eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, TABLIC i PAPIERU



Ogłoszenie z dnia 2021-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, TABLIC i PAPIERU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632431771

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Silniki 1

1.4.2.) Miejscowość: Poznań

1.4.3.) Kod pocztowy: 61-325

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.4.7.) Numer telefonu: 261-548-500

1.4.8.) Numer faksu: 261-548-555

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 31blt.przetargi@ron.mil.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31blt.wp.mil.pl/pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka wojskowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180205

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o wykonaniu umowy,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00179972/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Umowa dla części nr 11 (Część 11)

Przed zmianą:

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 11)

Przed zmianą:

Po zmianie:
GUMKA RECEPTURKA (ZZLT) - szczegółowy opis zawiera zał. nr 4 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.2. Główny kod CPV (Część 11)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Różny sprzęt i artykuły biurowe

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 11)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Wyroby biurowe,Papier do drukowania,Przybory do pisania

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Umowa dla części nr 13 (Część 13)

Przed zmianą:

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 13)

Przed zmianą:

Po zmianie:
PŁYTA PLEXI (ZZLT) -szczegółowy opis zawiera zał. nr 4 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.2. Główny kod CPV (Część 13)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Różny sprzęt i artykuły biurowe

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 13)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Wyroby biurowe,Papier do drukowania,Przybory do pisania

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.