eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawy jaj kurzych do Szko³y Policji w Katowicach



Og³oszenie z dnia 2025-04-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy jaj kurzych do Szko³y Policji w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Policji w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276676775

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Gen. Jankego 276

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-684

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 48 478516441

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@spkatowice.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://katowice.szkolapolicji.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Pañstwowa jednostka organizacyjna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Szkolenie policji

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy jaj kurzych do Szko³y Policji w Katowicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-10bd1d9d-521d-49d2-97ee-ec3ee52460e6

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00179869

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00101454/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.10 Dostawy jaj kurzych do Szko³y Policji w Katowicach.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://katowice.szkolapolicji.gov.pl/spk/zam

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://katowice.szkolapolicji.gov.pl/spk/zam

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Przedmiotowe postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_katowice/proceedings.
2. Zamawiaj±cy preferuje w szczególno¶ci przesy³anie danych w formacie pdf.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zam.pub@spkatowice.policja.gov.pl.
4. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), zwanym dalej
Rozporz±dzeniem w sprawie ¶rodków komunikacji, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na
platformie zakupowej tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
6) platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z
platformy zakupowej okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-
regulamin w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy.
6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na
stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
7. Pozosta³e szczegó³owe wymagania techniczne opisane s± w rozdziale IV i XVI SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Pouczenie wynikaj±ce z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L119). Informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Szko³y Policji w Katowicach z siedzib± przy ul. gen. Zygmunta Waltera-Jankego 276, 40-684 Katowice.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Naczelnik Wydzia³u Bezpieczeñstwa Informacji i Kontroli, adres e-mail: iod.sp@spkatowice.policja.gov.pl, tel. 47 85 16 430.
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu/celach przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia.
4. Podstaw± prawn± przetwarzania dotycz±cych Pani/Pana danych osobowych jest ustawa Pzp.
5. Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych mo¿e byæ Urz±d Zamówieñ Publicznych, ponadto w zakresie okre¶lonym w ustawie Pzp, dane mog± byæ publikowane na stronie internetowej http://katowice.szkolapolicji.gov.pl/ oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrêbnych przepisów.
6. Pani/Pana dane nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego, organizacji miêdzynarodowej.
7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotycz±cych okresów przechowywania akt w Policji.
8. Posiada Pani/Pan prawo ¿±dania od Administratora dostêpu do danych dotycz±cych Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie okre¶lonym przepisami prawa.
9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
10. Podanie danych jest wymogiem ustawowym.
11. W przypadku niepodania danych nie bêdzie mo¿liwy udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
13. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
14. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/ZP/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 484400 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 57400 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± „Dostawy jaj kurzych do Szko³y Policji w Katowicach.”
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
1) Pe³ny wykaz asortymentu bêd±cego przedmiotem dostaw oraz maksymalna ilo¶æ zamawianych produktów zosta³a podana w specyfikacji asortymentowo-ilo¶ciowo- warto¶ciowej stanowi±cej za³±cznik nr 1A do SWZ.
2) Podane ilo¶ci s± wielko¶ciami szacunkowymi i nie zobowi±zuj± Zamawiaj±cego do zakupu produktów w tych ilo¶ciach. UWAGA !! Niewype³nienie kolumny nr 3 w za³±czniku nr 1A do SWZ lub zaproponowanie produktów niezgodnych z wymaganiami Zamawiaj±cego, równoznaczne bêdzie z odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania przedmiotu zamówienia o warto¶ci do 50% ³±cznego wynagrodzenia brutto. Z tytu³u niezrealizowania czê¶ci zamówienia Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia finansowe oraz prawne.
4. Dostawa, roz³adunek i wniesienie przedmiotu zamówienia realizowane bêd± na koszt Wykonawcy wkalkulowany w cenê produktów objêtych umow± o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Dostawa przedmiotu zamówienia wykonywana bêdzie ¶rodkami transportu Wykonawcy dopuszczonymi do przewozu ¿ywno¶ci.
6. Osoby wykonuj±ce dostawê musz± legitymowaæ siê aktualnym orzeczeniem lekarskim dla celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazuj± na ¿±danie Zamawiaj±cego.
7. Wykonawca zobowi±zany jest do posiadania aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli w³a¶ciwych w³adz – zgodnie z ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448) lub aktualnej decyzji administracyjnej o wpisie do rejestru zak³adów albo o zatwierdzeniu zak³adu wydanej przez powiatowego lekarza weterynarii wraz z nadanym numerem identyfikacyjnym zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzêcego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 872). Wykonawca musi podlegaæ sta³emu nadzorowi w³a¶ciwych w³adz.
8. Oferowane produkty musz± spe³niaæ wymagania wymienione w obowi±zuj±cych przepisach prawa dotycz±cego produkcji i obrotu ¿ywno¶ci. Ka¿dy produkt musi byæ wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z wymogami systemu HACCP.
9. Szczegó³y realizacji zamówienia okre¶lone zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie ze Specyfikacja Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnego warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej
na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci
i ¿ywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448, z pó¼n. zm.). Wykonawca musi podlegaæ sta³emu nadzorowi w³a¶ciwych w³adz.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnego warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) dysponuje co najmniej jednym ¶rodkiem transportu spe³niaj±cym warunki okre¶lone w rozdziale IV Za³±cznika nr II do rozporz±dzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny ¶rodków spo¿ywczych (Dz. U. UE. L. z 30 kwietnia 2004 r. nr 139.1).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ZAMAWIAJ¡CY nie wymaga z³o¿enia PODMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH w celu wskazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: ZAMAWIAJ¡CY nie wymaga z³o¿enia PODMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH w celu wskazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

ZAMAWIAJ¡CY nie wymaga z³o¿enia PRZEDMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zgodnie ze Specyfikacj± Warunków Zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 117 ustawy Pzp.
2. O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o których mowa w rozdziale IX.A ust. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ do³±czone do oferty.
4. Oferta musi byæ podpisana przez wszystkie podmioty tworz±ce konsorcjum lub ustanowionego pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
5. Je¶li ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie bêdzie wykonywaæ czê¶æ zamówienia, do którego przepisy wymagaj± posiadania uprawnieñ czy te¿ Zamawiaj±cy opisa³ sposób oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia to ka¿dy z nich musi wykazaæ, i¿ posiada uprawnienia i posiada wiedzê i do¶wiadczenie dotycz±ce czê¶ci zamówienia przewidzianego Wykonawcy do wykonania.
6. W przypadku zaistnienia okoliczno¶ci o których mowa w ust. 5, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z którego wynika, które dostawy bêd± realizowane przez poszczególnych wykonawców.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie:
1) ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania;
2) w przypadku ustanowienia pe³nomocnika przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich dokumentów;
3) pe³nomocnictwo musi wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawnej, mieæ formê pisemn±; wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z pe³nomocnikiem;
4) je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e przed zawarciem umowy wezwaæ pe³nomocnika do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. STRONY dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany cen jednostkowych w przypadku zmian stawki podatku VAT, wprowadzonych na podstawie przepisów prawa. siê.
2. ZAMAWIAJ¡CY, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej umowy, w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia WYKONAWCY w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, z tym zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ netto wynagrodzenia WYKONAWCY nie zmieni siê, a warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
3. ZAMAWIAJ¡CY przewiduje jednorazow± waloryzacjê wynagrodzenia, o której mowa w art. 439 ustawy Pzp, w przypadku zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia.
4. ZAMAWIAJ¡CY przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany umowy zgodnie z zapisami ustawy PZP oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_katowice/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-15 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-14

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiaj±cy nie przewiduje ograniczenia liczby wykonawców zaproszonych do negocjacji

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamówienie realizowane bêdzie sukcesywnie w okresie 9 miesiêcy od dnia podpisania umowy.
2. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu realizacji umowy maksymalnie o dodatkowe 3 miesi±ce w przypadku, gdy w przewidzianym w ust. 1 terminie nie zostan± wyczerpane ¶rodki wynikaj±ce z zawartej umowy.
3. Szczegó³owe zagadnienia dotycz±ce terminu realizacji umowy uregulowane s± we wzorze umowy stanowi±cej Za³±cznik nr 4 do SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.