eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KupDostawa urządzenia FED do bezinwazyjnego leczenia bocznych skrzywień kręgosłupa - powtórzenie



Ogłoszenie z dnia 2021-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzenia FED do bezinwazyjnego leczenia bocznych skrzywień kręgosłupa - powtórzenie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stobrawskie Centrum Medyczne Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530938517

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karola Miarki 14

1.5.2.) Miejscowość: Kup

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-082

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-kup.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital-kup

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z o. o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzenia FED do bezinwazyjnego leczenia bocznych skrzywień kręgosłupa - powtórzenie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5841c02-0bd8-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179793

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167886/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/13/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

bezinwazyjnego leczenia bocznych skrzywień kręgosłupa.
2. Dostawa do siedziby Zamawiającego - (wraz z transportem i rozładunkiem, montażem i
uruchomieniem) urządzenia FED do bezinwazyjnego leczenia bocznych skrzywień kręgosłupa -
zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych określonych w załączniku nr 2 do SIWZ.
3. Urządzenie FED system wspomaga leczenie skolioz, poprzez symulacje i demonstrację
działających sił korekcyjnych w prowadzonym przez fizjoterapeutę procesie terapii metodą FED
- profesora Santosa Sastre Fernandeza (metoda FED: hiszp. Fijación, Elongación, Desrotación;
ang. Fixation, Elongation, Derotation; pol. Ustabilizowanie, wyciągniecie / wydłużenie, derotacja.
4. Działanie urządzenia polega na zademonstrowaniu i trójwymiarowym utrwaleniu prawidłowej
postawy za pomocą elongacji i ustabilizowania kręgosłupa a następnie wywarcia na niego
odpowiedniego nacisku (ciągłego lub interwałowego), wymuszającego korzystne zmiany w
postaci zasymulowania zadziałania siły korygującej, w połączeniu z kontrolą postawy ciała oraz propriocepcji pacjenta.
5. Po stronie Wykonawcy leży instalacja i uruchomienie urządzenia w siedzibie Zamawiającego.
6. Wszelkie czynności i prace związane z montażem, rozmieszczeniem i instalacją, oferowanego
przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, niezbędne do prawidłowego i zgodnego z
przeznaczeniem funkcjonowania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest
uwzględnić w cenie oferty.
7. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w SIWZ, ponadto:
a) nie musi być fabrycznie nowy,
b) rok produkcji nie wcześniej niż 2015,
c) może być rekondycjonowany,
d) może być powystawowy,
e) musi być w stanie kompletnym tj.: gwarantującym uruchomienie go oraz stosowanie zgodnie z
przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów.
8. Tabela z wymaganymi parametrami (załącznik nr 2 do SIWZ - zestawienie parametrów
technicznych) musi zostać wypełniona przez Wykonawcę i dołączona do oferty. Parametry
podane w tabeli stanowią minimalne wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie
spowoduje odrzucenie oferty. Brak wpisu w rubryce „Parametry oferowane” zostanie
potraktowany jako niespełnienie parametru skutkujące odrzuceniem oferty.
9. Oferowany sprzęt winien posiadać certyfikat CE – należy dostarczyć na etapie podpisywania
umowy.
10. Instrukcje obsługi urządzeń muszą być sporządzone w języku polskim, wydruk w 1 egz.
dostarczony wraz z urządzeniem.
11. W przypadku wątpliwości Zamawiającego w zakresie spełniania wymogów technicznych -
określonych w tabeli ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH, Zamawiający
zastrzega sobie prawo do żądania prezentacji oferowanego produktu w celu jego weryfikacji,
m.in. poprzez wystąpienie do Wykonawcy o prezentację oferowanego sprzętu.
12. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt,
wraz z rozładunkiem w Szpitalu w Kup, ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup.
13. W ramach oferty Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i instalacji sprzętu w
wskazanym pomieszczeniu Zamawiającego. Wszelkie koszty związane z dostawą i instalacją
dostarczonego urządzenia ponosi Wykonawca.
14. Do urządzenia należy dołączyć paszport techniczny z aktualnym badaniem technicznym,
potwierdzającym sprawność urządzenia, wykonanym przez uprawniony serwis.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie ponieważ jedyna złożona oferta w tym postępowaniu podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.