Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00115587/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
- 2025/BZP 00121191/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu specjalnego na potrzeby Straży Miejskiej w Nakle nad Notecią
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523867901
1.5.8.) Numer faksu: 523867902
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10646651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu specjalnego na potrzeby Straży Miejskiej w Nakle nad Notecią2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78e07f20-9e10-4b79-a3a2-1a8ba944c354
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180338
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043249/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup samochodu specjalnego na potrzeby Straży Miejskiej w Nakle nad Notecią
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115587
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 143719,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego samochodu osobowego z zabudową przeznaczoną do przewożenia osób zatrzymanych / przestrzenią ładunkową , zasilanego benzyną, kolor lakieru srebrny.
Podstawowe parametry techniczne pojazdu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia
rok produkcji: 2024/2025,
rodzaj: samochód osobowy – radiowóz z zabudową przeznaczoną do przewożenia osób zatrzymanych / przestrzenią ładunkową,
nadwozie koloru srebrnego oklejone zgodne z wytycznymi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2024 r. poz. 502 ze zm.) – Emblemat SM stanowi załącznik Nr 4 do SWZ.
zainstalowana i podłączona niskoprofilowa belka sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej na samochodzie z niebieskimi kloszami z przodu pojazdu z możliwością podawania komunikatów głosowych zgodnie z zapisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2018r., poz. 1990), dodatkowo lampy LED błyskowe ostrzegawcze koloru niebieskiego 2 z przodu pojazdu w osłonie chłodnicy;
zamontowana radiostacja z zakodowaną częstotliwością podaną przez zamawiającego.
Charakterystyka zabudowy pojazdu
Szczelnie wydzielona przestrzeń dla 2-osób zatrzymanych /przestrzeń ładunkowa /z możliwością podglądu wnętrza przedziału dla osób ujętych z przedziału pasażerskiego – szyba.
Wymagania dla przestrzeni dla osób zatrzymanych / przestrzeni ładunkowej pojazdu:
min. wysokość 1200mm jednak nie mniej niż 850mm nad siedziskami, głęboka od 800-1000mm,
dwa miejsca dla osób zatrzymanych / plastikowe siedzenia z odpornego na uszkodzenia materiału bez ostrych krawędzi wyposażone w uchwyty do mocowania kajdanek usytuowane tyłem do jazdy pojazdu,
powierzchnia sufitu i ścian pokryta łatwo zmywalnym laminatem / łatwo zmywalną powłoką poliuretanową typu Speedliner lub pokrewne, podłoga antypoślizgowa, zapewniająca odpływ wody na zewnątrz pojazdu podczas mycia myjką ciśnieniową
wewnętrzna krata tylna uniemożliwiająca kontakt przewożonych osób zatrzymanych z drzwiami tylnymi pojazdu (min 1000mm szerokości i wkładką patentową),
wentylator nawiewno - wywiewny zamontowany w suficie osłonięty siatką włączany w kabinie kierowcy,
światło sufitowe lub boczne włączane w kabinie kierowcy i zabezpieczone przed zniszczeniem,
drzwi tylne (bagażnik) dwuskrzydłowe rozwierane.
Informacje dodatkowe w zakresie opisu przedmiotu zamówienia
Elektryczna blokada drzwi - zapis dotyczy zamykania i blokady drzwi w pojeździe:
- przez kierowcę wewnątrz pojazdu - podczas postoju lub jazdy,
- po opuszczeniu auta za pomocą kluczyka.
Dopuszcza się blokowanie drzwi po ruszeniu auta z miejsca. Pkt 29 OPZ - dotyczy samej funkcji, nie sposobu jej aktywacji.
Zakres pracy radiostacji 140-174 MHz natomiast radiostacja zamontowana w samochodzie z zakodowanym kanałem o częstotliwości 147,93750 MHz.
Zamawiający dopuszcza rejestrację dwuetapową pojazdu – rejestracja samochodu bazowego na fabrycznej homologacji, następnie zmiana homologacji na pojazd specjalny po wykonaniu zabudowy i dokonanie odpowiedniego wpisu do dowodu rejestracyjnego
Warunki płatności dla dostawy pojazdu nie ulegają zmianie, płatność nastąpi jedną fakturą w terminie do 14 dni od wystawienia faktury po dokonaniu przez Zamawiającego odbioru jakościowego dostarczonego przez Wykonawcę kompletnego pojazdu wraz z dokumentacją homologacji dla pojazdu i zabudowy oraz pozostałymi dokumentami umożliwiającymi zarejestrowanie pojazdu jako pojazdu specjalnego na Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34100000-8 - Pojazdy silnikowe
34144700-5 - Pojazdy użyteczności publicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DDB Auto Bogacka Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551672421
7.3.3) Ulica: Mieszka I 30
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-008
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
AKORD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
UL. KAZIMIERZA PUŻAKA 2/10
Warszawa 02-495
NIP: 5223064465
Adaptacja pojazdu na potrzeby Straży Miejskiej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DDB AUTO BOGACKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DDB AUTO BOGACKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 1 samochodu osobowego
- Dostawa samochodu uprzywilejowanego typu mikrobus
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Łodzi.
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Powiatu Lidzbarskiego"
- Zakup samochodu do przewozu dzieci dla Gminnego Zarządu Oświaty
- Dostawa elektrycznego samochodu osobowego do przewożenia urządzeń do kontroli jakości powietrza w ramach realizacji projektu "Mazowsze bez smogu".
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.