eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sośnicowice › Rozbudowa garażu OSP Rachowice - ETAP I Remont części istniejącej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa garażu OSP Rachowice - ETAP I Remont części istniejącej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sośnicowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 19

1.5.2.) Miejscowość: Sośnicowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-153

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sosnicowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosnicowice.i-gmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sosnicowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa garażu OSP Rachowice - ETAP I Remont części istniejącej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b94e6aee-b36b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179902

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022668/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa garażu OSP Rachowice - ETAP I Remont części istniejącej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107762

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot inwestycji

Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa garażu w Rachowicach przy ul. Wiejskiej ETAP I.

2. Istniejący stan zagospodarowania działki lub terenu z opisem projektowanych zmian, w tym rozbiórek obiektów i obiektów przeznaczonych do dalszego użytkowania.

Działka nr 1085/60 jest zabudowana budynkiem użyteczności publicznej (przedszkole, klub sportowy) oraz garażem sytuowanym w dobudówce. Działka uzbrojona w media: sieć wodociągowa, kanalizacyjna, elektroenergetyczna oraz telekomunikacyjna. Zakres projektowanych zmian obejmuje: rozbudowę garażu przez dobudowę od strony południowej stanowiska garażowego oraz nawiązującego szerokością i wysokością
do istniejącego garażu z wykonaniem ocieplenia dla części dobudowywanej i istniejącej,
ze zmianą otworów stolarki drzwiowej i okiennej w części istniejącej oraz przeniesieniem masztu systemu alarmowego. W OBECNYM PRZETARGU ZADANIE DOTYCZY TYLKO i ETAPU ZGODNIE Z ZAŁĄCZONYMPROJEKTEM TECHNICZNYM – ETAP I – REMONT CZĘŚCI ISTNIEJĄCEJ. Dostęp do działki istniejącej zapewniony jest bezpośrednio z drogi powiatowej ul. Wiejskiej.

3. Projektowane zagospodarowania działki lub terenu, w tym urządzenia budowlane związane z obiektami budowlanymi

Projektowane zagospodarowanie terenu obejmuje rozbudowę budynku garażowego, zmianę układu komunikacyjnego zapewniający wjazd do garażu. Ponadto projektowane jest wykonanie drenażu do odbioru wód opadowych zalegających w gruncie oraz wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej. Pozostały teren wraz z urządzeniami budowlanymi, wjazdem z drogi publicznej, pozostałym uzbrojeniem itd. pozostaje bez zmian.

Działka objęta inwestycją nie jest wpisana do rejestru zabytków, została objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, zatwierdzonego Uchwalą Rady Miejskiej w Sośnicowicach nr XLII/351/2018 z dnia 24 lipca 2018r. Działka nr 1085/60, znajduje się w jednostce strukturalnej oznaczonej symbolem A1U – teren zabudowy usługowej - tereny zabudowy związanej ze stałym lub czasowym pobytem dzieci
i młodzieży.
ETAP I – REMONT CZĘŚCI ISTNIEJĄCEJ – przedmiot zamówienia zgodny z załączonym projektem technicznym dla zadania rozbudowa garażu w Rachowicach ETAP I remont części istniejącej. Następny etap będzie wykonany w późniejszym terminie.

UWAGA: ZAKRES ROBÓT ZGODNY Z ZAŁĄCZONYM PROJEKTEM. ZAMAWIAJĄCY ZOBOWIĄZUJE WYKONAWCĘ DO ZŁOŻENIA W POWIATOWY INSPEKTORACIE NADZORU BUDOWLANEGO W GLIWICACH Z SIEDZIBĄ PRZY UL. ZYGMUNTA STAREGO 17 GLIWICE ZAWIADOMIENIA O ROZPOCZĘCIU PRAC BUDOWLANYCH WRAZ Z ODPOWIEDNIMI ZAŁĄCZNIKAMI ORAZ ZŁOŻENIA W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W STAROSTWIE POWIATOWYM
W GLIWICACH WNIOSKU O OPIECZĘTOWANIE DZIENNIKA BUDOWY.
NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLAMYMI WINIEN PROWADZIĆ KIEROWNIK BUDOWY Z ODPOWIEDNIMI UPRAWNIENIAMI ZGONYMI Z AKTUALNYM PRAWEM BUDOWLANYM.

7. Uwagi ogólne

• Roboty budowlane powinny być wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej.
• Roboty budowlane muszą być prowadzone pod nadzorem osób wykwalifikowanych
i doświadczonych, posiadających odpowiednie uprawniania oraz wiedzę z zakresu BHP.
• Teren, na którym prowadzone są roboty budowlane należy ogrodzić i oznakować tablicami ostrzegawczymi.
• Do usuwania gruzu w czasie robot rozbiórkowych należy stosować zsuwnice pochyle lub rynny zsypowe. Rynny zsypowe powinny mieć zabezpieczenia przed wypadaniem gruzu.
• Elementy i materiały z demontażu powinny być usunięte z terenu budowy w sposób
i terminie niekolidującym z wykonaniem innych robót.

8. Zgodność robót z dokumentacją (Projektową (DP) i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (ST)).

• Dokumentacja projektowa (DP), specyfikacje techniczne (ST) oraz dodatkowe dokumenty przekazane przez Inspektora Nadzoru Wykonawcy stanowią część umowy (kontraktu), a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy, tak jakby zawarte były w całej dokumentacji.
• Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentacji projektowej, a o ich wykryciu powinien natychmiast powiadomić Inspektora Nadzoru, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. W przypadku rozbieżności opis wymiarów ważniejszy jest od odczytów ze skali rysunków. Wszystkie wykonane Roboty i dostarczone materiały będą zgodne z (DP) i (ST).
• W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z (DP) lub (ST)
i wpłynie to na niezadowalającą jakość elementu budowli, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty rozebrane na koszt wykonawcy.
• Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. Nie wyszczególnienie w: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót lub w innych dokumentach określających wymagania Inwestora, jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonaniem zamówienia nie zwalnia Wykonawcy robót budowlanych od ich stosowania.
• Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do wykorzystania w ramach prowadzonej inwestycji będą w najwyższym stopniu nadającymi się do niniejszych robót. Będą fabrycznie nowe, pierwszej klasy jakości, wolne od wad fabrycznych
i o długiej żywotności oraz wymagające minimum obsługi, posiadające odpowiednie atesty lub deklaracje zgodności. Materiały, wyroby i urządzenia nie odpowiadające wymaganiom zostaną przez Wykonawcę wywiezione z terenu budowy lub złożone
w miejscu wskazanym przez Inspektora budowy.
• Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i nie zapłaceniem.

9. Inne uwagi
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki. Zadanie objęte jest pozwoleniem na budowę nr 1131/20 z dnia 29.10.2020 WAB.6740.6.00127.2020r. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik do umowy, który przygotuje Wykonawca i uzgodni go z Zamawiającym w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie w obecności Zamawiającego w terminie wcześniej ustalonym z Zamawiającym oraz do zapoznanie się z nowymi przepisami prawa budowlanego i zastosowanie ich przy wykonaniu zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232460-4 - Roboty sanitarne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45431000-7 - Kładzenie płytek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368530,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 579485,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368530,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGO-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9691612270

7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-113

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368530,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.