Ogłoszenie z dnia 2021-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00167008/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-01
- 2021/BZP 00176993/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-10
- 2021/BZP 00280273/01 - Wynik z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi Czasław-Książ Śląski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otyń
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000548471
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Otyń
1.4.3.) Kod pocztowy: 67-106
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.7.) Numer telefonu: 68 355 94 00
1.4.8.) Numer faksu: 68 355 94 01
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@otyn.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otyn.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180966
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00167008/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne do zgodnej z umową realizacji robót, polecać Wykonawcy dokonywanie takich zmian jakościowych i ilościowych, jakie będą niezbędne dla wykonania przedmiotu umowy, a Wykonawca powinien wykonać każde z poniższych poleceń:
1) zwiększyć lub zmniejszyć ilość robót objętych formularzem cenowym;
2) zaniechać wykonania części robót objętych formularzem cenowym;
3) wykonać roboty nie objęte formularzem cenowym a ujęte w dokumentacji projektowej;
4) wykonać rozwiązania zamienne w stosunku do przedstawionych w STWiORB, dokumentacji technicznej lub opisach przedmiotu zamówienia.
2. Podstawą wprowadzenia zmian opisanych w ust. 1 pkt. 1 i 2 będzie pisemna akceptacja Zamawiającego.
3. Podstawą wprowadzenia zmian opisanych w ust. 1 pkt. 3 i 4 będą stanowiły protokoły konieczności.
4. Wydane przez Zamawiającego polecenia, o których mowa w ust. 1 nie unieważniają w jakiejkolwiek mierze umowy, jednak skutki tych poleceń mogą stanowić podstawę do zmiany - na wniosek Wykonawcy - terminu zakończenia robót albo zawarcia aneksu do umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym. Wykonanie robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym nie wymaga zawarcia odrębnej umowy.
§ 15
1. Jeżeli roboty wynikające z poleceń wprowadzonych postanowieniami § 14 ust. 1 umowy, są tożsame z opisami pozycji w formularzu cenowym, ich cena jednostkowa określona w formularzu cenowym zostanie przyjęta do wyliczenia wysokości wynagrodzenia.
2. Jeżeli roboty wynikające z poleceń wprowadzonych postanowieniami § 14 ust. 1 umowy, nie odpowiadają opisowi pozycji w formularzu cenowym Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Zamawiającego kalkulację ceny jednostkowej tych robót. Cena jednostkowa elementu nie może być wyższa od aktualnych średnich cen robocizny, materiałów, sprzętu i transportu w cenniku SEKOCENBUD w miesiącu, w którym kalkulacja jest sporządzana.
3. Wynagrodzenie za roboty dodatkowe z ust. 2 i roboty zamienne ustalone zostanie w drodze negocjacji ceny i ewentualnie zawarcia aneksu do Umowy.
§ 16
1. Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z przepisami art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza również zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy (tj. rozpoczęcia i zakończenia) w sytuacji:
a) wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie robót bądź w znaczny sposób je spowalniający tj.: niesprzyjające warunki atmosferze (np.: długotrwałe opady deszczu, mróz, porywiste wiatry), klęski żywiołowe (np.: powódź, huragan, trzęsienie ziemi), niepokoje lub strajk spowodowany przez osoby inne niż personel Wykonawcy; wyczerpanie limitu środków na dany rok lub nieprzewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającego;
b) ujawnienia odkryć archeologicznych wymagających przeprowadzenia badań ratowniczych;
c) ujawnienia niewybuchów i niewypałów wymagających wstrzymania robót i dokonania ich usunięcia przez specjalistyczne służby;
d) wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego;
e) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń, technologii robót, wprowadzenia dodatkowych elementów drogi takich jak: zjazdy, chodniki, bariery ochronne, zatoki autobusowe, przebudowa nieprzewidzianych w dokumentacji urządzeń kolidujących z realizowaną inwestycją lub wprowadzenie robót zamiennych;
Pozostał zakres zmian określono w załączniku nr 6 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
Po zmianie:
1. Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne do zgodnej z umową realizacji robót, polecać Wykonawcy dokonywanie takich zmian jakościowych i ilościowych, jakie będą niezbędne dla wykonania przedmiotu umowy, a Wykonawca powinien wykonać każde z poniższych poleceń:
1) zwiększyć lub zmniejszyć ilość robót objętych formularzem cenowym. Minimalna gwarantowana wartość świadczenia strony tj. Wykonawcy wynosi 85% wartości wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 1 umowy;
2) zaniechać wykonania części robót objętych formularzem cenowym;
3) wykonać roboty nie objęte formularzem cenowym a ujęte w dokumentacji projektowej;
4) wykonać rozwiązania zamienne w stosunku do przedstawionych w STWiORB, dokumentacji technicznej lub opisach przedmiotu zamówienia.
2. Podstawą wprowadzenia zmian opisanych w ust. 1 pkt. 1 i 2 będzie pisemna akceptacja Zamawiającego.
3. Podstawą wprowadzenia zmian opisanych w ust. 1 pkt. 3 i 4 będą stanowiły protokoły konieczności.
4. Wydane przez Zamawiającego polecenia, o których mowa w ust. 1 nie unieważniają w jakiejkolwiek mierze umowy, jednak skutki tych poleceń mogą stanowić podstawę do zmiany - na wniosek Wykonawcy - terminu zakończenia robót albo zawarcia aneksu do umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym. Wykonanie robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym nie wymaga zawarcia odrębnej umowy.
§ 15
1. Jeżeli roboty wynikające z poleceń wprowadzonych postanowieniami § 14 ust. 1 umowy, są tożsame z opisami pozycji w formularzu cenowym, ich cena jednostkowa określona w formularzu cenowym zostanie przyjęta do wyliczenia wysokości wynagrodzenia.
2. Jeżeli roboty wynikające z poleceń wprowadzonych postanowieniami § 14 ust. 1 umowy, nie odpowiadają opisowi pozycji w formularzu cenowym Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Zamawiającego kalkulację ceny jednostkowej tych robót. Cena jednostkowa elementu nie może być wyższa od aktualnych średnich cen robocizny, materiałów, sprzętu i transportu w cenniku SEKOCENBUD w miesiącu, w którym kalkulacja jest sporządzana.
3. Wynagrodzenie za roboty dodatkowe z ust. 2 i roboty zamienne ustalone zostanie w drodze negocjacji ceny i ewentualnie zawarcia aneksu do Umowy.
§ 16
1. Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z przepisami art. 455 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza również zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy (tj. rozpoczęcia i zakończenia) w sytuacji:
a) wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie robót bądź w znaczny sposób je spowalniający tj.: niesprzyjające warunki atmosferze (np.: długotrwałe opady deszczu, mróz, porywiste wiatry), klęski żywiołowe (np.: powódź, huragan, trzęsienie ziemi), niepokoje lub strajk spowodowany przez osoby inne niż personel Wykonawcy; wyczerpanie limitu środków na dany rok lub nieprzewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającego;
b) ujawnienia odkryć archeologicznych wymagających przeprowadzenia badań ratowniczych;
c) ujawnienia niewybuchów i niewypałów wymagających wstrzymania robót i dokonania ich usunięcia przez specjalistyczne służby;
d) wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego;
e) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń, technologii robót, wprowadzenia dodatkowych elementów drogi takich jak: zjazdy, chodniki, bariery ochronne, zatoki autobusowe, przebudowa nieprzewidzianych w dokumentacji urządzeń kolidujących z realizowaną inwestycją lub wprowadzenie robót zamiennych;
Pozostał zakres zmian określono w załączniku nr 6 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 71/3 obręb Młodzieszyn
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wilczkowicach Górnych w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.