Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00110668/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie planu ogólnego Gminy Mikołajki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołajki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671521
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Mikołajki
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-730
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 87/4219050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@mikolajki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolajki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10651811.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie planu ogólnego Gminy Mikołajki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fa76b23-0a46-422f-962c-6fcbf0e7bbfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074259/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Opracowanie planu ogólnego Gminy Mikołajki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110668
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu planu ogólnego Gminy Mikołajki zgodnie z Uchwałą Nr
X/82/2024 Rady Miejskiej w Mikołajkach z dnia 29 listopada 2024 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu
ogólnego Gminy Mikołajki oraz na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do tejże ustawy.
2. Powierzchnia opracowania obejmuje 25 603,22 ha, w tym powierzchnia objęta miejscowymi planami zagospodarowania
przestrzennego wynosi 3 923,51 ha co stanowi ok. 15% powierzchni Gminy Mikołajki. Obszar objęty opracowaniem
obejmuje teren w granicach administracyjnych Gminy Mikołajki.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na nw. etapy:
Etap I – Analiza materiałów wyjściowych, prace przygotowawcze, prace planistyczne
i opracowanie projektu planu,
Etap II – Opiniowanie i uzgadnianie projektu planu
Etap III – Konsultacje społeczne
Etap IV – Uchwalanie planu
4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MD PROJECT Pracownia Projektowa Dariusz Łaguna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 510021415
7.3.3) Ulica: Kościuszki 113/1
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-554
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MD PROJECT PRACOWNIA PROJEKTOWA DARIUSZ ŁAGUNA
jakie przetargi wygrała firma
MD PROJECT PRACOWNIA PROJEKTOWA DARIUSZ ŁAGUNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Plan ogólny gminy Orneta
- Usługi projektowe w zakresie opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania z budżetu obywatelskiego dzielnicowego pn.: "FontanNowa Huta - przywróćmy Nowej Hucie fontanny".
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz ich zmian
- "Opracowanie planu ogólnego dla gminy Lelkowo wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem dokumentacji"
- "Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn: Rozbudowa ulicy Łącznej"
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.