eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczew › Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2709W Żanęcin - Dziechciniec w miejscowości Żanęcin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2709W Żanęcin – Dziechciniec w miejscowości Żanęcin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36

1.5.2.) Miejscowość: Karczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2709W Żanęcin – Dziechciniec w miejscowości Żanęcin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53f19c4d-ddb7-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180333

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060167/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2709W Żanęcin – Dziechciniec w miejscowości Żanęcin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/391974

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej:
„Platforma”) pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64
ustawy.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie
Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym
https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej),
akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ul. Bohaterów
Westerplatte 36, 05-480 Karczew tel. 22 780 64 21
• inspektorem ochrony danych osobowych w Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku jest Pani Daria Bartnicka, email: iod@powiat-
otwocki.pl ,
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843),
dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania
ub uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art 18 ust 1 rozporządzenia 206/679, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP/P-09/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje rozbudowę drogi powiatowej Nr 2709W Żanęcin – Dziechciniec od km
0+000 do km 1+169 gmina Wiązowna, powiat otwocki w zakresie budowy ścieżki pieszo –
rowerowej, budowy odwodnienia, usunięcia kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia
terenu, budowy kanału technologicznego, budowy i przebudowy zjazdów indywidualnych
i publicznych, usunięcia drzew oraz budowy dwóch przepustów
2) W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót:
a) Wykonanie robót rozbiórkowych polegających na rozebraniu:
- nawierzchni bitumicznych około 500 m 2
- nawierzchni z kostki brukowej około 190 m 2 ,
- ogrodzeń wraz z bramą i furtką około 710 mb,
- dwóch obiektów mostowych,
b) Budowę ścieżki pieszo-rowerowej o szerokości 3 m
c) Przebudowę i budowę zjazdów indywidualnych o nawierzchni bitumicznej z kostki
betonowej o gr. 8 cm koloru czerwonego typu podwójne T (behaton), - zjazdy istniejące należy dostosować do szerokości bram, przy czym nie mogą posiadać
szerokości jezdni większej niż szerokość jezdni drogi powiatowej,
- zjazdy projektowane (nowe) będą posiadać szerokość jezdni przy zjazdach
indywidualnych min. 3 m, zaś przy zjazdach publicznych min. 3,5 m wraz z
obustronnymi poboczami, przy czym szerokość jezdni będzie nie większa niż szerokość
jezdni drogi powiatowej
- w rejonie zjazdów należy obniżyć krawężnik do poziomu jezdni
d) Budowę odwodnienia nawierzchni jezdni i ścieżki pieszo – rowerowej będzie
realizowane powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do
rowów oraz wpustami pod chodnikowymi do drenażu francuskiego – drenaż francuski
wykonany pod ścieżką pieszo – rowerową, wypełniony kruszywem w geowłókninie.
e) Wykonanie przepustów po drogą
f) Poszerzenia nawierzchni jezdni oraz nowej nawierzchni jezdni na przebudowanym
przepuście,
g) Przebudowa sieci teletechnicznej,
h) Przebudowa sieci elektroenergetycznej
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej
rozbudowy drogi powiatowej Nr 2709W Żanęcin – Dziechciniec od km 0+000 do km 1+169
gmina Wiązowna, powiat otwocki
4) UWAGA: Wszystkie elementy BRD, które zostały wskazane w projekcie Stałej Organizacji
Ruchu jako do przestawienia lub jako istniejące wymienić na nowe,
5) UWAGA: na Wykonawcy spoczywa obowiązek zawarcia w imieniu Zamawiającego
umów na usunięcie kolizji z gestorami sieci,
6) UWAGA: Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem kolizji i zawarciem
umów na usunięcie kolizji z gestorami sieci,
7) UWAGA: Wykonawca z imieniu Zamawiającego uzyska decyzję zezwalającą na
użytkowanie,
8) UWAGA: Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia niesprzyjających
warunków atmosferycznych tj. ciągłych opadów śniegu lub deszczu, niskich temperatur
powietrza w okresie od 1 grudnia 2023 r. do 31 marca 2024 r. na wniosek Zamawiającego
lub Inspektora roboty zostaną wstrzymane na czas niekorzystnych warunków
atmosferycznych, a Wykonawca nie może rościć z tego tytułu żadnych roszczeń w
szczególności przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca
zobowiązany jest do zaplanowania prac biorąc pod uwagę powyższy okres tak aby
przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie.
9) UWAGA: WYKONAWCA ZOBOWIĄZANA JEST DO WYKONANIA W MIEJSCE
ROZEBRANYCH OGRODZEŃ NOWYCH OGRODZEŃ W SYSTEMIE PANELOWYM lub
przestawienie istniejących ogrodzeń oraz wykonawca jest zobowiązany do
przestawienia istniejących bram i furtek
10) Po przekazaniu terenu budowy Wykonawca bierze odpowiedzialność za jego prawidłowe
zabezpieczenie co jest równoznaczne z prawidłowym jego zabezpieczeniem i utrzymaniem
również w okresie zimowym oraz zabezpieczeniem rozpoczętych robót przed ich
degradacją;
11) Wykonawca przed wprowadzeniem organizacji ruchu zobowiązany jest do powiadomienia
o tym fakcie powiatowego inżyniera ruchu,
12) Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji
bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany
jest do opracowania, uzyskania stosownego zatwierdzenia oraz wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu na czas budowy. Po zakończonych robotach Wykonawca wprowadzi
stałą organizację ruchu
13) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów
pochodzących z rozbiórki,
14) Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia tablicy informacyjnej przed realizacją
inwestycji oraz po jej realizacji według wzoru określonego przez Zamawiającego,
15) Po zakończonych robotach Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą, w skład
której wchodzić będą między innymi:
− wyniki badań,
− atesty,
− deklaracje zgodności,
− dokumentacja fotograficzna,
− zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji,
− zawiadomienie o wprowadzeniu stałej organizacji ruchu,
− dokumenty wskazane w dokumentacji projektowej jako wymagane do odbioru
robót,
− dokument potwierdzający fakt złożenia inwentaryzacji powykonawczej
(Wykonawca po otrzymaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
zobowiązany jest do dostarczenia oryginału do Zamawiającego)
− oświadczenie kierowania budowy,
− inne dokumenty wskazane przez Zamawiającego,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia
warunku w powyższym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia
warunku w powyższym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w
powyższym zakresie,
4) zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykaże, że:
\a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie,
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej
1 zamówienie, które dotyczyło wykonania robót budowlanych polegających na
przebudowie, rozbudowie lub budowie drogi publicznej minimum klasy Z w
zakresie, którego było wykonanie chodnika lub ścieżki rowerowej lub ciągu
pieszo-rowerowego na odcinku nie mniejszym niż 400 mb

b) dysponuje następującymi osobami:
- 1 osobą pełniącą funkcje kierownika robót, która posiada uprawnienia budowlane do
kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im
ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami w
zakresie jw., należącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca
doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na
minimum jednym zadaniami polegającym na budowie, przebudowie lub rozbudowie
drogi publicznej minimum klasy Z w zakresie którego było wykonanie chodnika
lub ścieżki rowerowej lub ciągu pieszo-rowerowego na odcinku nie mniejszym niż
400 mb
- 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności
teletechnicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,
które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie
wystarczającym do kierowania robotami w zakresie jw., należącą do właściwej izby
samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie
- 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności
elektroenergetycznej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
- w zakresie wystarczającym do kierowania robotami w zakresie jw., należącą do
właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie art. 108 ust .1 pkt 1, 3, 4, 5
podstaw wykluczenia z postępowania oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty
zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty -
Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty informacji o robotach
budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Zamawiający
wymaga wykazania tylko zamówień niezbędnych dla spełnienia warunku
określonego w SIWZ
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór
wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego stanowi Załącznik do SWZ,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych
wraz z ofertą.
W przypadku gdyż wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe
środki dowodowe okrążą się niekompletne Zamawiający wezwie do ich złożenia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych
wraz z ofertą.
W przypadku gdyż wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe
środki dowodowe okrążą się niekompletne Zamawiający wezwie do ich złożenia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje
nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków
o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 pzp.
3. Przedłużenie związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym
przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe z
wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku
następujących formach
a) Pieniądzu
b) Gwarancji bankowej,
c) Gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) Poręczeniach udzielonych przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości
e) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
a) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na konto o numerze 97 8023
0009 2001 0009 8805 0014 Powiat Otwocki – Zarząd Dróg Powiatowych w
Otwocku z/s w Karczewie ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05- 480 Karczew
tytułem wadium
„Rozbudowa drogi powiatowej 2715W w Otwocku” – ZDP/P-26/2022 Wadium
musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed
upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy
zamawiającego).
b) wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty
w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego
kwalifikowanym
podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać
następujące elementy:
− nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji
(zamawiającego),
gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem
wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być: Powiat Otwocki – Zarząd
Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ul. Bohaterów Westerplatte
36, 05-480 Karczew
− określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona
gwarancją/poręczeniem,
− kwotę gwarancji/poręczenia,
− termin ważności gwarancji/poręczenia,
− zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia
bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach
określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp
Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-
5 pzp
d) Zmawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do
jego zatrzymania, określonych w art. 98 ust. 6 pzp.
e) Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób
nieprawidłowy, zgodnie z zapisami art. 266 ust. 1 pkt 14) ustawy pzp
Zamawiający odrzuci taką ofertę.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

28) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
29) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres
umocowania. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
30) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołącza do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy.
31) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
32) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na trzy dni
przed zwarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego są zobowiązaniu przedstawić zamawiającemu stosowną umowę
regulującą współprace tych Wykonawców występujących wspólnie, zawierającą w swej treści następujące postanawiania:
 Określenie celu gospodarczego
 Oznaczenie czasu trwania konsorcjum, obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,
 Podział zadań pomiędzy poszczególnych Wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z oświadczeniem,
 Wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy wspólnej przez któregokolwiek z Wykonawców występujących do czasu
wykonania zamówienia w całości,
 Solidarną odpowiedzialność Wykonawców występujących wspólnie za realizację przedmiotu zamówienia,
 Solidarność Wykonawców jako wierzycieli względem wierzytelności, które będą im przysługiwały w związku z realizacją
przedmiotu zamówienia w ramach zawartej z Zamawiającym Umowy
 Określenie sposobu płatności wynagrodzenia przez Zamawiającego przysługującego Wykonawcom w związku z realizacją
zamówienia, zgodnie z którym faktury na rzecz Zamawiającego będzie wystawiał Lider, który będzie się rozliczał
wewnętrznie z drugim członkiem konsorcjum

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) z powodu zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy mających wpływ na zakres lub termin
wykonania niniejszej umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania się do nowych przepisów,
2) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z innymi równolegle prowadzonymi robotami przez Zamawiającego lub inne
podmioty w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
3) w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania niemniejszej
umowy,
4) w przypadku nałożenia ograniczeń związanych z działaniem koronawirusa (wirusa SARS-CoV – 2) przejawiającym się
jako epidemia, pandemia lub kwarantanna, ale w sytuacji gdy ich zakres będzie większy niż zakres zaobserwowany w dniu
otwarcia ofert i jeżeli będą miały faktyczny wpływ na realizację niniejszej umowy,
5) w zakresie zmiany terminów wynikających z umowy,
6) w zakresie zmiany materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych itp. W stosunku do przewidzianych w SWZ wraz
załącznikami pod warunkiem, że zamiany te nie pogorszą właściwości funkcjonalno-użytkowych obiektu, o którym mowa w §
1 i będą korzystne dla Zamawiającego.
7) w zakresie zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SWZ wraz załącznikami pod warunkiem, że
wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotka istotne trudności, w szczególności spowodowane brakiem uzyskania
planowanego dofinansowania ze środków zewnętrznych.
8) w zakresie zmian personalnych wśród osób wyznaczonych do realizacji zamówienia pod warunkiem, iż
nowowprowadzone osoby spełniają wymagania określone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
9) w zakresie zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy
Szczegółowy zakres zmian został określony w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-04 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/391974

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-04 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-02

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Roboty budowlane - 10 miesięcy od daty podpisania umowy na
wykonanie robót budowlanych

Uzyskanie decyzji zezwalającej na użytkowanie - 11 miesięcy od daty podpisania umowy na uzyskanie decyzji zezwalającej na użytkowanie
obiektu budowlanego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.