Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00147147/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OPRYSKÓW PRZECIWKO KOMAROM, KLESZCZOM I MESZKOM NA TERENIE MIASTA ZIELONA GÓRA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369088434
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zjednoczenia 110C
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dz.zamowien-pub@zgk.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_zielonagora1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OPRYSKÓW PRZECIWKO KOMAROM, KLESZCZOM I MESZKOM NA TERENIE MIASTA ZIELONA GÓRA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5ddc479-5db6-47c5-a6e1-8989cff9d0b1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180414
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147147
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.260.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 135626,65 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44154,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie trzech oprysków na terenie miasta Zielona Góra: dwa razy w roku opryski naziemne przeciw komarom, kleszczom i meszkom oraz wczesną wiosną oprysk zbiorników wodnych przeciw larwom komarów.
Oprysk I oraz II oprysk naziemny przeciw kleszczom, komorom i meszkom – szczegółowy wykaz terenów do oprysków Załącznik nr 8 do SWZ.
Oprysk III Oprysk zbiorników wodnych przeciw larwom komarów – szczegółowy wykaz zbiorników do oprysków Załącznik nr 8 do SWZ.
W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do:
−przeprowadzenia monitoringu zbiorników wodnych,
−przeprowadzenia akcji informacyjnej na terenie ogródków działkowych, poprzez umieszczenie w miejscu publicznym informacji, w jaki sposób użytkownicy działek mogą walczyć z komarami w zbiornikach wodnych znajdujących się na terenie działek -wzór informacji dla działkowiczów stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
Zamawiający wymaga aby, Wykonawca który będzie realizował usługi zobowiązany był dysponować osobą/lub osoba wykonująca opryski posiadała certyfikat potwierdzający szkolenie z zakresu wykonywania oprysków przeciwko komarom (i/lub kleszczom) / certyfikat potwierdzający szkolenie z zakresu zwalczania komarów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90670000-4 - Usługi w zakresie dezynfekcji oraz tępienia szkodników na obszarach miejskich lub wiejskich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45248,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61076,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45248,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PESTOKIL EKO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8993011035
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 53-126
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45248,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w ramach Społecznej Inicjatywy Mieszkaniowej KZN-Lubuskie Trójmiasto przy ul. Zawadzkiego-Zośki w Nowej Soli (dz. nr 1137/2, 1137/3 obr. 0002)
- Remont budynku nr 25 zlokalizowanego na terenie RZI w Zielonej Górze przy ul. Zdrojowej 17
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Termomodernizacja budynku SP nr 10 i termomodernizacja budynku LO nr VII oraz rozbudowa ZSMS o łącznik i budowa drogi pożarowej
- Dostawa sprzętu medycznego - zestaw wysiłkowy z holterami EKG i ciśnieniowymi.
- Dostawa oraz wdrożenie przełączników sieci Ethernet.
- Sukcesywne dostawy asortymentu do zabiegów endoskopowych
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.