Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00585186/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
- 2024/BZP 00585187/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-07
- 2024/BZP 00597304/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-15
- 2024/BZP 00605191/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi gminnej nr 111521 w m. Munina od km 0+000 do km 1+509 oraz przebudowa drogi gminnej nr 111507
w miejscowości Pełkinie klasy „D” od km 2+930 do km 3+340
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jarosław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piekarska 5
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ug.jaroslaw.pl.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminajaroslaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi gminnej nr 111521 w m. Munina od km 0+000 do km 1+509 oraz przebudowa drogi gminnej nr 111507w miejscowości Pełkinie klasy „D” od km 2+930 do km 3+340
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecea759d-141d-42b2-8f4f-30604f28ab8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009545/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Modernizacja drogi gminnej nr 111521 w m. Munina od km 0+000 do km 1+509 oraz przebudowa drogi gminnej nr 111507 w miejscowości Pełkinie klasy „D” od km 2+930 do km 3+340
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585186
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2416475,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja drogi gminnej nr 111521 w m. Munina od km 0+000 do km 1+5094.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1494053,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi gminnej nr 111507 w miejscowości Pełkinie klasy „D” od km 2+930 do km 3+3404.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 922422,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1229332,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1525227,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1229332,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7861395883
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wszystkie ro-boty z wyłączeniem robót bitumicznych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1229332,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 703586,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 850491,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 703586,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD - TRANS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7922321503
7.3.3) Ulica: Wierzbna 241B
7.3.4) Miejscowość: Wierzbna 241B
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 703586,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Modernizacja Budynku nr 2 - parter, II piętro
- Zakup oleju napędowego do samochodów służbowych Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu
- Dostawa odczynników, krwinek wzorcowych, materiałów zużywalnych do badań immunohematologicznych w systemie mikrokolumnowym z dzierżawą,instalacją do syst. AMMS aut. analiz. immun. i wirówko-czytnika
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, elektrycznej i teletechnicznej przy realizacji zadania pn.: Inwestycje drogowe na terenie dróg gminnych - Rozbudowa ul. Misztale.
- Przebudowa łazienek na Oddziale Neurologicznym Szpitala Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu- powtórka.
- Przebudowa sal chorych i łazienek na Oddziale Dziecięcym Szpitala Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu.
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg rolniczych w miejscowości: Pyzówka, Waksmund i Ostrowsko
- Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Inowłódz na odcinku od km 17+090 do km 17+800
- "Przebudowa drogi gminnej nr 191436C w miejscowości Błonie od km 0+000 do km 0+870,00, gmina Lubień Kujawski"
- Budowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chojeniec
- Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przepięciem przyłączy na odcinku ul. Krakowskiej i ul. Rudnickiej w miejscowości Parkoszowice
- Przebudowa drogi gminnej nr 080317C w miejscowości Brzozie
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.