eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StryszówDostawa i wdrożenie e-usług administracyjnych w Urzędzie Gminy Stryszów



Ogłoszenie z dnia 2021-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i wdrożenie e-usług administracyjnych w Urzędzie Gminy Stryszów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stryszów

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182108

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Stryszów 149

1.4.2.) Miejscowość: Stryszów

1.4.3.) Kod pocztowy: 34-146

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.4.7.) Numer telefonu: 33 8797412

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stryszow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stryszow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180207

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00153200/04

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 04

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.4. Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.10. Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej

Przed zmianą:

Po zmianie:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.11. Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów

Przed zmianą:

Po zmianie:
Wymaganą przez Zamawiającego w postępowaniu próbkę należy złożyć, na mocy postanowień art. 65 ust. 2 ustawy Pzp, w postaci zaoferowanego przez Wykonawcę Oprogramowania Aplikacyjnego wraz z pismem przewodnim opatrzonym własnoręcznym podpisem osoby upoważnionej ze strony wykonawcy, oznaczyć poprzez podanie nazwy postępowania, numeru postępowania: IiR.271.7.2021 oraz złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres Zamawiającego: GMINA STRYSZÓW, Stryszów 149, 34-146 Stryszów 149, Dziennik podawczy, z adnotacją: „Nie otwierać przed dniem 23.09.2021 r.” z zachowaniem nieprzekraczalnego terminu wyznaczonego na składanie ofert w niniejszym postępowaniu. Próbkę zaoferowanego przez Wykonawcę Oprogramowania Aplikacyjnego należy zabezpieczyć w odpowiednim, trwałym opakowaniu uniemożliwiającym jego zdjęcie bez rozerwania (gruba koperta, pudełko kartonowe) odpowiednio opisanym.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Zdolności technicznej lub zawodowej.
1.1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował minimum dwa zamówienia polegające na wdrożeniu systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów wraz z integracją z Systemami Dziedzinowymi, o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto (trzysta tysięcy złotych) każde.
1.2. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował minimum dwa zamówienia polegające na szkoleniu co najmniej 15 użytkowników z systemów objętych wdrożeniem.
1.3. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia w tym:
1.3.1. Kierownik / Koordynator Zespołu Wykonawcy, posiadający wykształcenie wyższe oraz certyfikat co najmniej Prince2 Foundation lub równoważny (za równoważny zostanie uznany certyfikat, który potwierdzi umiejętność stosowania jakichkolwiek opisanych i powszechnie dostępnych metodyk zarządzania projektami informatycznymi). Osoba ta musi mieć doświadczenie w zarządzaniu projektami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, potwierdzone udziałem w co najmniej 2 projektach dotyczących utworzenia i udostępnienia e-usług o wartości min. 300 000,00 zł brutto (trzysta tysięcy złotych) każdy.
1.3.2. Analityk posiadający wykształcenie wyższe oraz wiedzę i doświadczenie w planowaniu wdrażania systemów informatycznych, tj. posiada certyfikat OMG BPM lub TOGAF lub równoważny w odpowiednim zakresie (za równoważny zostanie uznany certyfikat, który potwierdzi umiejętność stosowania jakichkolwiek opisanych i powszechnie dostępnych metodyk projektowania systemów informatycznych) oraz uczestniczył w realizacji co najmniej 2 projektów o wartości min. 300 000,00 zł brutto (trzysta tysięcy złotych) każdy – w zakresie przygotowania e-usług.
1.3.3. Programista posiadający doświadczenie w integrowaniu rozwiązań Systemów dziedzinowych z platformą EOD, tj. udział w minimum 2 projektach w ramach których przeprowadzono integrację systemów dziedzinowych z EOD, każdy projekt na kwotę minimum 300 000 zł brutto (trzysta tysięcy złotych). Wskazana osoba musi uczestniczyć w procesie tworzenia oprogramowania oraz w procesie utrzymania systemów w okresie pełnienia serwisu przez Wykonawcę.
1.3.4. Wykładowcy - co najmniej 1 osoba spełniająca następujące warunki:
- posiadająca minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie szkoleń użytkowników zaoferowanego systemu teleinformatycznego EOD (tj. prowadzenia szkolenia specjalistyczne w zakresie EOD z zakresu dotyczącego przepisów kancelaryjnych, w szczególności elektronicznego zarządzania dokumentacją jako podstawowego sposobu dokumentowania spraw, funkcjonalności i modułów użytkowania aplikacji EOD oraz administrowania systemem EOD) w liczbie co najmniej 3 szkoleń dla jednostek administracji publicznej.
- posiadająca doświadczenie w dziedzinie zgodnej z tematyką prowadzonego szkolenia, w szczególności doświadczenie we wdrażaniu zaoferowanego EOD w co najmniej 3 jednostkach administracji publicznej.

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Zdolności technicznej lub zawodowej.
1.1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował minimum dwa zamówienia polegające na wdrożeniu systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów wraz z integracją z Systemami Dziedzinowymi, o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto (trzysta tysięcy złotych) każde.
1.2. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował minimum dwa zamówienia polegające na szkoleniu co najmniej 15 użytkowników z systemów objętych wdrożeniem.
1.3. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia w tym:
1.3.1. Kierownik / Koordynator Zespołu Wykonawcy, posiadający wykształcenie wyższe oraz certyfikat co najmniej Prince2 Foundation lub równoważny (za równoważny zostanie uznany certyfikat, który potwierdzi umiejętność stosowania jakichkolwiek opisanych i powszechnie dostępnych metodyk zarządzania projektami informatycznymi). Osoba ta musi mieć doświadczenie w zarządzaniu projektami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, potwierdzone udziałem w co najmniej 2 projektach dotyczących utworzenia i udostępnienia e-usług o wartości min. 300 000,00 zł brutto (trzysta tysięcy złotych) każdy.
1.3.2. Analityk posiadający wykształcenie wyższe oraz wiedzę i doświadczenie w planowaniu wdrażania systemów informatycznych oraz uczestniczył w realizacji co najmniej 2 projektów o wartości min. 300 000,00 zł brutto (trzysta tysięcy złotych) każdy – w zakresie przygotowania e-usług.
1.3.3. Programista posiadający doświadczenie w integrowaniu rozwiązań Systemów dziedzinowych z platformą EOD, tj. udział w minimum 2 projektach w ramach których przeprowadzono integrację systemów dziedzinowych z EOD, każdy projekt na kwotę minimum 300 000 zł brutto (trzysta tysięcy złotych). Wskazana osoba musi uczestniczyć w procesie tworzenia oprogramowania oraz w procesie utrzymania systemów w okresie pełnienia serwisu przez Wykonawcę.
1.3.4. Wykładowcy - co najmniej 1 osoba spełniająca następujące warunki:
- posiadająca minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie szkoleń użytkowników zaoferowanego systemu teleinformatycznego EOD (tj. prowadzenia szkolenia specjalistyczne w zakresie EOD z zakresu dotyczącego przepisów kancelaryjnych, w szczególności elektronicznego zarządzania dokumentacją jako podstawowego sposobu dokumentowania spraw, funkcjonalności i modułów użytkowania aplikacji EOD oraz administrowania systemem EOD) w liczbie co najmniej 3 szkoleń dla jednostek administracji publicznej.
- posiadająca doświadczenie w dziedzinie zgodnej z tematyką prowadzonego szkolenia, w szczególności doświadczenie we wdrażaniu zaoferowanego EOD w co najmniej 3 jednostkach administracji publicznej.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych parametrów, wynikających z opisu przedmiotu zamówienia (OPZ), Zamawiający wymaga przedłożenia Specyfikacji technicznych, umożliwiających ich weryfikację. Wykonawca w dostarczonych dokumentach wskaże, której pozycji lub elementu dotyczy.
2. W przypadku braku któregoś z parametrów w firmowych materiałach informacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia tych danych stosownym oświadczeniem, podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (co do zasady, oświadczenie nie dotyczy parametrów kluczowych, które np. potwierdzają główną funkcjonalność sprzętu).

Po zmianie:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych parametrów, wynikających z opisu przedmiotu zamówienia (OPZ), Zamawiający wymaga przedłożenia próbki zaoferowanego przez Wykonawcę Oprogramowania Aplikacyjnego (zgodną z Wymaganiami dla próbki oraz sposobem i zakresem prezentacji, które stanowią Załącznik nr 11 do SWZ).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
1. Specyfikacje techniczne.
2. Oświadczenie Wykonawcy.

Po zmianie:
Próbka Oprogramowania Aplikacyjnego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.