eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegowo › Przebudowa dróg na terenie Gminy Strzegowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Strzegowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZEGOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 32

1.5.2.) Miejscowość: Strzegowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-445

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@strzegowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strzegowo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie Gminy Strzegowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f06a9f19-b378-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026316/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Przebudowa dróg na terenie Gminy Strzegowo: 1/ Niedzbórz - Grabienice Wielkie - Grabienice Małe - Smętne - Czarnocin; 2/ Łebki - Unikowo, 3/ Strzegowo - Tuchowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108616

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6018377,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa dróg na terenie Gminy Strzegowo
1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na przebudowie dróg na terenie Gminy Strzegowo.
W skład inwestycji wchodzi przebudowa dróg:
1) Przebudowa drogi Niedzbórz – Grabienice Wielkie – Grabienice Małe – Smętne – Czarnocin,
2) Przebudowa drogi Unikowo - Łebki,
3) Przebudowa drogi Strzegowo – Tuchowo.

Zakres przebudowy i parametry techniczne drogi Niedzbórz – Grabienice Wielkie – Grabienice Małe – Smętne – Czarnocin:
a) długość odcinka do przebudowy 2 685 m,
b) zakres robót obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej,
- pobocza z kruszywa łamanego,
- zjazdy,
- roboty wykończeniowe,
c) podstawowe parametry techniczne drogi gminnej:
- kategoria ruchu – KR1,
- klasa techniczna drogi – D,
- prędkość projektowa – V = 30 km/h,
- szerokość jezdni – 3,50-5,00 m,
- pobocza – 0,75 m,
- spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy – 2%.
Zakres przebudowy i parametry techniczne drogi Unikowo - Łebki:
a) długość odcinka do przebudowy 3 670 m,
b) zakres robót obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej,
- pobocza z kruszywa łamanego,
- zjazdy,
- roboty wykończeniowe,
c) podstawowe parametry techniczne drogi gminnej:
- kategoria ruchu – KR1,
- klasa techniczna drogi – wewnętrzna,
- prędkość projektowa – V = 30 km/h,
- szerokość jezdni – 3,50 m,
- pobocza – 0,75 m,
- spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy – 2%.

Zakres przebudowy i parametry techniczne drogi Strzegowo – Tuchowo:
a) długość odcinka do przebudowy 425 m,
b) zakres robót obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej,
- pobocza z kruszywa naturalnego,
- roboty wykończeniowe,
c) podstawowe parametry techniczne drogi gminnej:
- kategoria ruchu – KR1,
- klasa techniczna drogi – wewnętrzna klasy L,
- prędkość projektowa – V = 40 km/h,
- szerokość jezdni – 4,0 m,
- pobocza – 0,75 m,
- spadek poprzeczny nawierzchni jednostronny – 2%.

2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) dokumentacja projektowa przebudowy dróg:
a) Niedzbórz – Grabienice Wielkie – Grabienice Małe – Smętne – Czarnocin,
b) Unikowo - Łebki,
c) Strzegowo – Tuchowo
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót przebudowy dróg
a) Niedzbórz – Grabienice Wielkie – Grabienice Małe – Smętne – Czarnocin,
b) Unikowo - Łebki,
c) Strzegowo – Tuchowo’

3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu – także w dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne („lub równoważne” – art. 99 ust 5 ustawy Pzp). Zamawiający przygotowując opis przedmiotu zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej nie znalazł żadnych znaków towarowych, patentów czy pochodzenia, źródeł lub szczególnych procesów, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Jeżeli jednak wykonawca stwierdzi/zauważy, analizując opis przedmiotu zamówienia, że znajdują się takie przypadki lub pośrednio wskazujące na jeden konkretny produkt, prosi się Wykonawcę, aby zgodnie z art. 284 ust. 1 ustawy pzp zwracając się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ wskazał takie produkty. Wówczas jako wyjaśnienie/zmiana treści SWZ, zamawiający wspólnie z autorem dokumentacji projektowej sprecyzuje, jakie cechy zamawianego produktu mają dla niego walor równoważny, które będą brane pod uwagę przy ocenie oraz określi kryteria stosowane w celu równoważności. Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp.
4. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Oferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia wymaga wykazania, że oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach techniczno – eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż wymagane przez zamawiającego. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie wykonawcy w składanej ofercie.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne musi dodatkowo wykazać
w ofercie, że oferowane przez niego dostawy/usługi/roboty budowlane spełniają wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w treści SWZ i w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 5947013,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie nadzór inwestorski na przebudową dróg na terenie Gminy Strzegowo

1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej przy realizacji zadania „Przebudowa dróg na terenie Gminy Strzegowo":
Przebudowa dróg na terenie Gminy Strzegowo obejmuje:
1) Przebudowę drogi Niedzbórz – Grabienice Wielkie – Grabienice Małe – Smętne – Czarnocin,
2) Przebudowę drogi Unikowo - Łebki,
3) Przebudowę drogi Strzegowo – Tuchowo.

Zakres przebudowy i parametry techniczne drogi Niedzbórz – Grabienice Wielkie – Grabienice Małe – Smętne – Czarnocin:
a) długość odcinka do przebudowy 2 685 m,
b) zakres robót obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej,
- pobocza z kruszywa łamanego,
- zjazdy,
- roboty wykończeniowe,
c) podstawowe parametry techniczne drogi gminnej:
- kategoria ruchu – KR1,
- klasa techniczna drogi – D,
- prędkość projektowa – V = 30 km/h,
- szerokość jezdni – 3,50-5,00 m,
- pobocza – 0,75 m,
- spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy – 2%.
Zakres przebudowy i parametry techniczne drogi Unikowo - Łebki:
a) długość odcinka do przebudowy 3 670 m,
b) zakres robót obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej,
- pobocza z kruszywa łamanego,
- zjazdy,
- roboty wykończeniowe,
c) podstawowe parametry techniczne drogi gminnej:
- kategoria ruchu – KR1,
- klasa techniczna drogi – wewnętrzna,
- prędkość projektowa – V = 30 km/h,
- szerokość jezdni – 3,50 m,
- pobocza – 0,75 m,
- spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy – 2%.

Zakres przebudowy i parametry techniczne drogi Strzegowo – Tuchowo:
a) długość odcinka do przebudowy 425 m,
b) zakres robót obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej,
- pobocza z kruszywa naturalnego,
- roboty wykończeniowe,
c) podstawowe parametry techniczne drogi gminnej:
- kategoria ruchu – KR1,
- klasa techniczna drogi – wewnętrzna klasy L,
- prędkość projektowa – V = 40 km/h,
- szerokość jezdni – 4,0 m,
- pobocza – 0,75 m,
- spadek poprzeczny nawierzchni jednostronny – 2%.

2. Zakres nadzorowanych robót określa:
1) specyfikacja warunków zamówienia robót budowlanych,
2) dokumentacja projektowa przebudowy dróg:
a) Niedzbórz – Grabienice Wielkie – Grabienice Małe – Smętne – Czarnocin,
b) Unikowo - Łebki,
c) Strzegowo – Tuchowo
4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót przebudowy dróg:
a) Niedzbórz – Grabienice Wielkie – Grabienice Małe – Smętne – Czarnocin,
b) Unikowo - Łebki,
c) Strzegowo – Tuchowo.

3. Do obowiązków Wykonawcy (inspektora nadzoru inwestorskiego) należeć będzie w szczególności:
1) przed wejściem na plac budowy zapoznanie się z specyfikacją warunków zamówienia na roboty budowlane, dokumentacją projektową robót budowlanych przygotowana przez Wykonawcę, umową o wykonanie robót z wykonawcą robót budowlanych, uzyskanymi niezbędnymi decyzjami administracyjnymi, w tym zgłoszeniem zamiaru wykonywania robót budowlanych, jak również z terenem, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami,
2) zwrócenie się z odpowiednim wnioskiem do Wykonawcy (z informacją do wiadomości Zamawiającego) o wprowadzenie w dokumentacji zmian i poprawek w terminie uzgodnionym z wykonawcą, w razie stwierdzenia w dokumentacji projektowej przed rozpoczęciem budowy lub w toku jej realizacji wad lub niedoskonałości lub niezgodności ze specyfikacją warunków zamówienia,
3) przekazanie wykonawcy robót protokolarnie terenu budowy,
4) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji ze specyfikacją warunków zamówienia, dokumentacją projektową robót budowlanych, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno – budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej; w tym zakresie Wykonawca ma prawo wydawać wiążące polecenia co do usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
5) uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących prac budowlanych realizowanych przez wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego,
6) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zamiarze zawarcia lub zawarciu przez wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą,
7) współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów,
8) pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji (wraz z dokumentacją fotograficzną przekazywaną do zgrania na komputer Zamawiającego lub przekazana pocztą elektroniczną) i informacja o planowanych robotach na następne dni robocze – nie rzadziej niż raz na miesiąc. W okresie, w którym nie będą prowadzone roboty pisemna informacja przekazywana według potrzeb lub na każde żądanie Zamawiającego.
9) pobyty inspektora nadzoru na placu budowy w trakcie prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z zadeklarowaną w tabeli formularza oferty częstotliwością,
10) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorem robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem technicznym i odbiorem końcowym), w tym m. in. atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp., sprawdzania protokołów oraz kontrola materiałów
i urządzeń przed ich wbudowaniem,
11) sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołów odbioru w zakresie wykonywanych robót, kontrola jakości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, technicznym
i końcowym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót,
12) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych
i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
13) nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia,
14) dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru technicznego i odbioru końcowego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania,
15) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
16) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,
17) udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, sprawdzanie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję,
18) uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych wartości ewentualnych robót „zaniechanych”.
19) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszelkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót,
20) sporządzanie protokołów konieczności – jeżeli wystąpi taka potrzeba,
21) kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od wykonawcy, niezbędnych do odbioru,
22) pomoc zamawiającemu w przygotowaniu dokumentów, warunkujących zgodne z prawem rozpoczęcie przedmiotu umowy,
23) nadzorowanie realizacja inwestycji pod względem zgodności ze zgłoszeniem budowy,
24) kontrolowanie robót budowlanych, w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych prac (potwierdzone wpisami w dzienniku budowy) oraz na każde żądanie Zamawiającego,
25) nadzorowanie przestrzegania przez wykonawców zasad bhp i p.poż.,
26) zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy,
27) żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez wykonawcę, które utrudniają realizację inwestycji lub powodują jakiekolwiek zagrożenie w trakcie realizacji inwestycji,
28) zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez wykonawcę na placu budowy,
29) pełna dyspozycyjność wobec wykonawcy robót i Zamawiającego – niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy,
30) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót, pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac (sporządzanie notatek i protokołów z tych narad),
31) zapewnienie we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na budowę,
32) sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej (pisemne poświadczenie kompletności dokumentów),
33) zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w umowie, zapewnienie uprawnionego zastępstwa,

Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w polu ogłoszenia nie zawarto pełnego opisu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 71364,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6791975,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7877449,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6791975,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Wapnopol Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5671841545

7.3.3) Ulica: Młodzieżowa 3 lok 32

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6791975,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38130,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU DROG - POL II S.C. SZYMAŃSKI PAWEŁ, SZYMAŃSKA JOANNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5671779444

7.3.3) Ulica: Miodowa 1

7.3.4) Miejscowość: Poświętne

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.