eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › "Budowa miasteczka ruchu drogowego w Staszowie na dz. Nr 5917/13" realizowana w ramach projektu pn.:Miasteczko ruchu drogowego w Staszowie"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa miasteczka ruchu drogowego w Staszowie na dz. Nr 5917/13” realizowana w ramach projektu pn.:Miasteczko ruchu drogowego w Staszowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 8648305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/staszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa miasteczka ruchu drogowego w Staszowie na dz. Nr 5917/13” realizowana w ramach projektu pn.:Miasteczko ruchu drogowego w Staszowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9e3b025-bf34-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026095/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Budowa miasteczka ruchu drogowego w Staszowie na dz. Nr 5917/13

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie będzie współfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Priorytet III: „Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu multimodalnego” Działanie 3.1 „Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130306

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.11.4.2023.I

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 730833,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa miasteczka ruchu drogowego w Staszowie na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów nr 5917/13, 5921/8, 5920/227, 5920/228, 5920/229. Na miasteczko ruchu drogowego składają się m.in.: alejki w formie zminiaturyzowanych ulic z oznakowaniem zarówno poziomym jak i pionowym, sygnalizacją świetlną, rondami oraz skrzyżowaniami, a także chodnikami i przejściami dla pieszych. Uzupełnieniem miasteczka ruchu drogowego będzie zagospodarowanie terenu, na które składa się m.in.: tablice informacyjne dot. zasad korzystania z MRD i/lub regulamin, urządzenie zieleni, utwardzone dojścia, ławki, kosze na śmieci oraz oświetlenie terenu.
Na zakres robót budowlanych składa się w szczególności:
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nawierzchni drogowych z masy bitumicznej gr. 7 cm wraz z podbudową i elementami drogowymi,
- wykonanie oznakowania pionowego - w rozmiarach grupy mini (MI). (Wszystkie znaki osadzone na słupkach stalowych ocynkowanych o śr. 50mm i odpowiedniej wysokości, tj. takiej , aby najniższy punkt znaku nie znajdował się niżej niż 2,0m nad poziomem chodnika).
- wykonanie oznakowania poziomego - o zmniejszonych rozmiarach. Wielkość znaków poziomych stanowić winna 50% wielkości obowiązujących znaków poziomych, szerokości standardowej linii i znaków poprzecznych. Znaki drogowe wykonane w kolorze białym, farbą drogową akrylową, rozpuszczalnikową,
- wykonanie progów zwalniających - na całą szerokość jezdni, z gotowych modułowych elementów o wymiarach 40x50x5cm,
- montaż 6 szt. masztów sygnalizacji świetlnej dla pieszych i pojazdów, w tym 4 z zieloną strzałką
- wykonanie utwardzenia terenu (ciągów komunikacyjnych) z kostki betonowej gr. 6 cm w kolorze grafitowym,
- dostawę i montaż elementów małej architektury, m.in. kosze na odpady segregowane i odpady zmieszane, stojaki na rowery, ławki, tablice z regulaminem i informacyjne),
- wykonanie trawników,
- wykonanie oświetlenia terenu.
- oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje również:
- obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz dokumentów wymaganych przez Prawo budowlane w zakresie związanym z zakończeniem robót budowlanych, uzyskaniem dofinansowania, w tym m.in. atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty, protokoły kontroli i sprawdzeń, instrukcje użytkowania i eksploatacji obiektu, informacje o udzielonej gwarancji, kosztorys powykonawczy.
- obowiązek informacyjny o źródłach finansowania, (zgodnie z wytycznymi w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych, opublikowanymi na stronie internetowej: https://www.pois.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie-1/).
Zamówienie będzie współfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Priorytet III: „Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu multimodalnego” Działanie 3.1 „Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T”.
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia, określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, w tym opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 12 SWZ, wraz z załącznikami, tj.:
1) dokumentacja projektowa – projekt wykonania robót,
2) projekt techniczny – branża elektryczna,
3) przedmiar robót,
4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 11 SWZ.
3. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu
oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
4. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
5. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Szczegółowe informacje określa SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 709000,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 740000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 709000,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OBO POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385635929

7.3.3) Ulica: Stanisława Trembeckiego 11A

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-234

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 709000,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.