Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00098205/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Usługi
            Wykonanie pomiarów kontrolnych poziomu hałasu dla zadania pn.: 
„Przebudowa/rozbudowa DW 894 na odcinku Hoczew – Polańczyk”    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9da05c9-ad24-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie pomiarów kontrolnych poziomu hałasu dla zadania pn.:„Przebudowa/rozbudowa DW 894 na odcinku Hoczew – Polańczyk”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9da05c9-ad24-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060787/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Wykonanie pomiarów kontrolnych hałasu w ramach zadania: "Przebudowa/rozbudowa DW 895 na odcinku Hoczew - Polańczyk"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098205
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WOŚ/3/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            Celem opracowania jest wykonanie pomiarów kontrolnych poziomu hałasu dla zadania pn.: „Przebudowa/rozbudowa DW 894 na odcinku Hoczew – Polańczyk” w tym w szczególności w zakresie sprawdzenia skuteczności zastosowanych rozwiązań mających na celu ochronę terenów wymagających ochrony przed ponadnormatywnym oddziaływaniem akustycznym. Pomiary hałasu należy przeprowadzić we wszystkich receptorach zlokalizowanych przy zabudowie podlegającej ochronie akustycznej, które zostały określone w OPZ.
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik do SWZ.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 90714500-0 - Usługi kontroli jakości środowiska
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22017,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22017,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKKOM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762228495
7.3.3) Ulica: ul. dr Józefa Babińskiego 71 b
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-394
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22017,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:                        w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
            
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do realizacji zajęć dydaktycznych prowadzonych na Wydziałach UR
 - Usługa polegająca na kompleksowej eksploatacji i konserwacji fontanny multimedialnej przy Al. Lubomirskich w Rzeszowie
 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego
 - Postępowanie administracyjne na tle ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem doręczeń w zakresie dokumentów elektronicznych.
 - Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia z montażem do RDW Lubaczów w 2025 roku (w ramach zadania - Budowa budynku administracyjnego BM Lisie Jamy - nowa siedziba RDW).
 - Zakup robota przemysłowego dedykowanego do obróbki i gratowania elementów odlewanych
 
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





