Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00408728/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00475091/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-28
- 2024/BZP 00503441/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-17
- 2024/BZP 00595181/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-14
- 2024/BZP 00652555/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-13
- 2025/BZP 00016859/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-09
- 2025/BZP 00059565/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-23
- 2025/BZP 00095595/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku oświatowego w ramach zadania: prace konserwatorskie i restauratorskie przy budynku szkolno-przedszkolnym w Łaszewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchlas
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934766
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 7
1.5.2.) Miejscowość: Wierzchlas
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-324
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: [+48 43] 88 66 112
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wierzchlas.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wierzchlas.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3134fe57-14ec-4a9c-83fa-5a0e1b1ba00f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku oświatowego w ramach zadania: prace konserwatorskie i restauratorskie przy budynku szkolno-przedszkolnym w Łaszewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3134fe57-14ec-4a9c-83fa-5a0e1b1ba00f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033239/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Prace konserwatorskie i restauratorskie przy budynku szkolno-przedszkolnym w Łaszewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408728
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 910782,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 zamówienia – „Prace konserwatorskie i restauratorskie przy budynku szkolno-przedszkolnym w Łaszewie – 1 etap”.Inwestycja swoim zakresem obejmuje przeprowadzenie prac remontowo budowlanych oraz konserwatorskich w pomieszczeniach parteru i piętra, remontu elewacji oraz ganku od strony północnej, remont dachu i poddasza, przystosowanie obiektu do wymagań ochrony p.poż wynikającej z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. oraz Postanowienia Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi z dnia 22.11.2024 r., remontu instalacji elektrycznej, wymianie grzejników, montażu zbiornika na deszczówkę.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i konserwatorskiej, w tym między innymi:
- Prawem budowlanym,
- Ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r.
Obiekt ten oraz zapisy z nim związane uwzględniono w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego tj. Uchwale Rady Gminy Wierzchlas Nr XXVII/156/2009 z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Łaszew i Łaszew Rządowy (Dz. Urz. Woj. Łódz. Nr 157, poz. 1502 z dnia 09.06.2009 r.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 636778,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 zamówienia – „Prace konserwatorskie i restauratorskie przy budynku szkolno-przedszkolnym w Łaszewie – 2 etap”.Inwestycja swoim zakresem obejmuje przeprowadzenie prac remontowo budowlanych przy osuszeniu ścian budynku, naprawie i uzupełnieniu orynnowania, ułożeniu kostki brukowej, remoncie pomieszczeń piwnic, przystosowanie obiektu do wymagań ochrony p.poż wynikającej z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. oraz Postanowienia Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi z dnia 22.11.2024 r.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i konserwatorskiej, w tym między innymi:
- Prawem budowlanym,
- Ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r.
Obiekt ten oraz zapisy z nim związane uwzględniono w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego tj. Uchwale Rady Gminy Wierzchlas Nr XXVII/156/2009 z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Łaszew i Łaszew Rządowy (Dz. Urz. Woj. Łódz. Nr 157, poz. 1502 z dnia 09.06.2009 r.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 274004,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 797621,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797621,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 797621,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE BUDEX TOMASZ LEBIODA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 731639012
7.3.3) Ulica: UL. WARSZAWSKA 22
7.3.4) Miejscowość: WIELUŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE BUDEX TOBIASZ LEBIODA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE BUDEX TOBIASZ LEBIODA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 797621,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306124,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328424,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306124,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: U.R.B-REMOBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387514153
7.3.3) Ulica: UL. KS. POGORZELSKIEGO 2/17
7.3.4) Miejscowość: SIERADZ
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306124,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Oddziału Urologii z Pododdziałem Ortopedii i Pododdziałem Chirurgii SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Modernizacja pomieszczeń znajdujących się na V (Oddział Chirurgii Ogólnej) i III (Oddział Ginekologiczny) piętrze budynku głównego Szpitala KCZ sp. z o.o. w Starogardzie Gd. przy ul. Balewskiego 1
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych oraz rozbudowa, przebudowa oraz modernizacja obiektu w ramach zadania pn.: Rozwój opieki wspierającej ...
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku km 1+480,00 - km 3+200,00
- Modernizacja pomieszczeń CZP "Łódź-Polesie" przy ul. Skłodowskiej-Curie 15/17 w Łodzi.
- ZAKUP WINDY ZEWNĘTRZNEJ Z MONTAŻEM W ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY w KOLE, STARY RYNEK 15, 62-600 KOŁO
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.