Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00148597/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa obsługa infrastruktury Stadionu Letniego GOS w latach 2021-2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKI OŚRODEK SPORTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000589228
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 29
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-221
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sportgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sportgdansk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.sportgdansk.pl/publiczne-powyzej/nowe-postepowania/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa infrastruktury Stadionu Letniego GOS w latach 2021-2023.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fb9beb3-fb63-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001370/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Kompleksowa obsługa infrastruktury stadionu letniego GOS w latach 2021-2023.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148597/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP1/272/14/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 560630 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 448929,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kompleksowa obsługa infrastruktury „Stadionu Letniego” obejmuje:
1) Etap I (od 16.09.2021r. do 30.09.2021r.)
Demontaż, załadunek, transport oraz rozładunek zabudowy kontenerowej w miejscu jej składowania, określonego przez Wykonawcę. Protokolarne przekazanie Zamawiającemu uporządkowanego terenu w stanie zgodnym z jego przeznaczeniem.
2) Etap II (od 01.10.2021r. do 14.05.2022r.)
a) oczyszczenie i zabezpieczenie przed korozją zabudowy kontenerowej w terminie do 30.10.2021 roku,
b) przechowanie zabudowy kontenerowej,
c) załadunek, transport do miejsca montażu (plaża w Gdańsku Brzeźnie pomiędzy wejściem nr 54 i nr 55), rozładunek oraz montaż (wraz z podłączeniem instalacji elektrycznych i wod.-kan. do wskazanych punktów przyłączeniowych) zabudowy kontenerowej (czynności należy rozpocząć od 15.04.2022 roku). Protokolarne przekazanie Zamawiającemu zmontowanej zabudowy kontenerowej.
3) Etap III (od 16.09.2022r. do 30.09.2022r.)
Demontaż, załadunek, transport oraz rozładunek zabudowy kontenerowej w miejscu jej składowania, określonego przez Wykonawcę. Protokolarne przekazanie Zamawiającemu uporządkowanego terenu w stanie zgodnym z jego przeznaczeniem.
4) Etap IV (od 01.10.2022r. do 14.05.2023r.)
a) oczyszczenie i zabezpieczenie przed korozją zabudowy kontenerowej w terminie do 30.10.2022 roku,
b) przechowanie zabudowy kontenerowej,
c) załadunek, transport do miejsca montażu (plaża w Gdańsku Brzeźnie pomiędzy wejściem nr 54 i nr 55), rozładunek oraz montaż (wraz z podłączeniem instalacji elektrycznych i wod.-kan. do wskazanych punktów przyłączeniowych) zabudowy kontenerowej (czynności należy rozpocząć od 15.04.2023 roku) Protokolarne przekazanie Zamawiającemu zmontowanej zabudowy kontenerowej .
Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usuwania wszelkich wad montażu zabudowy kontenerowej, w szczególności elementów konstrukcyjnych, w celu zapewnienia bezpiecznych warunków użytkowania zmontowanej zabudowy kontenerowej, w terminach:
1) od 15.05.2022r. do 15.09.2022r.,
2) od 15.05.2023r. 15.09.2023r.,
kiedy zmontowana zabudowa kontenerowa będzie we władaniu Zamawiającego.
2. W skład zabudowy kontenerowej wchodzi między innymi:
1) 18 kontenerów (605,5 cm x 243,5 cm) i 5 kontenerów (400,0 cm x 243,5 cm) modułowych wyposażonych w instalację elektryczną i wodno-kanalizacyjną,
2) materiały wielokrotnego użytku (np. schody zewnętrzne, balustrady, podpory schodów, płyty jomb, śruby, nakrętki, itp.) zgodnie z listą zamieszczoną w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Obecnie zmontowana zabudowa kontenerowa znajduje się na plaży w Gdańsku Brzeźnie pomiędzy wejściem na plażę nr 54 i nr 55.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji został określony we Wzorze Umowy, który stanowi zał. nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
63110000-3 - Usługi przeładunku towarów
63120000-6 - Usługi składowania i magazynowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - wypełniają ustawową przesłankę do unieważnienia postępowania określoną w art. 255 pkt 3 PZP.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 552184 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 552184 PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Dowożenie i odwożenie niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2026 r.
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





