Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00162186/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
- 2023/BZP 00177502/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-14
- 2023/BZP 00252154/01 - Wynik z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa boiska sportowego w miejscowości Zaborów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czudec
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582170
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Starowiejska 6
1.4.2.) Miejscowość: Czudec
1.4.3.) Kod pocztowy: 38-120
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.7.) Numer telefonu: 17 71 72 100
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czudec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czudec.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179879
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00162186
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zamawiający dopuszcza – jeżeli uzna za uzasadnione – możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, o których mowa w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp w następujących przypadkach:
1) Zmiany terminu realizacji umowy, w następstwie:
a) wystąpienia okoliczności wynikających z Siły Wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego;
b) w razie zaistnienia szczególnie niekorzystnych i długotrwałych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu umowy przez okres dłuższy niż 2 tygodnie zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią robót. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez Zamawiającego/inspektora nadzoru inwestorskiego. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadniają zmiany terminu Umowy;
c) zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych. Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczności celem ukończenia przedmiotu umowy w sposób należyty. Zmiana terminu realizacji następuje odpowiednio w dniach, tygodniach lub miesiącach tj. o okres w którym wystąpiły wyżej wymienione okoliczności warunkujące zmianę terminu wykonania umowy. Skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy - nie wymaga zawarcia aneksu do umowy;
d) wystąpienia działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia;
e) braku rozwiązań projektowych lub błędów w dokumentacji projektowej stwierdzonych w czasie trwania robót o czas niezbędny do ich uzupełnienia.
2) Zmiany wysokości wynagrodzenia w następstwie zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, robót zamiennych lub potrzeby zaniechania niektórych robót w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.
3) Wystąpienia zmiany technologii wykonania robót, pod warunkiem, że wprowadzone zmiany są korzystne dla Zamawiającego - w zakresie terminu, wynagrodzenia oraz zakresu robót.
4) Odkrycia w toku prowadzenia robót, niezidentyfikowanych wcześniej urządzeń bądź nieznanych elementów zabytkowych mających obiektywny wpływ na teren wykonania zamówienia - w zakresie terminu, wynagrodzenia oraz zakresu robót.
5) Zmiany, rezygnacji, bądź wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji; jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 1 tej ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana, rezygnacja lub wprowadzenie w trakcie realizacji umowy nowego podwykonawcy, nie stanowi zmiany umowy o ile zmiana ta nie spowoduje wprowadzenia dodatkowego zakresu/części zamówienia realizowanego przez podwykonawcę/ów. Zmiana poprzez wprowadzenie/zgłoszenie w trakcie realizacji umowy nowego zakresu/części zamówienia realizowanego w podwykonawstwie, który nie został wskazany w Ofercie, stanowi zmianę umowy i musi być poprzedzona zawarciem aneksu do umowy. Zmiana poprzez rezygnację ze wskazanego w Ofercie zakresu/części zamówienia nie stanowi zmiany umowy i nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. Zmiana, rezygnacja lub wprowadzenie dalszego Podwykonawcy nie stanowi zmiany umowy i nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy.
6) Zmiany w określeniu stron umowy, o ile zasadność tej zmiany wynika z przepisów na skutek np. połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia.
Po zmianie:
Zamawiający dopuszcza – jeżeli uzna za uzasadnione – możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, o których mowa w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp w następujących przypadkach:
1) Zmiany terminu realizacji umowy, w następstwie:
a) wystąpienia okoliczności wynikających z Siły Wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego;
b) w razie zaistnienia niekorzystnych warunków atmosferycznych i/lub ich skutków, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią robót. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez Zamawiającego/inspektora nadzoru inwestorskiego. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu złą organizację robót nie uzasadnia zmiany terminu Umowy;
c) zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych. Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczności celem ukończenia przedmiotu umowy w sposób należyty. Zmiana terminu realizacji następuje odpowiednio w dniach, tygodniach lub miesiącach tj. o okres w którym wystąpiły wyżej wymienione okoliczności warunkujące zmianę terminu wykonania umowy. Skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy - nie wymaga zawarcia aneksu do umowy;
d) wystąpienia działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia;
e) braku rozwiązań projektowych lub błędów w dokumentacji projektowej stwierdzonych w czasie trwania robót o czas niezbędny do ich uzupełnienia.
2) Zmiany wysokości wynagrodzenia w następstwie zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, robót zamiennych lub potrzeby zaniechania niektórych robót w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.
3) Wystąpienia zmiany technologii wykonania robót, pod warunkiem, że wprowadzone zmiany są korzystne dla Zamawiającego - w zakresie terminu, wynagrodzenia oraz zakresu robót.
4) Odkrycia w toku prowadzenia robót, niezidentyfikowanych wcześniej urządzeń bądź nieznanych elementów zabytkowych mających obiektywny wpływ na teren wykonania zamówienia - w zakresie terminu, wynagrodzenia oraz zakresu robót.
5) Zmiany, rezygnacji, bądź wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji; jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 1 tej ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana, rezygnacja lub wprowadzenie w trakcie realizacji umowy nowego podwykonawcy, nie stanowi zmiany umowy o ile zmiana ta nie spowoduje wprowadzenia dodatkowego zakresu/części zamówienia realizowanego przez podwykonawcę/ów. Zmiana poprzez wprowadzenie/zgłoszenie w trakcie realizacji umowy nowego zakresu/części zamówienia realizowanego w podwykonawstwie, który nie został wskazany w Ofercie, stanowi zmianę umowy i musi być poprzedzona zawarciem aneksu do umowy. Zmiana poprzez rezygnację ze wskazanego w Ofercie zakresu/części zamówienia nie stanowi zmiany umowy i nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. Zmiana, rezygnacja lub wprowadzenie dalszego Podwykonawcy nie stanowi zmiany umowy i nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy.
6) Zmiany w określeniu stron umowy, o ile zasadność tej zmiany wynika z przepisów na skutek np. połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-04-19 10:00
Po zmianie:
2023-04-21 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-04-19 10:30
Po zmianie:
2023-04-21 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-05-18
Po zmianie:
2023-05-20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu Moje Boisko-Orlik 2021 w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja istniejącego kompleksu sportowego "Orlik 2012" wraz z budową nowego obiektu sportowego- sprawnościowy plac zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Czeladzi
- Remont nawierzchni istniejącego kortu do gry w tenisa wraz z montażem nowego kortu do padla
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Wrocławskiej w Przygodzicach
- "Budowa boiska przy ZSO Nr 1 w Sędziejowicach''
- Budowa obiektów małej architektury z Budżetu Obywatelskiego pn. Park Zaułek
więcej: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.