyjnej,
c) Przeprowadzenie szkolenia dla u¿ytkownika montowanego urz±dzenia w zakresie sposobu jego u¿ytkowania oraz przygotowanie i przekazanie w wersji papierowej instrukcji obs³ugi i eksploatacji,
d) Wszystkie dokumenty powinny byæ tak¿e nagrane na p³ytê CD w formacie pdf. i przekazanie Zamawiaj±cemu – 1 egzemplarz.
2) Etap wykonawczy obejmuje:
a) Zakup, dostawê, monta¿ i pod³±czenie oraz uruchomienie fabrycznie nowej, kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 31,5 kWp.
b) Niezw³oczne usuwanie przez Wykonawcê z terenu realizacji przedmiotu zamówienia zbêdnych materia³ów i odpadów,
c) W przypadku wyst±pienia jakichkolwiek zniszczeñ lub uszkodzeñ powsta³ych w toku monta¿u urz±dzeñ i wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowi±zany jest do naprawy powsta³ych uszkodzeñ i doprowadzenia sytuacji i terenu do stanu pierwotnego,
d) Przeprowadzenie rozruchu technologicznego instalacji.
3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – U¿ytkowy – za³±cznik nr 12 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Czê¶æ III – Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku OSP w £aznowie
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, monta¿ i uruchomienie fabrycznie nowej, kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 4,95 kWp, na budynku OSP w £aznowie.
Zakres przedmiotu zamówienia podzielony jest na nastêpuj±ce etapy:
1) Etap przygotowawczy i dokumentacyjny obejmuje:
a) Wykonanie dokumentacji technicznej wykonawczej i powykonawczej dotycz±cej instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbêdnymi rzutami, rysunkami oraz za³±czeniem kart katalogowych oraz wymaganych certyfikatów dopuszczaj±cych urz±dzenie do stosowania – po 2 egzemplarze,
b) Przygotowanie wniosku o zainstalowanie dwukierunkowego licznika energii elektrycznej i przekazanie podpisanego przez Gminê Rokiciny wniosku do lokalnego zak³adu energetycznego (PGE Dystrybucja). Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu potwierdzenia z³o¿enia przedmiotowego wniosku do operatora sieci dystrybucyjnej,
c) Przeprowadzenie szkolenia dla u¿ytkownika montowanego urz±dzenia w zakresie sposobu jego u¿ytkowania oraz przygotowanie i przekazanie w wersji papierowej instrukcji obs³ugi i eksploatacji,
d) Wszystkie dokumenty powinny byæ tak¿e nagrane na p³ytê CD w formacie pdf. i przekazanie Zamawiaj±cemu – 1 egzemplarz.
2) Etap wykonawczy obejmuje:
a) Zakup, dostawê, monta¿ i pod³±czenie oraz uruchomienie fabrycznie nowej, kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 4,95 kWp.
b) Niezw³oczne usuwanie przez Wykonawcê z terenu realizacji przedmiotu zamówienia zbêdnych materia³ów i odpadów,
c) W przypadku wyst±pienia jakichkolwiek zniszczeñ lub uszkodzeñ powsta³ych w toku monta¿u urz±dzeñ i wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowi±zany jest do naprawy powsta³ych uszkodzeñ i doprowadzenia sytuacji i terenu do stanu pierwotnego,
d) Przeprowadzenie rozruchu technologicznego instalacji.
3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – U¿ytkowy – za³±cznik nr 13 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Czê¶æ IV – Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku po by³ym gimnazjum w Popielawach.
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, monta¿ i uruchomienie fabrycznie nowej, kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 20,70 kWp, na budynku po by³ym gimnazjum w Popielawach.
Zakres przedmiotu zamówienia podzielony jest na nastêpuj±ce etapy:
1) Etap przygotowawczy i dokumentacyjny obejmuje:
a) Wykonanie dokumentacji technicznej wykonawczej i powykonawczej dotycz±cej instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbêdnymi rzutami, rysunkami oraz za³±czeniem kart katalogowych oraz wymaganych certyfikatów dopuszczaj±cych urz±dzenie do stosowania – po 2 egzemplarze,
b) Przygotowanie wniosku o zainstalowanie dwukierunkowego licznika energii elektrycznej i przekazanie podpisanego przez Gminê Rokiciny wniosku do lokalnego zak³adu energetycznego (PGE Dystrybucja). Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu potwierdzenia z³o¿enia przedmiotowego wniosku do operatora sieci dystrybucyjnej,
c) Przeprowadzenie szkolenia dla u¿ytkownika montowanego urz±dzenia w zakresie sposobu jego u¿ytkowania oraz przygotowanie i przekazanie w wersji papierowej instrukcji obs³ugi i eksploatacji,
d) Wszystkie dokumenty powinny byæ tak¿e nagrane na p³ytê CD w formacie pdf. i przekazanie Zamawiaj±cemu – 1 egzemplarz.
2) Etap wykonawczy obejmuje:
a) Zakup, dostawê, monta¿ i pod³±czenie oraz uruchomienie fabrycznie nowej, kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 20,70 kWp.
b) Niezw³oczne usuwanie przez Wykonawcê z terenu realizacji przedmiotu zamówienia zbêdnych materia³ów i odpadów,
c) W przypadku wyst±pienia jakichkolwiek zniszczeñ lub uszkodzeñ powsta³ych w toku monta¿u urz±dzeñ i wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowi±zany jest do naprawy powsta³ych uszkodzeñ i doprowadzenia sytuacji i terenu do stanu pierwotnego,
d) Przeprowadzenie rozruchu technologicznego instalacji.
3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – U¿ytkowy – za³±cznik nr 14 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e warunek w ww. zakresie zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ w sposób nale¿yty minimum jedno zadanie, polegaj±ce na dostawie i monta¿u minimum jednej instalacji fotowoltaicznej o mocy co najmniej 3 kWp, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty . Warunek dotyczy czê¶ci I, II, III, IV.
UWAGA: Wykonawca mo¿e wykazaæ siê do¶wiadczeniem tak¿e wówczas, je¿eli realizowa³ wymagane zamówienie zarówno w formule robót budowlanych jak i w formule dostaw z monta¿em.
2. Je¿eli Wykonawca wykazuje do¶wiadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiaj±cy nie dopuszcza, aby Wykonawca polega³ na do¶wiadczeniu grupy Wykonawców, której by³ cz³onkiem, je¿eli faktycznie i konkretnie nie wykonywa³ wykazywanego zakresu prac. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do Wykonawcy o wyja¶nienia
w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowi±zków czy wystawionych przez Wykonawcê faktur.
3. W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych kwoty wyra¿one w innych walutach ni¿ PLN, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez narodowy Bank Polski w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
4. Sposób wykazania warunków udzia³u w postêpowaniu wskazano w pkt. IX SWZ
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego o którym mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. – za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2) W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Wszelka korespondencja kierowana bêdzie wy³±cznie do podmiotu wystêpuj±cego jako pe³nomocnik.
4) Wykonawcy wspólne ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ka¿dy z Wykonawców sk³ada aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – za³±cznik nr 3 do SWZ oraz o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – za³±cznik nr 2 do SWZ. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± w ofercie o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy mog± nast±piæ z zachowaniem uregulowañ zawartych w art. 454 i 455 ustawy Pzp i wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ zawartej umowy bez prowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w nastêpuj±cych przypadkach:
1) W uzasadnionych przypadkach, których nie mo¿na by³o przewidzieæ przed zawarciem umowy a w szczególno¶ci, gdy zajdzie konieczno¶æ dokonania zmian w projekcie budowlanym, oraz w przypadku przekroczenia terminów wydawania przez organy administracji decyzji i zezwoleñ, wyst±pienia znalezisk archeologicznych, wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, geologicznych, hydrologicznych, nieprzewidzianych kolizji z urz±dzeniami infrastruktury, w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub w innych okoliczno¶ciach niezale¿nych od Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, kiedy konieczna bêdzie zmiana terminu realizacji umowy. Zamawiaj±cy na pisemny wniosek Wykonawcy mo¿e wówczas przed³u¿yæ termin realizacji zamówienia;
2) Gdy zajdzie uzasadniona konieczno¶æ ograniczenia lub rezygnacji z czê¶ci umownego zakresu robót, Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia wynagrodzenia umownego Wykonawcy poprzez korektê warto¶ci rycza³towej przedmiotu umowy po cenach i stawkach wynikaj±cych z kosztorysu ofertowego Wykonawcy.
3) Gdy zajdzie uzasadniona konieczno¶æ wykonania robót zamiennych maj±cych s³u¿yæ w³a¶ciwej realizacji zamówienia, Zamawiaj±cy ma prawo zmiany umówionego wynagrodzenia wynikaj±cego z porównania rozmiaru i warto¶ci robót zamiennych z robotami przewidzianymi do realizacji w dokumentacji projektowej i zawartej umowie z zastrze¿eniem nie podwy¿szenia ceny ofertowej, która bêdzie stanowiæ maksymaln± kwotê umówionego wynagrodzenia Wykonawcy.
4) W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) wynagrodzenie netto Wykonawcy pozostanie bez zmian, a kwota podatku VAT i wynagrodzenie brutto zostanie odpowiednio skorygowane zgodnie z aktualnie obowi±zuj±cymi przepisami podatkowymi.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-01 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-01 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-30
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
UWAGA: Zaoferowane urz±dzenia i panele fotowoltaiczne powinny mieæ d³ugo¶æ gwarancji producenta nie krótsz± ni¿ jest zapisana w Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê oferuje na roboty budowlano – monta¿owe d³ugo¶æ gwarancji i rêkojmi wymagan± przez Zamawiaj±cego ( w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy tj. 60 miesiêcy, 72 miesi±ce lub 84 miesi±ce).INNE PRZETARGI ROKICINY
- Instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na ujêciu wody
- Cyberbezpieczny Samorz±d w Gminie Rokiciny
wiêcej: przetargi ROKICINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnêtrznymi instalacjami w budynku oraz infrastruktur± towarzysz±c± i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposa¿enie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie - Pañstwowego Instytutu Badawczego Oddzia³u w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkañ zlokalizowanych na 2 piêtrze budynku przy ul. Góry ¦w. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





