Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00151427/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK40 w m. Prudnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niedziałkowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-085
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_opole@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK40 w m. Prudnik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-485c8ec3-ca3b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180097
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00137980/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK40 w m. Prudnik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151427
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/OP.D-3.2411.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 866666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
„Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK40 w m. Prudnik ”
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do zaprojektowania i wykonania następujących robót:
1. Korekta / częściowa przebudowa skrzyżowania DK40 (ul. Powstańców Śląskich) z drogą powiatową nr 2270 O (ul. Kolejowa) polegająca na korekcie długości pasów skrętu w lewo i prawo oraz korekcie wysp kanalizujących ruch. W ciągu ulicy Powstańców Śl. skrócenie pasa ruchu do skrętu w prawo (wjazd do Lidla) na odcinku od ronda do początku skrzyżowania z ul. Kolejową wraz z przebudową/ poszerzeniem istniejącego chodnika.
2. Likwidacja istniejącego przejścia dla pieszych w km 18+974.
3. Zmiana lokalizacji istniejącego przejścia dla pieszych w km 19+113 wraz z wykonaniem dedykowanego oświetlenia, budową wyspy azylu oraz przebudową dość do przejścia. Wykonanie nowego dojścia przez pas zieleni na istniejący parking z przejścia w zmienionej lokalizacji.
4. Wykonanie dedykowanego oświetlenia oraz przebudowę dojść do istniejącego w km 19+162 przejścia dla pieszych, montaż wszystkich niezbędnych znaków pionowych, poziomych oraz urządzeń BRD w tym systemu prowadzenia osób z niepełnosprawnościami wzroku, zgodnie z Wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych (WR-D-41-
2) Część 2: Projektowanie infrastruktury liniowej zgodnie z potrzebami wynikającymi z zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej.
5. Wykonanie innych czynności dla celu realizacji przedsięwzięcia wynikających z zakończenia etapu projektowania np.:
a) Budowa skutecznego systemu odwodnienia dla dojść do przejść dla pieszych wskazanych w pkt. 3 oraz 4 ograniczające tworzenie się zastojów wodnych. Budowa odwodnienia jezdni przebudowanego odcinka skrzyżowania, jeśli zachodzi taka potrzeba.
b) Wykonać nasadzenia zieleni niskiej w obszarze gdzie wykonywane były roboty ziemne.
c) Przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod- i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieci gazowych, cieplnych, urządzeń melioracyjnych i hydrologicznych i in..
d) Wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia wykonywanych nawierzchni, obiektów oraz innych elementów.
e) Dowiązanie się projektowanych dojść do przejść dla pieszych do istniejącej infrastruktury drogowej wraz z ewentualną zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań.
f) Wznowienie/ustalenie/wydzielenie granic pasów drogowych dróg budowanych i przebudowywanych w ramach inwestycji, znajdujących się w liniach rozgraniczających inwestycji, z uwzględnieniem ich projektowanej kategorii i opracowanie szkicu przebiegu granic tych pasów drogowych.
g) Po zakończeniu Robót pełną rekultywację terenów zajętych przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotowego zadania.
h) Wykonanie innych czynności związanych z realizacją przedmiotowego przedsięwzięcia, nie ograniczając się do wyżej wymienionych robót m.in.:
- Dokonanie wizji w terenie, celem rozpoznania przedmiotu zamówienia.
- Przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod- i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieci gazowych, cieplnych, urządzeń melioracyjnych i hydrologicznych i in.
- Odtworzenie naruszonej nawierzchni podczas realizacji zadania.
- Ewentualną korektę krawężników lub ewentualną wymianę uszkodzonych krawężników w obrębie wskazanych przejść dla pieszych i przejazdów.
- Zabezpieczenie i oznakowanie miejsca w czasie wykonywania robót;
- Przedstawienie zamawiającemu wstępnych rozwiązań projektowych z uwzględnieniem zastosowanych materiałów do akceptacji;
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla doświetlenia przejść dla pieszych i przejazdu dla rowerzystów, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla korekty linii elektroenergetycznej, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami.
- Uzyskanie w imieniu zamawiającego niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji i pozwoleń wymaganych do prawidłowego wykonania zadania m.in. uzgodnień z zarządcami dróg podporządkowanych oraz zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID).
- Przygotowanie zgłoszenia oraz uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia robót budowlanych.
- Przygotowanie i zgłoszenie urządzeń do podania napięcia oraz rozruch urządzeń;
- Zrealizowanie robót w oparciu o opracowanie uzgodnione i zatwierdzone projekty wykonawcze;
- Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (obiektu wraz z przyłączem);
- Montaż niezbędnego oznakowania oraz urządzeń BRD zgodnie z zakończonym etapem projektowym.
- Sporządzenie dokumentacji powykonawczej z uwzględnieniem zmian i korekt wprowadzonych w czasie trwania robót budowlanych;
- Przeprowadzenie prób i kontroli przewidzianych dla ww. robót;
- Nadzór elektryczny i drogowy nad ww. robotami.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wszystkimi wymaganiami określonymi w PFU, w logicznej całości niezbędnej do zakończenia procesu projektowania i wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w ramach Kwoty Ryczałtowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożono dwie oferty, z których oferta z najniższą ceną wynosi: 2 066 400,00zł brutto. Cena ta przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.: 1 066 000,00 zł bruttoSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2066400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2684350,00 PLN
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
- ZP/02/2025 "Zakup i dostawa podstawowych artykułów medycznych dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."
- Na usługę ubezpieczenia OC i NNW uczniów skierowanych na staże uczniowskie.
- D/18/2025/A1 Sukcesywny zakup materiałów ogólnobudowlanych oraz paneli i wykładzin na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego
- Zakup i dostawa sprzętu do obróbki wydruków oraz sprzętu do kontroli jakości druku w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
- [D/2/TP/2025]_Dostawa silnika do jednostki kogeneracyjnej wraz z usługą serwisowania przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Dostosowanie pomieszczeń VIII i IX piętra budynku Szpitala Joannitas w Pszczynie przy ul. Antesa 11 w Pszczynie dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno- Opiekuńczego
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.